میز پلاستیکی مهدکودک

با استفاده از میز تحریر پلاستیکی کودک می توان فضای با نشاط و شاد را برای درس خواندن کودکان تهیه کرد و به این صورت آنها را تشویق به انجام تکالیفشان نمود. این میزها در مدل تاشو دارای جابجایی راحت و بی دردسر هستند و خود بچه ها می توانند آنها را باز و بسته کنند. فروش این محصولات با قیمت ارزان توسط شرکت کارخانه صورت می گیرد.

میز تحریر پلاستیکی کودک

میز تحریر پلاستیکی کودک دارای ابعاد کوچکتری نسبت به نوع میز پلاستیکی معمولی می باشد. همچنین به دلیل اینکه برای کودکان تهیه می شود، دارای برچسب هایی متناسب با سن آنها می باشد تا احساس بهتری نسبت به انجام دادن تکالیف خود داشته باشند.

میز تحریر پلاستیکی کودک دارای مدل گرد، مربعی و مستطیلی می باشد و به همراه صندلی پلاستیکی کودک که ارتفاع کمی نیز دارد، ارائه می شود تا یک مجموعه کامل برای نشستن کودکان در اتاق ارائه شده باشد.

میز پلاستیکی مهدکودک

سفید، قرمز، آبی، صورتی، بنفش، زرد، سبز، قهوه ای، طوسی و نارنجی به عنوان رنگ های پرکاربرد میز تحریر پلاستیکی کودک در بازار لوازم خانگی شناخته می شود و به همراه صندلی هایی با رنگ های متضاد، یک دکوراسیون شیک و جذاب را برای کودکان به همراه دارد.

این میزها به دلیل اینکه از جنس پلاستیک می باشند، دارای وزن خیلی سبکی هستند و خود کودکان به راحتی می توانند آنها را حمل کنند و به جای دیگری ببرند.

همچنین این میزها مانند نوع فلزی یا شیشه ای، دارای حاشیه های تیز نیستند که کودکان در حین کنجکاوی و یا بازی روی میز، دچار آسیب دیدگی شوند.

با استفاده از میز و صندلی پلاستیکی می توان یک فضای ایمن و راحت و زیبا را برای کودکان فراهم کرد.

میز تحریر پلاستیکی تاشو

میز تحریر پلاستیکی کودک همچون میزهای دیگر، دارای مدل ها پایه ثابت، پایه چوبی، پایه فلزی و مدل تاشو می باشد.

همان طور که از نام آن پیداست، میز تحریر پلاستیکی تاشو حالت جمع شدن و تاشدن راحت دارد و جابجای آن خیلی راحت تر این نوع پایه ثابت می باشد. این میزها را به راحتی می توان جمع کرد و به فضای بیرون خانه نیز برد تا کودکان بتوانند در فضای باز نقاشی و یا خطاطی کنند.

میز پلاستیکی کودک

میز تحریر پلاستیکی تاشو دارای مدل ها متفاوتی می باشند که بیشتر از همه، مدل هایی به فروش می رسد که دارای برچسب های کارتونی بر روی میز باشد. زیرا اینگونه کودکان بیشتر احساس همزاد پنداری با شخصیت های کارتونی می کنند و با اشتیاق بیشتری تکالیف خود را انجام می دهند.

البته همه اینها مسائل روانشناسی است که ممکن است در برخی موارد جواب ندهد، اما به طور کلی باید تا جای ممکن شرایط مناسب را از لحاظ محیطی و رفتاری برای کودکان ایجاد کرد، تا احساس بهتری نسبت به انجام تکالیف خود و درس خواندن، و همچنین مطالعات غیر درسی پیدا کنند، تا کمی به آرامش بیشتر برسند.

قیمت میز تحریر پلاستیکی کودک

برای آگاهی از قیمت میز تحریر پلاستیکی کودک، می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و انواع مدل ها را به صورت کاتالوگ به همراه لیست قیمت دریافت نمود.

میز پلاستیکی مهدکودک

میز تحریر پلاستیکی کودک به همراه صندلی پلاستیکی در طرح های فانتزی و ساده ارائه می شود و دارای رنگ روشن نیز می باشد تا مناسب دکوراسیون اتاق های کودکان نیز باشد.

برای آگاهی بیشتر می توان با مسئول فروش کارخانه ارتباط برقرار کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *