صندلی پلاستیکی شیک

با یک صندلی پلاستیکی شیک می توان دکوری ساده و ایرانی خلق کرد. شرکت ناصر انواع صندلی را با مدل های روز بازار در رنگ های روشن و مات به همراه میز مخصوص به خود، ارائه می دهد.

خلق دکوری زیبا با صندلی

با استفاده از صندلی، می توان دکوری زیبا را در هر محیطی، اعم از اداری و خانگی به وجود آورد. به طور کلی صندلی و میز به عنوان ملزومات اصلی برای ایجاد هر دکوراسیونی به حساب می آیند.

صندلی پلاستیکی شیک

شناخت کامل صندلی و میز و انواع جنس های آن، برای کسانی که می خواهند طراحی داخلی یا بیرونی یک فضا را انجام دهند، امری ضروری می باشد. جنس های چوبی، فلزی، فایبرگلاس و پلاستیکی، هر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود می باشند. برای کسانی که می خواهند دکوری ارزان قیمت، ساده و در عین حال با قابلیت جابجایی راحت داشته باشند، میز و صندلی پلاستیکی بهترین گزینه می باشد، زیرا که دارای وزن سبک تر بوده و همچنین دارای تنوع رنگ و مدل بیشتری هست و مناسب بسیاری از فضاها می باشد.

صندلی پلاستیکی شیک

مدل صندلی پلاستیکی شیک

صندلی پلاستیکی شیک به عنوان یک گزینه مناسب برای ایجاد یک دکور زیبا در محیط خانه یا محل کار می باشد.

صندلی پلاستیکی شیک

انواع صندلی پلاستیکی شیک در مدل های اداری، رسمی، خانگی و… در ارتفاع ها متفاوت و طرح بدنه زیبا، توسط شرکت ناصر پلاستیک طراحی و تولید می شود. این صندلی ها در انواع رنگ های قرمز، آبی، سفید، صورتی، قهوه ای و… به بازار ارائه می شوند و دارای سایز بندی زیر می باشند:

  • طول:۴۰ عرض:۴۰ ارتفاع:۸۰
  • طول:۴۴ عرض:۴۴ ارتفاع:۹۰
  • طول:۴۲ عرض:۴۰ ارتفاع:۷۹
  • طول:۳۹ عرض:۳۹ ارتفاع:۸۶

برخی از مدل های پایه فلزی، به عنوان یکی از بهترین انواع صندلی پلاستیکی شیک در بازار شناخته می شوند و دارای مقاومت نسبی بهتری برای تحمل وزن سنگین می باشند.

صندلی پلاستیکی شیک

صندلی پلاستیکی دسته دار نیز به دلیل اینکه از مواد اولیه بیشتری در ساخت آن بهره برده می شود، دارای وزن بیشتری می باشد و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد.

صندلی پلاستیکی شیک

صندلی پلاستیکی بدون دسته به عنوان یکی از گزینه های ارزان قیمت برای برپایی انواع مراسمات مذهبی و عروسی و گردهمایی اداری و… شناخته می شود و مشتری اصلی آن نیز مراکز و فروشگاه های کرایه ظروف پلاستیکی می باشند. این صندلی به عنوان یک صندلی پلاستیکی ارزان قیمت در بازار پلاستیک کشور شناخته می شود و معمولا در رنگ سفید درخواست می شود.

صندلی پلاستیکی شیک

صندلی پلاستیکی حصیری نیز به عنوان یکی از شیک ترین صندلی ها در بازار پلاستیک بوده و به همراه میز پلاستیکی حصیری یک دکوراسیون بسیار شیک را در محیط باغ و ویلا به وجود می آورد.

صندلی پلاستیکی شیک

صندلی پلاستیکی کودک نیز همان طور که از نامش پیداست، به عنوان یک مدل فانتزی با طرح های برنامه های کودکانه می باشد که در رنگ های شاد و روشن طراحی و تولید می شود و برای ایجاد دکوری متناسب با روحیه کودکان ارائه می شود.

صندلی پلاستیکی شیک

انواع صندلی و میز ناصر در بازار

انواع صندلی در بازار با نام تولید کننده آن شناخته می شود. از تولید کننده های معروف در حوزه تولید صندلی و میز پلاستیکی می توان برندهای زیر را نام برد:

صندلی پلاستیکی باکیفیت از مواد پلیمری (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) درجه یک ساخته می شود و دارای مقاومت بالایی می باشد. این صندلی ها در برابر عوامل زیست محیطی چون باران و آفتاب، ماندگاری داشته و به راحتی آنها را می توان در فضای باز قرار داد.

صندلی پلاستیکی شیک

در بازار پلاستیک کشور همه این برندها مشتریان مخصوص به خود را دارند، اما برندی که بتواند کیفیت را همراه قیمت ارزان به مشتری ارائه دهد، دارای معروفیت بیشتری می شود. صندلی پلاستیکی ناصر به عنوان یکی از برندهای بسیار معروف در بین فروشندگان محصولات پلاستیکی سراسر کشور می باشد. برای اطلاع از جزئیات ابعاد، مدل، رنگ و قیمت این محصولات می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *