گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

با خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت گلخانه ای به صورت عمده از تولید کننده، می توان لوازم گلخانه داری و کشاورزی را مقرون به صرفه تهیه کرد. این گلدان ها در انواع سطلی و جعبه ای بوده و رنگ مشکی دارند.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان های پلاستیکی به عنوان پر فروش ترین گلدان ها در بازار گل و گیاه کشور می باشند. این گلدان ها اگر از مواد درجه دو ساخته شوند، رنگ مشکی داشته و به عنوان گلدان پلاستیکی گلخانه ای یا کشاورزی در بازار شناخته می شوند.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

گلدان پلاستیکی مشکی در انواع سطلی و جعبه ای در بازار می باشد و برای کاشت انواع بذر و نشا و نگهداری نهال در گلخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این گلدان ها دارای قیمت بسیار پایینی هستند و به صورت عمده خرید و فروش می شوند.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

سایز گلدان پلاستیکی مشکی سطلی از سطل ۳ با دهانه ۱۵ سانتی متر، تا سطل ۱۶ با دهانه ۳۸ سانتی متر تولید شده و به فروش می رسد. گلدان جعبه ای نیز از جعبه ۲۰*۲۰ تا جعبه ۶۰*۶۰ در بازار ارائه می شود.

گلدان های کوچکتر که برای نشا به کار می روند و به عنوان گلدان پلاستیکی نشایی در بازار شناخته می شوند، دارای سایز ۶ نشایی تا ۱۷ نشایی می باشند و ارزان قیمت ترین گلدان ها در بازار پلاستیک کشور به حساب می آیند.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

گلدان پلاستیکی مشکی از مواد بازیافتی گرانولی ساخته می شود. اگر این مواد بازیافت اول باشند، گلدان دارای کیفیت بالاتری خواهد بود و رنگ آن نیز مشکی براق می باشد. همچینن گلدان بازیافت اول دارای ماندگاری و کیفیت بالاتری می باشد و در برابر عوامل زیست محیطی در باران و آفتاب تحمل بهتری خواهد داشت.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای

گلدان پلاستیکی گلخانه ای به همان گلدان های مشکی گفته می شود که برای نگهداری در گلخانه حداقل به مدت ۶ ماه تا ۲ سال مورد استفاده قرار می گیرند.

این گلدان ها چون در فضای بسته گلخانه می باشند، دارای طول عمر بالاتری خواهند بود و به مدت دو یا سه دوره پرورش نهال می توان از آنها استفاده کرد و بدین صورت در هزینه های گلخانه داری صرفه جویی نمود.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

گلدان پلاستیکی گلخانه ای در برخی موارد به کیسه نهال پلاستیکی نیز گفته می شود. گلدان ها به صورت بسته بندی های ۱۰۰۰ تایی، ۵۰۰ تایی، ۲۵۰ تایی و ۱۵۰ تایی ارائه می شوند. در حالیکه کیسه نهال پلاستیکی گلخانه ای به صورت کیلویی ارائه می شود. این کیسه ها دارای سایزبندی می باشند و هر سایز در هر کیلو دارای یک تعداد مشخص است که به صورت کاتالوگ در اختیار مشتری قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

فروش گلدان کیسه نهال پلاستیکی نیز معمولا به صورت بسته های ۲۰ یا ۲۵ کیلویی در بازار می باشد.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای در مدل جعبه دارای ضخامت بدنه بیشتری می باشد و برای نگهداری درخت و درختچه در فضای باز یا بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این گلدان ها معمولا جعبه ۴۰*۴۰ تا ۶۰*۶۰ می باشند و البته برای برخی درخت های بسیار بزرگ که کاملا تنومند شده اند و وزن آنها زیاد شده است، از گلدان پلاستیکی گلخانه ای جعبه ۸۰*۸۰ استفاده می شود.

تولید گلدان پلاستیکی

تولید گلدان پلاستیکی گلخانه ای نسبت به گلدان ها رنگی بسیار بیشتر می باشد، زیرا تقاضای آن در بازار بیشتر است. این گلدان به صورت عمده خرید و فروش می شود، در حالیکه گلدان پلاستیکی رنگی معمولا به صورت خرد در بازار به فروش می رسد.

تولید گلدان پلاستیکی توسط کارخانه های زیادی در بازار پلاستیک کشور صورت می پذیرد که از معروف ترین آنها می توان به گلپونه، گل سرخ، طلوع پلاستیک، عرشیا، گل آذین و شهر آذین اشاره داشت.

خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت گلخانه ای از تولید کننده ای صورت می گیرد که این گلدان ها را از مواد بازیافت اول تولید کرده و مستقیم به دست مصرف کننده می رساند. از این رو این نوع خرید بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا لیست قیمت خالص کارخانه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

مشتری گلدان پلاستیکی گلخانه ای که گلخانه دار و کشاورز می باشد، به دنبال کیفیت نسبی و ارزان ترین قیمت بازار می باشد، از این رو تلاش دارد تا تولید کننده اصلی این محصول را در بازار ایران پیدا کند.

خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت

برای خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت گلخانه ای و کشاورزی در انواع مدل های نشایی، سطلی و جعبه ای می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و لیست قیمت و کاتالوگ این محصولات را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمود.

امروزه اینترنت باعث شده تا به راحتی بتوان انواع تولید کننده ها و آدرس آنها را در کمترین زمان ممکن به دست آورد و لازم نیست در بازار برویم و از این و آن بپرسیم و وقت و زمان ما از دست برود.

به راحتی می توان گلدان پلاستیکی گلخانه ای در انواع سایزها را از طریق کاتالوگ مشاهده نمود و همچنین برای مشاهده کیفیت از نزدیک، نمونه محصول را از مسئول فروش دریافت نمود.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

می توان با سفارش خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت به صورت عمده، درصد تخفیف هایی را نیز برای خرید دریافت کرد و به این صورت، مقرون به صرفه ترین حالت ممکن را برای خرید انجام داد.

همه کارخانه ها برای فروش عمده درصد تخفیف هایی را در نظر می گیرند، زیرا مشتری های عمده خود نیز فروشنده این محصولات در باغ یا گلخانه خود هستند و باید حاشیه سود خوب داشته باشند. همچنین مصرف کننده نهایی این گلدان ها را به همراه گل و گیاه درون آنها خریداری می کند و بیشترین قیمتی که پرداخت می کند مربوط به گل و گیاه است.

از این رو برای انباردار، کشاورز و یا گلخانه داری که تصمیم به خرید از تولید کننده دارد، بسیار مهم است تا لیست قیمت کارخانه و درصد تخفیف ها را دریافت نماید و با محاسبه هزینه حمل باربری، و در نظر گرفتن هزینه انبارداری و دیگر هزینه های مربوط به نیروی انسانی، فروش مناسبی در حوزه گل و گیاه در بازار شهر خود داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *