میز پلاستیکی کوچک

برای داشتن یک محیط مناسب ناهارخوری در خانه یا محل کار، می توان از انواع صندلی و میز پلاستیکی کوچک و بزرگ در انواع مدل ها ورنگ ها، متناسب با فضایی که در اختیار داریم، استفاده کرد. برای داشتن خرید مناسب، اول باید اطلاعات کافی کسب کنیم.

چه میزی برای فضای ناهارخوری مناسب می باشد؟

هر کس در خانه خود، فضایی را در آشپزخانه یا یکی از اتاق ها، برای ناهار یا شام در نظر می گیرد. میز ناهارخوری نیز برای این فضا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، زیرا باید به گونه ای باشد که جای خیلی زیادی را اشغال نکند و همچنین رنگ و مدل آن متناسب با فضا باشد.

small plastic table

بسیاری از افراد میز چوبی و شیشه ای را برای ناهارخوری انتخاب می کنند. البته که این میزها وزن سنگینی دارند و جابجایی آنها سخت می باشد. ولی برای فضای داخلی بیشتر از آنها استفاده می شود. برای فضای بیرونی داخل باغ و ویلا و… که میز و صندلی ممکن است بیشتر جابجا شود، از میز پلاستیکی ناهارخوری استفاده می شود. این میزها به همراه صندلی همرنگ خود ارائه می شوند و مقاومت بالایی در برابر باران و آفتاب در طولانی مدت دارند. همچنین دارای رنگ های روشن می باشند و فضای دلنشین تری را به وجود می آورند.

small plastic table

به طور کلی برای فضاهای بیرونی بیشتر از میز پلاستیکی، و برای فضاهای داخلی از میز چوبی یا شیشه ای استفاده می شود.

مزیت میز پلاستیکی چیست؟

میز پلاستیکی همان طور که از نامش پیداست، به دلیل جنس پلاستیکی که دارد، دارای وزن سبک تر و در نتیجه جابجایی راحت تری می باشد.

small plastic table

این میزها در رنگ ها و طرح های متنوع تر نسبت به نوع چوبی و فلزی در بازار ارائه می شوند، از این رو مورد نظر بسیاری از سلایق قرار می گیرند و فروش بالاتری دارند. همچنین دست تولید کننده برای تولید مدل های متنوع و به روز، بسیار باز می باشد و شاهدیم که پس از دو یا سه سال، طرح های بسیار شیک تری از میز پلاستیکی به بازار پلاستیک کشور ارائه می شوند.

small plastic table

میز پلاستیکی از مواد گرانولی پلیمری درجه یک ساخته می شود و از این رو دارای کیفیت بالایی می باشد. همچنین به همراه صندلی های دسته دار و بدون دسته، یک دکور کامل را در هر فضایی به وجود می آورد. البته یکی از مهمترین نکات برای به کارگیری میز پلاستیکی در محیط، اندازه آن می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

سایز میز پلاستیکی کوچک چقدر می باشد؟

معمولا خیلی از افراد از میز پلاستیکی کوچک برای فضای ناهارخوری داخل اداره یا محل زندگی خود استفاده می کنند. اما اول از همه لازم است تا با سایز انواع میز پلاستیکی آشنا شویم تا به راحتی تشخیص دهیم که حداقل چه سایزی را در بازار به عنوان میز پلاستیکی کوچک می شناسند.

small plastic table

سایز میز پلاستیکی مستطیلی طول ۱۳۰ در عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۳ می باشد.

سایز میز پلاستیکی مربع ۸۰*۸۰ در ارتفاع ۷۳ می باشد.

سایز میز پلاستیکی گرد قطر ۸۵ و ارتفاع ۷۳ می باشد.

سایز میز پلاستیکی بیضی ۱۲۰ در عرض ۷۵و ارتفاع ۷۳ می باشد.

میز پلاستیکی تاشو نیز در طول و عرض ۸۰*۱۳۰ و مربعی در طول و عرض ۸۰*۸۰ در بازار ارائه می شوند.

small plastic table

به طور کلی میز پلاستیکی با ابعاد طولی کمتر از ۱۰۰ را به عنوان میز پلاستیکی کوچک در بازار می شناسند و این میز می تواند هر مدلی، اعم از مربعی، گرد یا بیضی داشته باشد.

خرید اینترنتی میز و صندلی چگونه است؟

خرید اینترنتی انواع میز پلاستیکی کوچک و بزرگ ناهارخوری را به راحتی می توان از سایت شرکت کارخانه انجام داد.

small plastic table

امروزه با گسترش اینترنت، افراد به راحتی می توانند کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنند و از قیمت ها مطلع شوند. در این صورت به راحتی می توانند قیمت ارزان را از گران تشخیص دهند و تولید کننده و نمایندگی اصلی فروش یک کالا را پیدا کنند. در حوزه محصولات پلاستیکی، تولید کننده ها و شرکت ها با داشتن زیرساخت مناسب در اینترنت، بدون واسطه با مشتری ارتباط برقرار می کنند.

small plastic table

شما عزیزان می توایند به راحتی با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و بعد از گرفتن کاتالوگ و لیست قیمت روز انواع میز و صندلی پلاستیکی، متناسب با بودجه مالی خود تصمیم بگیرید. سپس با صدور فاکتور و انجام کارهای مالی، ارسال بار برای مشتری صورت می گیرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *