صندلی پلاستیکی رنگی

مجموعه ناصر با ارائه انواع میز و صندلی پلاستیکی کودک در طرح های فانتزی که دارای رنگ های روشن و شاد می باشند و مناسب روحیه کودکان است، می کوشد به عنوان یک برند مورد اعتماد در این بازار شناخته شود.

صندلی پلاستیکی کودک

صندلی های پلاستیکی به عنوان صندلی هایی سبک وزن و خوش رنگ و طرح در بازار شناخته می شوند که دارای فروش بسیار بالاتری نسبت به دیگر جنس ها می باشند. این صندلی ها دارای طرح های بدون دسته، دسته دار، پایه فلزی، پایه چوبی، طرح فانتزی، مدل کودک و تنوع بسیار بالایی از مدل های اداری و رسمی می باشند که دارای کاربرد فراوانی هستند.

میز پلاستیکی کودک

یکی از محبوب ترین مدل های صندلی در بازار، صندلی پلاستیکی کودک است. معمولا والدین سعی دارند از یک صندلی جنس پلاستیکی برای کودک خود استفاده کنند که خطرات کمتری برای وی داشته باشد.

صندلی پلاستیکی مانند نوع فلزی دارای وزن سنگین نیست و جابجایی آن برای کودک راحت تر است. همچنین در صورت ضربه به پا یا دست کودک، آسیب کمتری می رساند.

میز پلاستیکی مهدکودک

صندلی پلاستیکی کودک دارای طرح های فانتزی و رنگ های روشن می باشد و همین امر باعث می شود تا جذابیت بیشتری برای کودکان داشته باشد و به انجام تکالیف خود راغب تر شوند.

این صندلی ها در سایزهایی ارائه می شود که مناسب با قد و وزن کودک بوده و ارگونومی بدن وی رعایت شود.

صندلی پلاستیکی فانتزی

یکی از مدل های جذاب صندلی در بازار، صندلی پلاستیکی فانتزی می باشد که ممکن است دارای پایه چوبی و یا پایه فلزی باشد.

این صندلی ها در برخی مواقع دارای پشتی حصیری می باشند که به جذابیت آنها اضافه می کند. همچنین ممکن است دارای ارتفاع بلند باشند و برای لابی یا میزهای بلند گوشه رستوران و کافه مورد استفاده قرار بگیرند.

صندلی پلاستیکی

به طور کلی صندلی پلاستیکی فانتزی دارای طرح ساده نمی باشد و مختص مکان هایی است که دکوراسیون شیک و زیبا به وجود می آورند.

میز پلاستیکی مهدکودک

نوعی از صندلی پلاستیکی فانتزی که دارای سایز کوچک بوده و طرح بدنه کودکانه دارد، به عنوان صندلی کودک در انواع مهدکودک ها و دبستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی پلاستیکی ناصر

یکی از برندهای شناخته شده در بازار پلاستیک کشور، برند میز و صندلی پلاستیکی ناصر می باشد.

صندلی پلاستیکی

این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتری به میز و صندلی باکیفیت، می کوشد با استفاده از بهترین متریال و دستگاه های تزریق پلاستیک به روز شده، محصولاتی با کیفیت را ارائه دهد.

میز و صندلی پلاستیکی حداقل بعد از یک تا دو سال که در فضای آزاد باقی بماند، کیفیت خود را نشان می دهد.

باید جنس بدنه از مقاومت کافی برخوردار باشد که بتواند تحمل وزن افراد سنگین را داشته باشد.

همچنین صندلی پلاستیکی ناصر به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ای است که دارای بیشترین تنوع در طرح و مدل می باشد و پاسخگوی بسیاری از سلایق در بازار خواهد بود.

رنگ صندلی پلاستیکی

رنگ صندلی پلاستیکی کودک به عنوان یک عامل مهم در خرید مشتری به حساب می آید.

معمولا رنگ هایی مورد نظر کودکان است که روشن و شاد باشد و مطابق با روحیات آنها باشد.

صندلی پلاستیکی

رنگ هایی چون قرمز، زرد، سبز، بنفش، سبز، آبی، نسکافه ای، مشکی، اگر به صورت ترکیبی از رنگ های متفاوت کنار هم قرار گیرند، دکوراسیون بسیار زیبایی را به وجود می آورند.

معمولا از میز و صندلی پلاستیکی کودک تک رنگ در محیط استفاده نمی شود، زیرا یکنواختی به وجود می آورد که مورد پسند کودک نیست.

از این رو معمولا کارخانه تولید محصولات پلاستیکی در انتخاب رنگ صندلی پلاستیکی دقت ویژه ای به خرج می دهد تا ترکیبی از رنگ های شاد را ارائه دهد و فضای زیبایی را برای کودکان به وجود بیاورد.

رنگ صندلی پلاستیکی به گرانول های پلیمری به کار رفته در تولید آن بستگی دارد که هرچه این گرانول ها دارای درصد خلوص بیشتر باشد و پایدارکننده های بهتری به آنها افزوده شده باشد، شفافیت رنگ بهتری خواهند داشت و بیشتر به چشم می آیند.

خرید صندلی پلاستیکی

برای خرید صندلی پلاستیکی کودک در انواع مدل ها و طرح ها می توان با مجموعه شرکت پاساک پلاست ارتباط برقرار کرد.

امروزه خرید اینترنتی به عنوان یک خرید بسیار راحت و ایمن در نظر گرفته می شود که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان می شود.

همچنین خرید اینترنتی این مزیت را دارد که باعث می شود افراد قبل از خرید اطلاعات کافی را در مورد محصول مورد نظر خود کسب کرده باشند و بتوانند آگاهانه ترین و ارزان ترین خرید را انجام داده باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *