چهارپایه پلاستیکی بلند

برای انجام بسیاری از کارهای خانگی، از چهارپایه پلاستیکی بلند استفاده می شود. این چهارپایه ها در سایزها و رنگ های متفاوت تولید و طراحی می شوند و توسط شرکت پاساک پلاست با قیمت ارزان به فروش می رسند.

مزیت اصلی چهارپایه پلاستیکی چیست؟

از انواع چهارپایه ها در بازار می توان به نوع چوبی، فلزی، فایبرگلاس و پلاستیکی اشاره کرد.

چهارپایه پلاستیکی بلند

هر کدام از این چهارپایه دارای وزن و طرح مشخصی می باشند. هر کدام نیز دارای کاربری خاصی در کارگاه ها، رستوران ها، هتل ها، مدارس، اماکن عمومی و خانه ها هستند. بیشتر افراد از چهارپایه فلزی در محیط های صنعتی استفاده می کنند. زیرا چهارپایه های فلزی دارای تحمل وزن بیشتر و استقامت بالا در محیط هایی با شرایط آب و هوایی بد می باشند. برخی افراد نیز از چهارپایه های چوبی در خانه و یا ویلا استفاده می کنند. این چهارپایه ها باید دارای وزن بالایی بوده تا تحمل وزن افراد بالغ را داشته باشند. البته جابجایی این چهارپایه ها کمی سخت می باشند و در معرض خوردگی و پوسیدگی در محیط مرطوب نیز می باشند.

کسانی که قصد استفاده از چهارپایه در منزل را دارند، بیشتر برای گذاشتن یا برداشتن وسایل در طبقات بالایی کمد، نصب و آویزان کردن پرده، تغییر دکور اتاق یا هال، برداشتن و یا جابجایی تابلو روی دیوار و… استفاده می کنند. از این رو وزن سبک و طرح فانتزی چهارپایه برایشان مهم است. این دو ویژگی نیز بیشتر در چهارپایه پلاستیکی دیده می شود.

چهارپایه پلاستیکی بلند

چهارپایه پلاستیکی دارای وزن سبک تر و طرح فانتزی تر نسبت به فلزی و چوبی می باشد. همچنین دارای رنگ های روشن و تیره، مناسب بسیاری از محیط های خانگی و ادارای و عمومی می باشد.

چهارپایه پلاستیکی بلند

از مزیت های اصلی چهارپایه پلاستیکی تنوع رنگ آن اشاره داشت. این چهارپایه ها دارای رنگ های آبی، سبز، صورتی، قرمز، مشکی و قهوه ای می باشند. همچنین برخی از این چهارپایه ها حالت پلکانی داشته تا راحت تر بتوان از آن بالا و پایین رفت.

چهارپایه پلاستیکی بلند

چهارپایه پلاستیکی دارای سایزها متفاوتی می باشد و برای کاربری فضای بیرونی و یا سقف خانه از چهارپایه پلاستیکی بلند، و برای محیط های داخلی نظیر آشپزخانه و حمام از سایز کوتاه آن بهره برده می شود.

ارتفاع چهارپایه پلاستیکی بلند چقدر است؟

سایز چهارپایه پلاستیکی بلند معمولا از ارتفاع ۷۰ سانتی متر تا ۲ متر در نظر گرفته می شود.

چهارپایه پلاستیکی بلند

البته بلند یا کوتاه بودن سایز کاملا بستگی به کاربری دارد. باید ابتدا ببینیم برای چه محیطی بیشتر می خواهد استفاده شود. برخی از انواع چهارپایه پلاستیکی بلند که در بازار شناخته شده هست، حالت پله ای می باشد و معمولا با رنگ آبی شناخته می شود. البته رنگ های دیگر آن نیز طبیعتا در بازار وجود دارد.

چهارپایه پلاستیکی بلند

این نوع از چهارپایه پلاستیکی را می توان در طرح های متفاوت در بازار مشاهده کرد.

چهارپایه پلاستیکی را از کدام مرکز فروش با قیمت ارزان می توان تهیه کرد؟

چهارپایه های پلاستیکی توسط برندهای متفاوتی در بازار وجود دارند. شرکت هایی که پخش و فروش این محصولات را به صورت اینترنتی انجام می دهند، طرف قرارداد کارخانه ها بوده و با همان لیست قیمت شرکت کارخانه این محصولات را به صورت اینترنتی برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می کنند.

چهارپایه پلاستیکی بلند و کوتاه را در هر طرحی می توان از سایت فروش شرکت کارخانه با قیمت ارزان تهیه کرد.

چهارپایه پلاستیکی بلند

می کوشیم انواع رنگ ها، طرح ها، مدل ها و سایزهای چهارپایه پلاستیکی بلند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید با داشتن آگاهی کامل و متناسب با بودجه مالی خود، بهترین گزینه را برای تغییر دکوراسیون خانه خود برگزینیند.

چهارپایه پلاستیکی بلند

ارتباط از طریق کارشناسان و مشاورین فروش می تواند بهترین راه برای کسب اطلاعات و مشخصات محصول پلاستیکی مورد نظر شما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *