صندلی پلاستیکی

یکی از گزینه های مناسب برای ایجاد یک فضای خوب در بالکن و یا تراس خانه، میز و صندلی پلاستیکی مدل حصیری می باشد که دارای طرح بدنه بسیار شیک و منحصر به فرد است.

چه نوع صندلی مناسب بالکن و تراس است؟

بسیاری از افراد تمایل دارند تا یک فضای خوب برای نشستن در بالکن و یا تراس خانه خود ایجاد کنند.

صندلی پلاستیکی

امروزه با گسترش زندگی شهرنشینی و شغل های صنعتی، افراد وقت کمتری برای رفتن به طبیعت و تجدید روحیه دارند. از این رو تمایل دارند تا اندک فضایی که در خانه یا محل کار خود دارند را به گونه ای با گل و گیاه و نمای زیبا طراحی کنند تا از وقت استراحت خود لذت کافی را ببرند.

برای این کار می توان از انواع محصولات پلاستیکی که سبک وزن و دارای طرح های فانتزی و زیبا می باشند، بهره برد.

گلدان های پلاستیکی به عنوان اولین گزینه ای که به ذهن مخاطب می رسد، مورد بررسی قرار می گیرند و افراد بلافاصله اینترنت را روشن کرده و به جستجوی مدل ها و طرح های موجود می پردازند.

میز پلاستیکی سفری

بعد از آن برای ایجاد یک فضای نشستن خوب تحقیق می کنند و میز و صندلی پلاستیکی را به عنوان کالایی که دارای بیشترین تنوع طرح و نقش می باشد، مورد مشورت قرار می دهند.

میز و صندلی پلاستیکی دارای طرح های ساده و شیک می باشد که باعث می شود همه افراد بتوانند از آن در محیط های رسمی و غیررسمی خود مانند بالکن، تراس و یا لابی استفاده کنند.

برخی ممکن است از صندلی پلاستیکی ساده و بدون دسته برای این کار بهره ببرند، و برخی دیگر نیز ممکن است بخواهند از یک صندلی شیک تر، مانند صندلی پلاستیکی مدل حصیری به همراه میز مخصوص به خود استفاده کنند.

صندلی پلاستیکی

به طور کلی برای مناسب بودن یک میز و صندلی در بالکن و یا تراس خانه، باید به زمینه رنگ فضا، متراژ، نوع منظره و میزان نور در آن توجه نمود.

اگر فضایی که صندلی پلاستیکی قرار است در آن گذاشته شود، از میزان آفتاب زیاد در طول روز برخوردار باشد، باید نوعی از میز و صندلی را انتخاب کرد که دارای مقاومت و ماندگاری بالایی باشد.

صندلی پلاستیکی مقاوم است؟

همه محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری به نام پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن ساخته می شوند.

این مواد بعد از اینکه به صورت دانه های ریزی به نام گرانول، در دستگاه گرانول ساز، تبدیل می شوند، آماده استفاده برای تولید یک محصول پلاستیکی می شوند.

دستگاهی که با استفاده از آن می توان یک محصول پلاستیکی را تولید کرد، دستگاه تزریق پلاستیک نام دارد که تحت حرارت بسیار بالا و فشار هیدرولیکی، یک محصول را تولید می کند.

گرانول های پلیمری داخل دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرند . تحت حرارت، به قالب پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند. این قالب می تواند گلدان، میز، چهارپایه، صندلی و یا محصول پلاستیکی دیگر باشد.

صندلی پلاستیکی نیز مانند دیگر محصولات پلاستیکی از همین مواد اولیه پلیمری ساخته می شود و طبیعتا هرچقدر درصد خلوص این مواد و مرغوبیت آن بالاتر باشد و از پایدار کننده بهتری در تولید آن استفاده شده باشد، دارای مقاومت و ماندگاری بیشتری خواهد بود.

زمانی که قصد خرید صندلی پلاستیکی مدل حصیری و یا هر صندلی پلاستیکی شیک و مقاوم را داشته باشید، باید بدنه آن تا حدودی فشار دهید و لمس کنید تا متوجه انعطاف پذیری آن شوید.

همچنین باید به بدنه آن تا حدودی توجه بفرمایید تا از ضخامت کافی برخوردار باشد.

صندلی پلاستیکی مدل حصیری چند سال عمر دارد؟

صندلی پلاستیکی مدل حصیری به همراه میز پلاستیکی خود به عنوان یکی از ماندگارترین و مقاوم ترین محصولات پلاستیکی در بازار لوازم خانگی پلاستیکی شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی

این نوع میز و صندلی، بسته با جایی که در آن استفاده می شوند، که ممکن است فضای باز رستوران و کافه، و یا فضای بسته در داخل خانه و یا هتل باشد، دارای عمر متفاوت خواهد بود.

عمر مفید این نوع محصولات معمولا تا ۲ یا ۳ سال بوده و بعد از این مدت، ممکن است با  رنگ پریدگی در بدنه میز و صندلی مواجه شویم. البته در فضای بسته این ماندگاری بیشتر خواهد بود. همچنین اگر به میز و صندلی ضربات زیاد وارد نشود و زیاد جابجا و حمل و نقل نشوند، خیلی بیشتر از این مقدار هم عمر خواهد کرد.

زیرا همه می دانند میز و صندلی پلاستیکی ساده در قدیم، به عنوان یکی از ضروریات در برپایی مراسمات و گردهمایی عروسی و عزا توسط مغازه های ظروف پلاستیک کرایه، به مشتریان داده می شد و با اینکه زیاد هم جابجا می شد، اما عمر و ماندگاری بالای حداقل ۵ سال داشت.

میز و صندلی پلاستیکی مدل حصیری نسبت به آن مدل های قدیمی دارای ضخامت بدنه و وزن بیشتری می باشد و طبیعتا عمر آن نیز بیشتر خواهد بود.

چه تعداد صندلی به همراه میز برای بالکن کافی است؟

با توجه به فضایی که قرار است افراد در آن بنشینند و متراژی که دارد، باید تعداد میز و صندلی را انتخاب کرد.

همان طور که می دانیم، همواره در خرید میز و صندلی پلاستیکی، تعداد صندلی بیشتر از میز می باشد. حداقل به ازای هر میز، ۲ صندلی باید خریداری شود.

صندلی پلاستیکی

در بالکن خانه های آپارتمانی با متراژ نهایتا ۳ تا ۵ متر، باید از یک میز بسیار کوچک ۸۰*۸۰ و نهایتا ۲ یا ۳ صندلی برای نشستن استفاده کرد.

در بالکن و یا تراس با حداقل متراژ ۱۰ تا ۱۵ متر خانه های ویلایی و خانه باغ، می توان از میز پلاستیکی بزرگتر به همراه تعداد بیشتری صندلی استفاده کرد.

البته هیچ وقت در مورد اینکه چه تعداد میز و صندلی برای چه متراژی کافی می باشد، نمی توان نظر قطعی داد، زیرا این امر کاملا سلیقه ای می باشد و در یک فضای بسیار کم نیز می توان از تعداد صندلی زیاد استفاده کرد.

صندلی و میز پلاستیکی حصیری را از کجا بخریم؟

میز و صندلی پلاستیکی مدل حصیری که به عنوان یکی از مدل های بسیار محبوب و پر فروش شناخته می شود، به صورت اینترنتی توسط شرکت کارخانه پاساک پلاست، به فروش می رسد.

صندلی پلاستیکی دسته دار

امروزه مشتریان می کوشند تا کالای مورد نظر خود را ابتدا در اینترنت جستجو کنند و اطلاعات کافی در مورد مدل ها، ابعاد، رنگ و قیمت آن کسب کنند.

سپس با کسب آگاهی لازم و گرآوری اطلاعات مربوط، ارزان ترین و مناسب ترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنند.

شرکت بازرگانی پاساک پلاست با ارائه انواع میز و صندلی پلاستیکی مدل حصیری با قیمت عمده فروشی، می کوشد خرید مقرون به صرفه را در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم آورد. کافیست تا از راه های ارتباطی موجود در سایت، با ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *