میز پلاستیکی سفری

میز و صندلی پلاستیکی ساده را به راحتی می توان از تهران تهیه کرد. این میز و صندلی ها دارای طرح بسیار مناسب برای استفاده در خانه یا محل کار می باشند و توسط شرکت ناصر پلاستیک تولید شده و به صورت اینترنتی یا حضوری قابل خرید می باشند.

میز و صندلی پلاستیکی ساده

میز و صندلی های به عنوان ارکان اصلی برای ایجاد یک فضای گفت و گو و استراحت کردن در خانه و یا محل کار محسوب می شوند. هرچه این میز و صندلی ها راحت تر باشند، احساس بهتری به افراد منتقل می شود.

تولید کننده نیز به این مسائل توجه ویژه ای دارد و سعی می کند همواره از یک میز و صندلی ارگونومیک (مطابق با استانداردهای بدن از لحاظ پزشکی) را تولید کرده تا افراد به راحتی روی صندلی احساس خستگی شان را رفع کنند.

صندلی پلاستیکی

میز و صندلی باید استانداردهایی را داشته باشد تا از لحاظ ارتفاع و طول و عرض، مناسب اکثر افراد بالغ چاق و لاغر باشد. همچنین باید جابجایی آن نیز راحت باشد تا به راحتی بتوان هر لحظه آن را از جایی به جای دیگر انتقال داد و دکوراسیون را عوض کرد.

صندلی پلاستیکی

می توان همه این مزایایی که گفته شد را در میز و صندلی پلاستیکی ساده مشاهده کرد. منظور از ساده، به معنای بدنه بدون برجستگی میز و صندلی می باشد، وگرنه رنگ های این نوع میز و صندلی ها به گونه ای است که مطابق دکوراسیون های شیک و مدرن امروزی نیز می باشد.

مشخصات میز و صندلی پلاستیکی ساده

میز و صندلی پلاستیکی ساده در انواع مدل ها ارائه می شود.

میز پلاستیکی

میز پلاستیکی مربعی، گرد و مستطیلی نوع ساده با ابعاد زیر می باشند:

  • مربع ۸۰*۸۰ با ارتفاع ۷۳ مناسب ۲ تا ۴ نفر
  • مستطیلی طول ۱۱۰ عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۳ مناسب ۴ تا ۶ نفر
  • مستطیلی طول ۱۳۰ عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۳ مناسب ۴ تا ۸ نفر
  • بیضی طول ۱۱۰ و عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۳ مناسب ۴ تا ۶ نفر
  • گرد قطر ۸۰ و ارتفاع ۷۳ مناسب ۲ تا ۴ نفر

صندلی پلاستیکی ساده نیز با مدل های متفاوتی در بازار ارائه می شود که به مدل بدون دسته، دسته دار، پایه فلزی و بدنه حصیری نیز می توان اشاره داشت.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی با ارتفاع ۷۰ الی ۹۰ و طول و عرض ۴۰ الی ۴۵ سانتی متر تولید می شود و از لحاظ ارگونومیک، متناسب برای هر نوع میز پلاستیکی ساده مدل مربعی، مستطیلی، بیضی و یا گرد می باشد.

خرید میز و صندلی پلاستیکی ساده

برای خرید میز و صندلی پلاستیکی ساده به راحتی می توان از طریق همین سایت اینترنتی فروش، با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و لیست قیمت روز محصولات به همراه کاتالوگ عکس های آنها را مشاهده نمود.

میز و صندلی پلاستیکی مدرسه

امروزه دیگر با وجود اینترنت، افراد سعی دارند تا در وقت و زمان خود صرفه جویی کنند و تنها با یک جستجویی ساده در اینترنت و پیدا کردن فروشنده و تولید کننده، سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب خانه تحویل بگیرند.

از این رو شرکت کارخانه نیز با داشتن سایت اینترنتی با جایگاهی خوب در گوگل، سعی دارد تا جلوی چشم مشتریان خود باشد تا بتواند خدمات خود را با ارزان ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار دهد.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی ساده+خرید و فروش

قیمت میز و صندلی پلاستیکی ساده به مواد اولیه پلیمری به کار رفته در تولید آن بستگی دارد.

صندلی پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری PP (پلی پروپیلن) و یا PE (پلی اتیلن) ساخته می شوند. این مواد به صورت دانه های ریز گرانولی در آمده ودرون دستگاه تزریق پلاستیک حرارت می بینند.

سپس سرد شده به قالب پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند. این قالب می توان میز، صندلی، گلدان، سطل، خاک انداز، مخزن، بشکه و یا هر محصول پلاستیکی دیگری باشد.

صندلی پلاستیکی

هرچقدر مواد اولیه پلیمری به کار رفته در تولید این محصولات، باکیفیت تر و مرغوب تر باشند، محصول نهایی نیز دارای قیمت بالاتری است و البته دوام و ماندگاری بیشتری نیز دارد.

برای خرید و فروش و هر گونه سوال در مورد این محصولات می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

پاسخ به ۲ سوال در مورد میز و صندلی پلاستیکی ساده

  1. تحمل وزن میز و صندلی پلاستیکی ساده چقدر می باشد؟

میز پلاستیکی با توجه به ابعادی که دارد، و صندلی پلاستیکی تا حدود ۱۲۰ کیلو را تحمل می کند.

  1. میز و صندلی پلاستیکی ساده در چه رنگهایی ارائه می شود؟

رنگ های موجود سفید، قهوه ای، قرمز، آبی، زرد، سبز، صورتی، نسکافه ای و وانیلی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *