سطل زباله پلاستیکی

یکی از مهمترین وسایل برای آشپزخانه و محیط های اداری، سطل زباله پلاستیکی می باشد. این سطل ها در اندازه های بزرگ ۱۲۰ لیتری به دلیل اینکه سنگین هستند، چرخدار ساخته می شوند تا جابجایی آنها راحت باشد.

انواع سطل زباله در بازار کدام است؟

از انواع سطل زباله در بازار می توان به نوع چوبی، شیشه ای، سیمانی و پلاستیکی اشاره داشت.

هر کدام دارای معایب و مزایای منحصر به فرد خود می باشند و در مکان هایی خاص به کار می روند. برخی مانند سطل زباله شیشه ای که خیلی ظریف است و ممکن است زود بشکند، بیشتر جنبه تزئینی دارد و برای محیط های لوکس به کار می رود.

سطل زباله چوبی نیز به دلیل اینکه در معرض خورندگی توسط موریانه می باشد، کاربرد خیلی محدودی دارد و بیشتر در سایزهای بزرگ برای محیط های عمومی به کار می رود.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله سیمانی و سفالی نیز به دلیل وزن خیلی سنگینی که دارد، قابلیت جابجایی ندارد و توسط شهرداری ها برای مکان های تفریحی عمومی نظیر پارک ها و بوستان ها ساخته می شوند.

سطل زباله پلاستیکی کوچک

اما سطل زباله پلاستیکی به دلیل جنسی که دارد، بسیار سبک وزن بوده و بیشترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده و مناسب هر محیطی می باشد.

سطل زباله پلاستیکی کوچک

مزیت سطل زباله پلاستیکی چیست؟

مزیت سطل زباله پلاستیکی همانند هر نوع محصول پلاستیکی دیگر، وزن سبک، تنوع طرح و رنگ و قیمت ارزان آن نسبت به جنس های دیگر می باشد.

سطل زباله پلاستیکی اداری

این سطل ها دارای دو نوع ساده و پدال دار می باشند. سایز سطل زباله پلاستیکی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای محیط های بزرگ چون بیمارستان ها و درمانگاه ها، از سطل زباله بزرگ پدال دار استفاده می کنند تا انداختن آشغال در آنها وقت گیر نباشد. همچنین به دلیل جنس پلاستیکی که دارند، وزن سبک داشته و جابجایی آنها در سریع ترین زمان ممکن اتفاق می افتد.

زمان جابجایی این سطل ها از آن جهت اهمیت دارد که در محیط هایی چون بیمارستان ها و مراکز اداری، تمیز بودن و تعویض سریع محتویات زباله از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین افراد تمایل دارند تا به طور کلی فضای تمیزی در محیط پیرامون خود داشته باشند و از این جهت نمی خواهند که هر روز با انباشت زباله ها و بوی بد مواجه شوند. پس به سطل سبک وزن و پلاستیک های زباله محکم و مشکی نیاز دارند تا سریع مسئله نظافت را انجام دهند.

سطل زباله ۱۲۰ لیتری چرخدار برای کجا استفاده می شود؟

سطل زباله پلاستیکی اداری

سطل زباله پلاستیکی ۱۲۰ لیتری برای محیط های عمومی بیشترین کاربرد را دارد. این سطل زباله ها چرخدار هستند تا به راحتی در هر گوشه ای از محیط قرار بگیرند. همچنین ظرفیت برخی از آنها از ۱۲۰ لیتر نیز بیشتر می باشد. درب آنها نیز به خوبی روی سطل قرار می گیرد تا زمانی که آشغال در آنها پر شد، خیلی بو نگیرد و با تجمع حشرات فضا را آلوده نکند. از این رو برای سطل های بزرگ، حاشیه درب سطل از اهمیت بالایی برخوردار است تا به خوبی بسته شود.

سطل زباله پلاستیکی

این سطل ها را به راحتی می توان در انواع رنگ ها از شرکت کارخانه تهیه کرد.

خرید اینترنتی سطل زباله را چگونه انجام دهیم؟

امروزه اینترنت به عنوان بهترین وسیله برای انتخاب آگاهانه و ارزان قیمت می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

می توان با اتصال به اینترنت و جستجویی کوتاه در گوگل، انواع سطل زباله را به همراه مشخصات ابعاد،رنگ و قیمت آن مشاهده کرد. به این صورت می توان انتخاب آگاهانه و ارزان قیمت را تشخیص داد. برخی ممکن است برای فضایی که در اختیار دارند، از سطل زباله شیشه ای یا چوبی بخواهند استفاده کنند که بیشتر جنبه تزئینی دارد و با دکوراسیون های چوبی و فلزی بیشتر سازگار است. برخی نیز ممکن است بخواهند از سطل زباله پلاستیکی استفاده کنند که دارای تنوع طرح و رنگ بهتری می باشد و با اکثر محیط های رسمی و خانگی سازگاری دارد.

مهم این است که بدانیم سلیقه افراد متفاوت است و هر کس ممکن است در مورد کالایی چون سطل زباله پلاستیکی که خیلی ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، سلیقه خاصی داشته باشد و هر رنگ و طرحی را نپسندد. می کوشیم با ارائه کاتالوگی جامع و کامل از محصولات، دست مشتری را در انتخاب مطابق با سلیقه اش، باز بگذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *