فایل پلاستیکی لیمون

بسیاری از افراد بر این باورند که اول باید قیمت را پرسید، سپس به کیفیت توجه کرد. برند فایل پلاستیکی لیمون که در انواع فایل های ۳ تا ۶ کشویی در بازار موجود می باشد، کیفیت خوب و قیمت ارزان را با هم ارائه می دهد.

چرا فایل و دراور بخریم؟

تمیزی و منظم بودن وسایل به عنوان یکی از نکات مهم در هر خانه ای در نظر گرفته می شود. مهمترین وسایلی که این نظم را به محیط می بخشند، فایل و کمد و دراور می باشد.

فایل پلاستیکی لیمون

می بینیم که انواع دراور پلاستیکی و چوبی که دارای آینه هستند، تقریبا در هر خانه ای یافت می شود. همچنین برخی فایل های پلاستیکی نیز در اداره ها و شرکت ها برای نظم بخشیدن به پوشه ها و کاغدها و نوشت افزارها مورد استفاده قرار می گیرد.

فایل پلاستیکی لیمون

در سالهای اخیر اجناس پلاستیکی به عنوان یکی از پر متقاضی ترین اجناس در بازار شناخته شده اند. تولید کنندگان نیز با طراحی و تولید انواع فایل و قفسه پلاستیکی می کوشند نسل جدیدی را ارائه دهند که مانند فایل ها و دراورهای فلزی و چوبی، سنگین وزن نیست و جابجایی بسیار راحت دارد. در ادامه با مزیت های فایل پلاستیکی بیشتر آشنا می شویم.

فایل پلاستیکی لیمون

فایل پلاستیکی نمی شکند؟

فایل پلاستیکی همچون بسیاری از محصولات پلاستیکی دیگر، در اثر ضربه محکم می شکند. زمانی که در مورد شکنندگی یک محصول پلاستیکی سوال می شود، منظور دوام آن محصول در برابر رطوبت و خشکی محیط در طولانی مدت می باشد.

فایل پلاستیکی لیمون

فایل  یا دراور لباس پلاستیکی مانند فایل فلزی نیست که بر اثر رطوبت یا آب، دچار زنگ زدگی شود. همچنین مانند دراور چوبی در معرض پوسیدگی نمی باشد. جنس پلاستیکی دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت محیط و خشکی می باشد و چون فایل های پلاستیکی معمولا در فضای بسته خانه یا محل کار استفاده می شوند، عمر بسیار طولانی دارند و به راحتی نمی شکنند.

فایل پلاستیکی لیمون

مزیت برند فایل پلاستیکی لیمون چیست؟

برند فایل پلاستیکی لیمون به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندها در بازار پلاستیک کشور می باشد.

فایل پلاستیکی لیمون

کافیست در بازار پلاستیک شهر خود (خیابان هایی که بیشتر مغازه های پلاستیک فروشی و پلاسکو ها در آن هست) بروید و به راحتی ببینید همه از برند لیمون به عنوان یک برند گران قیمت و بسیار با کیفیت یاد می کنند. این برند دارای مشتریان مخصوص به خود می باشد.

فایل پلاستیکی لیمون

فایل پلاستیکی لیمون از مواد گرانولی پلیمری درجه یک ساخته می شود و در انواع سه کشویی تا هفت کشویی در سایزهای کشویی  کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تولید می شود.

این فایل ها در رنگ های پاستیلی، صورتی، آبی، سفید، قرمز، اخرایی و… ارائه می شوند. البته فایل پلاستیکی لیمون بیشتر در رنگ سفید ارائه می شود، زیرا که درخواست این رنگ بیشتر می باشد.

فایل پلاستیکی لیمون

فایل پلاستیکی لیمون دارای طرح و نقش فانتزی تر و البته متناسب تر با دکوراسیون خانه ها و آپارتمان های امروزی می باشد، از این رو در نگاه اول به دل مشتری می نشیند.

کیفیت از قیمت مهمتر است؟

کیفیت در کنار قیمت به عنوان دو عنصر مهم در فروش موفق یک کارخانه به حساب می آید.

زمانی که قدرت خرید مردم به دلیل تورم کاهش می یابد، قیمت ارزان به عنوان ملاک مهم در خرید تلقی می شود. کارخانه فایل پلاستیکی لیمون با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، می کوشد با انعطاف بالا در تعیین حاشیه سود، زمانی که قیمت ها به طرز عجیبی در نوسان می باشد، مشتری خود را نگه دارد تا خود نیز سرپا نگه داشته شود. البته این را تقریبا همه کارخانه های تولید محصولات پلاستیکی سعی می کنند انجام دهند، زیرا که محصولات پلاستیکی از محصولات پتروشیمی می باشند و قیمت آنها از قیمت دلار تاثیر زیادی می پذیرد.

فایل پلاستیکی لیمون

اما برند لیمون تلاش دارد تا کیفیت خود را همچنان حفظ کند تا بتواند دلیل مهمتری برای خرید مشتریان خود بر جای بگذارد.

چگونه اینترنتی فایل و دراور بخریم؟

به راحتی به صورت اینترنتی می توان انواع فایل پلاستیکی لیمون را از شرکت کارخانه تهیه کرد.

فایل پلاستیکی لیمون

کافیست با مسئول فروش شرکت کارخانه به صورت تلفنی، پیامکی، یا از طریق واتساپ ارتباط برقرار کنید تا کاتالوگ و لیست قیمت روز محصولات در اختیار شما قرار گیرد، سپس با صدور فاکتور و انجام کارهای مالی، ارسال برای شما انجام پذیرد. پاسخگوی شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *