میز پلاستیکی

یک میز پلاستیکی ۴ نفره با ظرفیت قرار دهی هر نفر در هر ضلع میز مربعی، امکان شرکت در گفت و گو را به همه چهار نفری که دور میز نشسته اند می دهد. در واقع میز های کوچکتر نسبت به میز های طویل، سبب ایجاد گفت و گوی صمیمی تر و بیشتری خواهد شد که با قیمت بسیار ارزان می توانید برای خود یکی از این میز ها تهیه کنید.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : محصولات پلاستیکی مرسی

میز پلاستیکی

مزیت های میز پلاستیکی آنقدر زیاد می باشد که روز به روز تولید آن افزایش می یابد و تقاضا برای آن همیشه هست.

میز های پلاستیکی در طرح های ساده و شیک طراحی و تولید می شوند که مشتری با توجه به نیاز و متناسب با فضای مورد نظرش آن را انتخاب می کند.

میز پلاستیکی

سبکی میز های پلاستیکی در قیاس با میز های شیشه ای و چوبی بسیار قابل توجه می باشد و از لحاظ ایمنی برای افرادی که کودک خردسال در خانه دارند بسیار امن و مناسب می باشد و هیچ خطری برای کودکان ندارد.

سبکی و راحتی و عمر و دوام بالای آن محبوبیت میز های پلاستیکی را در مردم بسیار افزایش داده است و موجب شده است در طراحی های این میز های پلاستیکی ایده های جدیدی پیاده شود و از لحاظ طراحی و مدل بسیار شیک تر از میز های جنس های دیگر باشد.

مشاوران ما در زمینه تجارت محصولات پلاستیکی همارا به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

میز پلاستیکی

اگر توجه کرده باشید در رستوران های فضای باز از میز و صندلی های پلاستیکی بسیار استفاده می شود که این دلیل بر مقاومت بالای میز های پلاستیکی در برابر گرما و سرما می باشد و همچنین میز های پلاستیکی به ندرت آلوده و کثیف می شوند.

در صورت کثیف شدن تنها با یک دستمال مرطوب می توان آن را تمیز و به حالت اولیه درآورد که میز های چوبی کاملا برعکس این قضیه می باشند و تمیز کردن آنها بسیار دشوار می باشد.

در مورد میز های شیشه ای که همه ما می دانیم چقدر خسته کننده می باشند و پس از هر بار تمیز کردن آنها در یک چشم بهم زدن دوباره خاک می گیرند و ظاهری آلوده به خود می گیرند و اگر میز ما به رنگ تیره باشد بیشتر این گرد و خاک مورد توجه قرار می گیرد.

میز پلاستیکی ۴ نفره

میز پلاستیکی ۴ نفره برای استفاده در منازل در فضاهایی مانند فضای تراس یا حیاط های خلوت که اکثرا کوچک و محدود می باشند بسیار مناسب می باشند.

میز پلاستیکی

چرا که این فضاها خود کوچک می باشند و برای استفاده صحیح از آن ها باید از وسایل کم حجمی استفاده کرد تا به یک محیط زیبا و شیک تبدیل و از حجم آن بهترین استفاده را کرد.

در اکثر مکان ها که میز های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد، سایز های میز های پلاستیکی متوسط و ۴ نفره می باشد چرا که این تعداد متوسط و برای اکثر عموم ظرفیتی محبوب و مناسب می باشد.

این میز ها برای قرار های عاشقانه یا قرار های دوستانه و یا برای همکاران که می خواهند یک روز یا شب خاطره انگیر را برای خود ثبت کنند مناسب است.

میز پلاستیکی

میز پلاستیکی ۴ نفره قابلیت قرار گیری در دو یا سه میز دیگر از سایز خودش را دارد و در صورتی که تعداد جمع های افراد قابل حضور بیشتر از چهار نفر باشد می توان از نزدیک کردن میزها به یکدیگر، برای گسترش میز و بزرگتر کردن آن استفاده کرد.

البته این نکته را هم باید ذکر کرد که میز پلاستکی ۴ نفره فقط مخصوص چهار نفر نمی باشد و اندازه و سایز صندلی هایی که در کنار میز قرار می گیرند می تواند موجب کاهش یا افزایش تعداد حاضران بشود به این دلیل که اگر نشیمنگاه صندلی بزرگتر باشد فضای بیشتری از میز را می گیرد و اگر نشیمنگاه کوچک و کم عرضی داشته باشد حجم کمتری از میز را اشغال می کند.

میز پلاستیکی

به عنوان مثال اگر یک میز ۴ نفره را برای کودکان قرار دهیم امکان دارد که ۸ کودک بتوانند دور آن بنشینند و این موضوع نکته قابل توجه سایز صندلی را نشان می دهد.

میز پلاستیکی مربعی

یک میز پلاستیکی مربعی از چهار گوشه و چهار ضلع تشکیل شده است و اکثر میز های تولید شده در دنیا به شکل مربع می باشند به این دلیل که مربع یک شکل استاندارد برای میز می باشد.

میز پلاستیکی

اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید بود که میز های شیشه ای مربعی یا مستطیلی لبه ها و گوشه های بسیار تیزی دارند و گاها که با آنها برخورد می کنیم دردی شدید وجود مارا فرا می گیرد و یا دچار زخم و آسیبی جزئی تا جدی می شویم.

میز های پلاستیکی مربعی این امکان را دارند تا به تعدادی بر روی همدیگر قرار گیرند و به راحتی حمل و نقل و جا به جا شوند.

استفاده از میز های پلاستیکی چه مربعی و چه مستطیلی و دایره ای محدودیت سنی ندارد و سنین مختلف می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

میز پلاستیکی

این میز ها برای کودکان نیز سایز های مناسبی دارند تا حالت استاندارد بدنی برایشان رعایت شود و به راحتی بتوانند بر روی آن نقاشی بکشند و یا مطالعه و بازی کنند و در صورت آلوده کردن میز که امری طبیعی در کودکان می باشد، می توان آن را به راحتی تمیز کرد.

قیمت میز پلاستیکی

نوسان های قیمت در مورد هر کالایی در کشور ما رخ می دهد و این به دلایل مختلفی از جمله فرایند های تولید و مواد اولیه و همچنین بالا پایین شدن های قیمت ارز می باشد که تاثیر بسزایی در قیمت ها از جمله قیمت میز پلاستیکی دارد.

قیمت میز های پلاستیکی در مدل و سایز و طراحی های مختلف، متفاوت می باشد و از یک مدل به مدل دیگر شاهد تغییرات قیمت هستیم که این مورد هم مربوط به پروسه تولید میز می باشد.

میز پلاستیکی

به طور کلی چون مواد پلاستیکی ارزان قیمت می باشند تولیدات پلاستیکی همانند میز پلاستیکی نیز ارزان قیمت می باشند و طوری می باشد که همه عموم قادر به خریداری آنها هستند.

جهت اطلاع از قیمت مدل مورد نظر خود و نحوه خرید می توانید با شماره تماس های موجود تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز به شما داده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *