صندلی پلاستیکی

برای آگاهی از قیمت صندلی پلاستیکی محکم در مدل های دسته دار و بدون دسته، می توان با کارشناس فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرد. این صندلی ها برند ناصر پلاستیک می باشند که از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند.

صندلی پلاستیکی محکم

صندلی های پلاستیکی دارای رنگ های بسیار متنوع می باشند و مناسب هر فضایی اعم از اداری، فروشگاهی، آموزشی، آزمایشگاهی، تفریحی و کارگاهی می باشند. این صندلی ها دارای سایزهای متفاوت هستند تا علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز بتوانند از آنها استفاده کنند.

صندلی پلاستیکی نسبت به نوع فلزی یا چوبی دارای مزایای بسیار بیشتری می باشد. مثلا نسبت به نوع چوبی دارای این مزیت است که در برابر رطوبت و پوسیدگی، مقاومت دارند و در خطر آسیب توسط موریانه ها و مورچه ها نمی باشد.

میز پلاستیکی

مزیت صندلی پلاستیکی نسبت صندلی فلزی نیز مقاومت آن در برابر باران و آفتاب و عدم زنگ زدگی آن می باشد که باعث طول عمر بالا و ماندگاری خوب آن است. همچنین طرح و مدل آن نیز نسبت به نوع فلزی بسیار شیک تر و امروزی تر می باشد.

در تولید صندلی پلاستیکی باید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بهره برد تا خروجی خط تولید، یک صندلی پلاستیکی محکم باشد. از این رو تولید کنندگان به این مسئله باید توجه ویژه داشته باشند.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی محکم از مواد پلیمری با درصد خلوص بالا ساخته می شود و دارای انعطاف پذیری و طول عمر بالایی می باشد.

در قسمت تهتانی و پشت کمر، حالت انحنایی وجود دارد که دارای انعطاف پذیری می باشد تا براحتی بتوان کمر را راست و یا کمی خم کرد و ارگونومی بدن پشت میز، به خوبی حفظ شود.

یک صندلی پلاستیکی محکم تحمل وزن افراد سنگین وزن را نیز دارد و به راحتی می توان از آن در تعداد عمده برای مجالس و گرد همایی ها استفاده کرد.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی دارای دو مدل دسته دار و بدون دسته می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

صندلی پلاستیکی بدون دسته همان طور که از نامش پیداست، دسته نگهدارنده ندارد و طبیعتا دارای وزن کمتری نسبت به نوع دسته دار، و در نتیجه قیمت کمتری نیز می باشد.

این صندلی ها به صورت عمده برای مغازه های ظروف کرایه و پلاسکو ها تولید می شود و مشتری نهایی این محصول، کسانی هستند که می خواهند برای برپایی مجالس در مدرسه، مسجد، هیئت های مذهبی، محله ها و… از آن استفاده کنند.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی بدون دسته در رنگ سفید دارای بیشترین خرید و فروش در بازار می باشد و در برخی مواقع که مشتری آن خرد است، به همراه میز پلاستیکی مخصوص و هم رنگ خود ارائه می شود تا یک مجموعه ساده و ایرانی برای نشستن در خانه و یا باغ ویلا با کمتری قیمت ممکن به وجود بیاید.

میز پلاستیکی گرد

صندلی های پلاستیکی توسط برندهای مهمی به بازار ارائه می شوند که یکی از شناخته شده ترین آنها، برند ناصر پلاستیک می باشد.

صندلی پلاستیکی ناصر

صندلی پلاستیکی برند ناصر به عنوان یک صندلی پلاستیکی محکم و با کیفیت در بازار پلاسکو ایران شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی همچون دیگر محصولات پلاستیکی، از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود. هرچه این مواد از پایدارکننده ها و کیفیت بهتری برخوردار باشند، صندلی پلاستیکی نیز دارای مقاومت و استحکام بالاتری خواهد بود.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی ناصر به همراه میز پلاستیکی ارائه می شود که در برخی مواقع دارای طرح های بدنه حصیری با رنگ قهوه ای هستند که زیبایی منحصر به فردی را به محیط هدیه می کنند و گزینه ای مناسب برای ایجاد یک فضای نشستن شیک و لاکچری در باغ، ویلا و یا حیاط خانه به وجود می آورند.

قیمت صندلی پلاستیکی محکم

برای دانستن قیمت صندلی پلاستیکی محکم کافیست که به مسئول فروش شرکت کارخانه پیام داده و یا تماس بگیرید.

امروزه شرکت های اینترنتی کار خرید را برای بسیاری از مشتریان راحت کرده اند. کافیست کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنید و سپس مدل های مشابه و قیمت ها را مقایسه کنید.

آنگاه مدل صندلی مورد نظر خود را پیدا کرده و دنبال ارزان ترین فروشنده آن بگردید. مجموعه ای که ارتباط مستقیم با کارخانه دار دارد، ارائه دهنده مستقیم محصولات یک کارخانه با ارزان تری قیمت ممکن می باشد. از این رو به راحتی می توان خریدی ارزان را در کمترین زمان ممکن انجام داد.

با مشاور فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید تا ضمن دانستن قیمت صندلی پلاستیکی محکم و دیدن انواع مدل ها آن اعم از پایه فلزی، پایه چوبی، تمام پلاستیکی و… بتوانید بهترین گزینه مناسب فضایی که در اختیار دارید را انتخاب کنید و در جریان بقیه مسائل خرید خود قرار بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *