میز پلاستیکی

یکی از میزهای بسیار پر کاربرد در بازار، میز پلاستیکی ۸۰*۸۰ می باشد که به عنوان سایز متوسط ۴ نفره در بازار شناخته می شود. این میز با قیمت ارزان توسط شرکت کارخانه به مشتریان ارائه می شود.

میز پلاستیکی ۸۰*۸۰

میزهای پلاستیکی به عنوان گزینه هایی بسیار سبک وزن و خوش رنگ و طرح در بازار لوازم خانگی می باشند.

میز پلاستیکی سفری

زمانی که افراد تصمیم می گیرند تا برای نشستن خود فضایی را در خانه به وجود بیاورند، گزینه های زیادی اعم از میز و صندلی چوبی، فلزی، شیشه ای، فایبرگلاس و پلاستیکی را پیش روی خود می بینند.

در این میان، مدل میز و صندلی که مشتری می خواهد انتخاب کند، باید دارای ملاک های مهمی باشد. از جمله اینکه وزن کمی داشته باشد تا جابجایی آن راحت باشد و به راحتی بتوان بعد از مدت کوتاهی آن را از اتاق ها جابجا نمود و به فضای بیرون از خانه یا آشپزخانه منتقل نمود و دکوراسیون را تغییر داد.

همچنین باید در صورت لکه شدن و کثیف شدن میز و صندلی، بتوان به راحتی با یک دستمال مرطوب این کثیفی را پاک کرد که این مسئله در میز و صندلی جنس پلاستیکی به خوبی امکان پذیر می باشد.

همچنین این وسایل که بیشتر در آپارتمان ها و ویلاها به کار می روند، باید دارای طرح و رنگ زیبا باشند که با دیگر عناصر دکوراسیون تطابق داشته باشند.

میز پلاستیکی

امروزه همه این مزایا را می توان در میز و صندلی پلاستیکی به راحتی مشاهده کرد. میز پلاستیکی نیز دارای سایزهای متفاوت می باشد که می توان مطابق با تعداد افراد خانواده آن را سفارش داد.

میز پلاستیکی ۸۰*۸۰ به عنوان یک میز پلاستیکی با سایز متوسط در بازار شناخته می شود که در انواع پایه ثابت، پایه فلزی و تاشو وجود دارد. نوع تاشو بیشتر برای مسافرت و جابجایی های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی پلاستیکی ناصر پایه فلزی

می توان انواع بدنه ساده و بدنه حصیری را در تنوع مدل میز پلاستیکی ۸۰*۸۰ مشاهده نمود و مطابق با فضایی که قرار است این میزها در آن مورد استفاده قرار گیرند، گزینه مورد نظر را انتخاب نمود.

صندلی پلاستیکی

می توان از ۴ عدد صندلی پلاستیکی دسته دار و یا بدون دسته نیز در اطراف میز پلاستیکی ۸۰*۸۰ استفاده نمود تا یک دکوراسیون ۴ نفره زیبا و ارزان قیمت را در خانه خود تکمیل کنیم.

قیمت میز پلاستیکی ۸۰*۸۰

برای آگاهی از قیمت میز پلاستیکی ۸۰*۸۰ و دیگر سایزها می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد.

امروزه به راحتی می توان کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو نمود و در کسری از ثانیه اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کرد. این اطلاعات شامل رنگ میز، مدل، طرح بدنه، سایز و قیمت آن می باشد.

قیمت میز پلاستیکی ۸۰*۸۰ به وزن میز بستگی دارد. هرچه وزن میز بیشتر بوده و استحکام بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

صندلی پلاستیکی ناصر پایه فلزی

همچنین مدل بدنه میز پلاستیکی نیز در کیفیت و قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. بسیاری از افراد میز پلاستیکی حصیری سایز ۸۰*۸۰ را به همراه صندلی های هم طرح آن برای دکوراسیون خانه یا باغ یا ویلای خود استفاده می کنند.

این نوع مدل ها، دارای قیمت بالاتری هستند و گزینه بسیار مناسب تری برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و امروزی می باشند.

قیمت میز پلاستیکی ۸۰*۸۰ بدنه ساده از مدل بدنه حصیری ارزان تر می باشد و این مسئله باعث شده که از این نوع میز نیز در جاهایی مثل رستوران ها، هتل ها، لابی ها و مراکز آموزشی استفاده زیادی شود.

میز پلاستیکی ساده به همراه صندلی های هم رنگ خود، به عنوان یک دکور بسیار خوب برای نشستن در باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت روز انواع میز و صندلی پلاستیکی و مشاوره لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *