صندلی پلاستیکی ساحلی

انواع صندلی ساحلی پلاستیکی تولید شده توسط مجموعه ناصر را می توانید با قیمت بسیار مناسب از نمایندگی اینترنتی این مجموعه تهیه کنید.

صندلی ساحلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی دارای رنگ های بسیار روشن و براق هستند و هر دکوراسیونی را زیبا می کنند. این صندلی ها به راحتی به هر مکانی که بخواهید قابل حمل بوده و البته این حمل و نقل به دلیل وزن سبک آنها، بسیار راحت می باشد.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : پالت پلاستیکی پیکره

تنوع مدل صندلی پلاستیکی بسیار بالا می باشد و همین امر باعث شده در هر جایی بتوان از آنها استفاده کرد. یکی از مدل های بسیار محبوب نیز صندلی ساحلی پلاستیکی می باشد که آفتاب گرفتن کنار ساحل دریا را بسیار لذت بخش می سازد.

البته که صندلی ساحلی پلاستیکی همواره برای کنار ساحل استفاده نمی شود، بلکه خیلی از مواقع برای باغ و ویلای شخصی افراد گرفته می شود و کنار حوض آب یا استخر گذاشته می شود.

صندلی پلاستیکی ساحلی

این صندلی ها به همراه یک میز کوچک و آفتاب گیر، یک فضای بسیار خوب را برای استراحت زیر نور آفتاب فراهم می کنند.

صندلی پلاستیکی ناصر

صندلی های پلاستیکی توسط مجموعه های بسیاری در بازار تولید می شوند که از شناخته شده ترین برندها می توان به ناصر پلاستیک، طلوع پلاستیک، صنعت سازان، لیمون، زیباسازان و صبا پلاستیک اشاره داشت.

هر کدام از این برندها میز و صندلی های مطابق با طرح ها و قالب های مشخص خود تولید می کنند و به بازار ارائه می دهند.

صندلی پلاستیکی ساحلی

البته در محصولی چون صندلی و میز پلاستیکی به دلیل آنکه مدل ها در بازار کاملا شناخته شده هستند، آنچنان تفاوت زیادی میز و صندلی های برندهای متفاوت وجود ندارد، و فقط ممکن است در طرح بدنه کمی تفاوت داشته باشند.

اما برخی مدل ها فقط توسط یک برند در بازار شناخته شده و اسم همان برند باعث فروش خوب محصول می شود.

مشاوران ما در زمینه تجارت پالت پلاستیکی جم به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

مثلا صندلی پلاستیکی ناصر که به عنوان یک محصول خوب در بازار لوازم خانگی و پلاسکو می باشد، به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری در هوای سرد و گرم، مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و خرید و فروش بالایی در این بازار دارد.

صندلی پلاستیکی ناصر همچون دیگر محصولات پلاستیکی امتحان خود را طی چندین سال در بازار ایران به دست آورده است.

هر محصول پلاستیکی حداقل ۶ ماه تا یکسال باید دست مشتری باشد تا کیفیت آن شناخته شود. در مورد برند میز و صندلی پلاستیکی ناصر طی چندین سال اخیر این امر به خوبی ثابت شده است.

قیمت صندلی پلاستیکی

قیمت صندلی ساحلی پلاستیکی همچون دیگر محصولات پلاستیکی به کیفیت مواد اولیه پلیمری استفاده شده در تولید آن بستگی دارد.

محصولات پلاستیکی از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته می شوند. این مواد پلیمری به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک تحت حرارت به قالب پلاستیکی مربوط تبدیل می شوند.

صندلی پلاستیکی ساحلی

از پایدارکننده هایی نیز برای تثبیت رنگ و کیفیت این مواد اولیه نیز در خط تولید استفاده می شود.

قیمت صندلی پلاستیکی به میزان همین مواد اولیه و پایدارکننده هایی که در تولید آن به کار رفته است، بستگی دارد.

البته این مواد اولیه تاثیر پذیرفته از قیمت دلار در بازار نیز می باشند و نواسانات قیمتی نیز بر قیمت آنها تاثیر دارد.

برای دریافت لیست قیمت روز انواع صندلی پلاستیکی به همراه کاتالوگ این محصولات می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *