میز و صندلی پلاستیکی تاشو

تراس و بالکن فضای باز محدود برای آپارتمان نشینان می باشد که اغلب دارای فضای بسیار کمی بوده و باید با وسایل مناسب و کوچک آن را به شکلی بهینه استفاده کرد. میز و صندلی تاشو پلاستیکی تراس و بالکن بسیار مناسب برای این فضا می باشد و قیمت مناسبی دارد.

صندلی تاشو پلاستیکی تراس چه مدل ها و سایز هایی دارد؟

صندلی های پلاستیکی با توجه به تقاضای بازار که بشدت در مورد اکثر لوازم پلاستیکی بالا می باشد، تنوع بسیار بالایی دارد و برای موارد زیادی می توان میز و صندلی پلاستیکی پیدا کرد.

صندلی و میز پلاستیکی با توجه به طرح در مدل های متفاوتی قرار می گیرند. صندلی تاشو با تکیه گاه گرد و مربع دو مدل متفاوت از صندلی های تاشو پلاستیکی هستند که به راحتی قابل تا شدن و جمع شدن هستند و می توان آن ها را پس از استفاده تا کرد و در گوشه ای قرار داد و در فضای مورد نظر صرفه جویی کرد.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز های تاشو پلاستیکی نیز مدل ها و سایز های متفاوتی دارند از جمله:

  • میز مربع پایه فلزی تاشو ۸۰ در ۸۰
  • میز گرد پایه فلزی تاشو قطر ۹۰
  • میز مستطیل حصیر بافت با پایه فلزی مدل تاشو ۸۰ در ۱۲۰
  • میز مربع حصیر بافت پایه فلزی تاشو ۸۰ در۱۲۰

صندلی پلاستیکی تاشو

تفاوت در مدل های میز های تاشو پلاستیکی می تواند اختلاف در اندازه قطر و یا ارتفاع باشد و همچنین ممکن است تفاوت شکل نشیمنگاه و یا تکیه گاه را در برگیرد که این شکل ها اعم از مستطیل و مربع و دایره می باشد.

تولیدکنندگان میز های تاشو پلاستیکی برای مشتریان خود که رده سنی های متفاوتی دارند، سایز های مختلفی از میزهای پلاستیکی را تولید کرده اند و در بازار موجود می باشد که اگر سایز مشخصی مد نظرتان است می توانید به راحتی با یک جستجوی ساده در بازار اینترنتی سایز و مدل مورد نظرتان را پیدا و خریداری کنید.

میز پلاستیکی تاشو

رنگبندی میز و صندلی های پلاستیکی نیز بسیار بالا می باشد و تمامی رنگ های شاد در میز و صندلی های پلاستیکی موجود می باشد و کسانی که طرفدار رنگ های فانتزی هستند می توانند میز و صندلی پلاستیکی را در اولویت خود قرار دهند چرا که سریعا جذب رنگ های بسیار شاد صندلی های پلاستیکی خواهند شد.

با توجه به سایز میز و صندلی ارتفاع میز های پلاستیکی می تواند قابل تغییر باشد و این ویژگی بیشتر در میز های پلاستیکی تاشو می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. علاوه بر این مورد میز و صندلی تاشو پلاستیکی سایز های متفاوتی که ارتفاع و قطر متفاوتی دارند و برای سنین مختلف می توان سایز مورد نظر را به راحتی انتخاب کرد چرا که این میز و صندلی ها استاندارد برای هر سنینی میز و صندلی پلاستیکی تولید کرده است.

میز و صندلی تاشو پلاستیکی را در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که از میز و صندلی پلاستیکی در اکثر مکان ها می توان استفاده کرد اما میز و صندلی های تاشو پلاستیکی بیشتر برای فضا های باز مورد استفاده قرار می گیرند و یا برای مسافرت های کوتاه مدت و یا طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند و هنگامی که برای تفریح به دامان طبیعت رفته اید داشتن میز و صندلی تاشو پلاستیکی بسیار برای شما کارآمد خواهد بود و باعث خواهد شد بیشتر از تفریح خود لذت ببرید و فیزیک بدنتان کمتر مورد فشار و آسیب قرار گیرد و خستگی کمتری را دریافت کنید.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

در انواع رستوران های کوچک و بزرگ و یا کافه های سطح شهر استفاده از میز و صندلی های پلاستیکی بسیار رایج می باشد و در هر کدام از این مکان ها می توانید مدل های متفاوتی از میز و صندلی های پلاستیکی را مشاهده کنید که ظاهر بسیار زیباتری به این مکان ها می بخشند.

علاوه بر این مکان ها در انواع مکان های اداری و یا تجاری نیز استفاده از میز و صندلی های پلاستیکی بسیار بالا می باشد و در مکان های اداری بیشتر از مدل هایی استفاده می شود که ضخامت قطر پایه ها و تکیه گاه آن ها بیشتر می باشد و بیشتر رنگ های تیره و بافت حصیری دارند.

تولید کنندگان میز و صندلی های پلاستیکی مانند برند ناصر پلاستیک برای کاربری های بسیار زیادی میز و صندلی پلاستیکی تولید کرده اند که با توجه به فضای هر مکانی بتوان میز و صندلی پلاستیکی مناسبی را انتخاب کرد و تنوع انتخاب مدل را در این میز و صندلی ها بسیار بالا برده اند.

تفاوت میز و صندلی تاشو پلاستیکی با سایر میز و صندلی های دیگر چیست؟

میز و صندلی تاشو پلاستیکی همانطور که اسم آن ها پیداست قابل تا شدن و جمع شدن می باشند و می توان آن ها را پس از استفاده تا کرد و در گوشه ای از کمد قرار داد.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

ویژگی بسیار خاصی که میز و صندلی تاشو پلاستیکی دارند قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که بالاتر به آن پرداخته بودیم. این امکان بسیار مفید می باشد و برای کسانی که میز و صندلی پلاستیکی را اشتراکی استفاده می کنند مانند اعضای یک خانواده، بسیار کارآمد می باشد و می توان با کم و زیاد کردن ارتفاع میز آن را کاملا استاندارد با کمر و پا های خود کرد.

میز و صندلی تاشو پلاستیکی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین جنس پلاستیک بسیار سبک و مقاوم می باشند و به راحتی قابل جا به جایی می باشد؛ همچنین میز و صندلی پلاستیکی نشکن می باشد که این ویژگی میز و صندلی پلاستیکی را از سایز میز و صندلی های جنس های دیگر متمایز و برتر می کند.

قیمت میز و صندلی تاشو پلاستیکی ارزان است؟

با در نظر گرفتن قابلیت و ویژگی های فراوان میز و صندلی تاشو پلاستیکی قیمت آن بسیار مناسب و ارزان می باشد چرا که ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد.

اگر بخواهیم میز و صندلی پلاستیکی را از لحاظ قیمت با سایر میز و صندلی های دیگر مقایسه کنیم، قیمت بسیار ارزانی دارند و علاوه بر این قیمت ارزان با یک بار خرید می توانید مدت زمان زیادی از آن ها استفاده کنید و با پرداخت همین مبلغ کم تمامی ویژگی های یک میز و صندلی گران قیمت را خواهید داشت و کار شما راه خواهد افتاد.

زیبایی ظاهری و مقاومت میز و صندلی پلاستیکی بسته به ضخامت آن بسیار عالی می باشد و همچنین میز و صندلی پلاستیکی را در مکان های زیادی و کاربری های متفاوتی می توانید استفاده کنید، با پرداخت هزینه بسیار کم میز و صندلی پلاستیکی بجای پرداخت مبلغ های زیاد بابت میز و صندلی های اجناس دیگر می توانید سود بسیار زیادی کنید.

اگر می خواهید میز و صندلی پلاستیکی را ارزان تر از بازار بیرون خریداری کنید می توانید از سایت پاساک پلاست خرید خرید خود را به راحتی انجام دهید و به طور مستقیم از تولید کننده صندلی پلاستیکی اورجینال را خریداری کنید.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *