سطل زباله پلاستیکی پدالی

سطل زباله پلاستیکی پدالی به عنوان نوعی از سطل های جدید هست که به راحتی می توان هر گونه آشغال و دور ریختی را با کمترین دردسر به داخل آن انداخت. این نوع از سطل زباله در سایز کوچک و بزرگ توسط شرکت کارخانه قابل خرید می باشد.

انواع سطل زباله پلاستیکی کدام است؟

از انواع و زباله پلاستیکی می توان به سطل زباله موج، سطل رز، سطل پنگوئن، سطل صبا و… اشاره داشت. البته هر کدام از این ها اسم برند تولیدکننده می باشد که در بازار شناخته شده است. مشتری باید قبل از خرید مدل سطل، اندازه دقیق طول، عرض و ارتفاع و قیمت را بداند.

سطل زباله پلاستیکی پدالی سطل زباله پلاستیکی پدالی

این سطل ها به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند که بر اساس نوع درب آن می باشد. یا درب ساده هستند که با دست باید آن را برداشت و گذاشت، و یا اینکه پدالی می باشند . با فشار پا، درب آن به راحتی باز شده، آشغال درون آن ریخته می شود، و با برداشتن پا از روی پدال، درب به راحتی بسته می شود نوعی محصول دیگر هم به همین کارایی وجود دارد به نام جعبه پلاستیکی.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

از این رو مشتری هنگام مراجعه به فروشنده یا تولید کننده، ابتدا نوع سطل زباله پلاستیکی درخواستی خود را مشخص کرده، سپس سایزها و مدل های متفاوت را مشاهده می کند.

مزیت سطل زباله پلاستیکی پدالی چیست؟

مزیت سطل زباله پلاستیکی پدالی نسبت به درب ساده، کاربری بسیار راحت تر آن می باشد. همانطور که از نامش پیداست، تنها با فشردن پدالی در قسمت وسط و پایین سطل، به راحتی درب باز شده و می توان آشغال را درون سطل ریخت. از این رو کمترین کثیف کاری در هنگام ریختن زباله ایجاد می شود. این امر باعث می شود آشپزخانه و یا محیط کار در بیشتر مواقع تمیز و زیبا باشد و نظافت راحت تر شود.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

بیشتر خانم های خانه دار سطل زباله پلاستیکی پدالی را به درب ساده ترجیح می دهند، زیرا که کارهای مربوط به آشپزخانه سریع تر و با نظافت بهتر انجام می شود. همچنین این نوع سطل ها دارای زیبایی و هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه می باشند و طرح امروزی و مدرن دارند.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

سطل زباله پلاستیکی پدالی در سایزهای متفاوت توسط تولید کنندگان تولید می شود و مطابق با فضا و میزان رفت و آمد جایی است که در آن استفاده می شود. زیرا هرچه رفت و آمد بیشتر باشد، طبیعتا تولید زباله نیز بیشتر بوده وبه سطل های بزرگتری احتیاج است.

سایز سطل پدالی چقدر است؟

سطل زباله پلاستیکی پدالی دارای سایزهای زیر می باشد:

  1. طول:۴۰ عرض:۳۹ ارتفاع:۶۴
  2. طول:۳۸ عرض:۳۶ ارتفاع:۴۷
  3. طول:۳۳ عرض:۳۰ ارتفاع:۴۰
  4. طول:۲۷ عرض:۲۵ ارتفاع:۳۵
  5. طول:۲۲ عرض:۲۰ ارتفاع:۳۰

این سطل ها توسط کارخانه های متعددی با استفاده از قالب دستگاه تزریق پلاستیک، در سایزهای متفاوت، که معمولا از ارتفاع ۳۰ الی ۷۰ سانتی متر می باشد، طراحی و تولید می شوند.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

سایز سطل زباله پلاستیکی درب دار به محیط آشپزخانه یا اتاقی که قرار است در آن قرار داده شود، بستگی دارد، مثلا در آشپزخانه ای با وسعت ۲۵ الی ۳۰ متر از سطل زباله با ارتفاع ۴۰ به بالا استفاده می شود. اما در اتاقی با وسعت ۲۰ متر که معمولا زباله کمتری درون سطل قرار می گیرد، از سطل زباله کوچک با ارتفاع تقریبی ۳۰ سانتی متر هم می توان استفاده کرد.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

سطل زباله ارزان را چگونه بخریم؟

خرید هر گونه محصول پلاستیکی را می توان به صورت اینترنتی و یا حضوری از شرکت کارخانه انجام داد. امروزه آدرس کارخانه و انبار مجموعه های تولیدی را به راحتی از اینترنت میتوان پیدا کرد.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

در مورد محصولاتی همچون سطل زباله پلاستیکی پدالی و درب ساده، مشتری تمایل دارد تا ابتدا سایز دقیق سطل، رنگ های موجود، کیفیت ساخت و ماندگاری آن را بداند، سپس با توجه به بودجه مالی که دارد، خرید خود را انجام دهد.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

امروزه نیز بیشتر افراد به دنبال شرکت کارخانه می باشند تا بتوانند خرید خود را با قیمت اصلی و مرجع انجام دهند و صرفه اقتصادی برایشان داشته باشد.

از این رو شرکت پاساک پلاست به عنوان مجموعه ای که کاتالوگی کامل از محصول پلاستیکی را با قیمت شرکت کارخانه ارائه می دهد، سعی دارد خرید آگاهانه و ارزان را برای همه مصرف کنندگان عزیز در سراسر کشور فراهم آورد و از این رو ارتباط با کارشناسان و مشاورین می تواند بهترین راه برای رسیدن به هدف مورد نظر مشتری باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *