سطل زباله پلاستیکی بزرگ

سطل زباله پلاستیکی بزرگ به دلیل ابعادی که دارد، معمولا به صورت چرخدار تولید می شود تا حمل و نقل زباله ها راحت تر باشد. این سطل ها در محیط های صنعتی کاربرد داشته و به عنوان یکی از لوازم خانگی مهم نیز می باشند و با قیمت ارزان به فروش می رسند.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

سطل زباله پلاستیکی به عنوان یکی از وسایل ضروری در هر خانه ای می باشد. این نوع سطل زباله ها، به دلیل جنس پلاستیکی که دارند، وزن کمتری داشته و جابجایی آنها بسیار راحت می باشد. همچنین دارای شکل و شمایل بهتری نسبت به نوع فلزی یا چوبی هستند و به دکوراسیون خانه بیشتر می آیند.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

سایز سطل زباله پلاستیکی به عنوان یکی از ملاک های مهم در خرید مشتری می باشد. برخی از سایزهای کوچک برای اتاق خواب یا اتاق محل کار خود و یا اتاق های نگهبانی در تاسیسات استفاده می کنند. برخی نیز از سطل زباله پلاستیکی بزرگ برای خانه یا محیط بزرگ استفاده می کنند. ابعاد سطل بزرگ با دهانه ۴۰*۴۰ و ارتفاع ۳۸ سانتی متر به بالا می باشد. کوچکتر از این ابعاد به عنوان سطل های دم دستی برای انداختن آشغال های کوچک کاغذ و خودکار و لوازم اداری و یا برای اتاق های کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

سطل زباله پلاستیکی بزرگ در برخی موارد دارای درب پدالی، و در برخی موارد دارای درب ساده می باشد. درب پدالی همان طور که از اسمش پیداست، باز و بسته کردن درب آن تنها با فشار یک پدال که در انتهای سطل تعبیه شده، انجام پذیر است. اما نوع درب دار ساده، باید خم شد و درب آن را با دست برداشت که ممکن است بسیاری از افراد از این مورد خیلی خوششان نیاید، زیرا دستشان ممکن است کثیف شود. از این رو شاهد هستیم که معمولا سطل زباله پلاستیکی بزرگ نوع پدال دار در بازار بیشتر خرید و فروش می شود.

سطل زباله پلاستیکی چرخدار

سطل زباله پلاستیکی بزرگ که برای مراکز عمومی و درمانگاهی و تفریحی ساخته می شود، ابعاد بسیار بزرگی داشته و معمولا در زیر آن چرخ هایی تعبیه می شود تا جابجایی سطل برای پاکبانان راحت تر شود. این سطل های زباله چون برای مراکز پر رفت و آمد و شلوغ استفاده می شود، خیلی زود پر شده و همچنین به دلیل ابعادی که دارند، وزن آنها با آشغال ها، زیاد می شود، از این رو اگر چرخ دار باشند جابجایی آنها بسیار راحت تر می شود.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

سطل زباله پلاستیکی چرخ دار در برخی مواقع دارای مدل مکعب مستطیلی و در برخی مواقع نیز دارای مدل مکعب مربعی می باشد. شکل بدنه سطل زباله کاملا بستگی به قالب استفاده شده در مرحله تولید آن در دستگاه تزریق پلاستیک دارد.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

از سطل زباله پلاستیکی چرخ دار در بیمارستان ها، مراکز آموزشی نظیر دانشگاه ها، مدارس، کودکستان ها، مراکز تفریحی همچون پارک ها، بوستان ها و… استفاده می شود. این سطل ها دارای رنگ های متفاوت هستند و در برخی موارد نیز دارای تفکیک زباله نیز می شوند. یعنی ممکن است از یک نوع سطل زباله پلاستیکی چرخ دار برای مواد بازیافتی پلاستیکی، از یک نوع برای جمع آوری کاغد، از یک نوع برای جمع آوری نان خشک و فرآورده های غذایی و… مورد استفاده قرار گیرد و یه این صورت فرآیند بازیافت شهری نیز راحت تر شود.

سطل زباله پلاستیکی خانگی

سطل زباله پلاستیکی خانگی ممکن است در سایزهای کوچک برای اتاق خواب و در سایزهای بزرگ برای آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد. نوع کاربری سطل زباله پلاستیکی و سایز آن بستگی به تعداد اعضای خانواده و میزان خورد و خوارک آنها در خانه بستگی دارد.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

مثلا برای کسانی که حتی جمعیت آنها زیاد می باشد، ولی در بیشتر مواقع سرکار هستند و ناهار و شام خود را بیرون از خانه میل می کنند، ممکن است یک سطل زباله پلاستیکی خانگی در ابعاد بسیار کوچک نیز پاسخگوی نیاز آنها برای تمیزکردن آشپزخانه نیز باشد.

سطل زباله پلاستیکی صنعتی

سطل زباله برای کاربری های صنعتی نیز از ضروریات می باشد. اگر جنس سطل زباله برای محیط های صنعتی پلاستیکی باشد، باید از کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه اطمینان کامل داشت و همچنین باید وزن نهایی سطل از استانداردهای لازم برخودار باشد.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

سطل زباله پلاستیکی صنعتی معمولا در محیط هایی قرار می گیرد ممکن است در معرض حرارت یا برودت قرار داشته باشد، از این رو باید از ماندگاری و مقاومت لازم برخوردار باشد و در ساخت و تولید آن از مواد پلیمری با درصد خلوص بالا و افزودنی های پایدار کننده بهره گرفته شده باشند.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

انواع سطل زباله های صنعتی مدل چرخدار در سایزهای متفاوت توسط تولید کننده به بازار عرضه شده که ظرفیت های ۶۰ لیتری به بالا دارند و عمر آنها چندین سال می باشد.

قیمت سطل زباله پلاستیکی بزرگ

برای آگاهی از قیمت سطل زباله پلاستیکی بزرگ در انواع مدل های درب ساده و درب پدالی و چرخ دار و بدون چرخ، می توان با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و کاتالوگ و لیست قیمت را در اسرع وقت دریافت نمود.

امروزه همه افراد ابتدا کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند تا مشخصات ظاهری از قبیل ابعاد، رنگ، کیفیت و قیمت آن را مشاهده کنند، و سپس با توجه به نیازی که دارند و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اند، گزینه مناسب را انتخاب کنند.

سطل های زباله پلاستیکی به دلیل تنوع بسیار بالا در سایز و مدل، ممکن است ابتدا مشتری را سردرگم سازند که گزینه مناسب را به چه صورت انتخاب کنند. از این رو مشاوره با مسئول فروش می تواند به عنوان یک گزینه خوب در جهت هدایت برای خرید آگاهانه و مناسب برای شما مشتریان عزیز باشد.

شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی، پیامک، پیام رسان ها و هر طریقی که راحت تر هستید، با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم در مورد محصولات پلاستیکی مورد نیاز خود از قبیل سطل زباله های پلاستیکی بزرگ در مدل های متفاوت را به صورت کاتالوگی کاملا مشخص دریافت نمایید تا بتوانید اطلاعات لازم را قبل از خرید خود کسب کنید و در نهایت هر زمانی که تصمیم به خرید گرفتید، اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *