گلدان پلاستیکی دو طرفه

قیمت گلدان پلاستیکی دو طرفه نسبت به گلدان های فلزی و چوبی برای ایجاد یک فضای سبز طبیعی رو نرده ای در بالکن و یا تراس، بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد. این گلدان ها در مدل گرد و بیضی شکل دو طرفه، توسط شرکت گلپونه تولید می شوند.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

گلدان پلاستیکی دارای انواع بسیار متنوعی از لحاظ شکل و ابعاد و رنگ در بازار می باشد. این گلدان ها دارای وزن سبکی بوده و تولید آنها به صورت عمده در کارخانه صورت می پذیرد و مانند گلدان فلزی یا چوبی نیست که به صورت محدود تولید شود. از این رو همواره دست تولید کننده گلدان پلاستیکی در تولید طرح های متنوع باز بوده و این نوع گلدان دارای بیشترین مدل ها در بازار می باشد.

از مدل های معروف گلدان پلاستیکی در بازار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

یکی از مدل های جالب گلدان پلاستیکی در بازار، مدل دو طرفه یا همان خورجینی می باشد که روی نرده بالکن و یا تراس قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

می توان انواع گیاهان نظیر برگ بیدی، پتوس، کاکتوس، انواع ساکولنت ها و دیگر گیاهانی که نیاز ریشه آنها نیاز به عمق زیاد خاک ندارد، قرار داد.

گلدان پلاستیکی دو طرفه دارای رنگ های قرمز، آبی، صورتی، بنفش، نیلی، نسکافه ای، سبز، زرد، مشکی و نوک مدادی می باشد و یک بالکن رنگارنگ را در خانه به وجود می آورد.

گلدان پلاستیکی رو نرده ای

گلدان پلاستیکی رو نرده ای می تواند هم به شکل بیضی و هم به شکل گرد باشد. نوعی از گلدان پلاستیکی تراس که مستطیلی دو طرفه بوده نیز در بازار خرید و فروش می شود و سایز آن بسیار بزرگ می باشد.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

گلدان پلاستیکی رو نرده ای می تواند یک گلدان ساده باشد که روی بالکن قرار گرفته و دو طرفه هم نیست. در این صورت باید گلدان توسط پیچ و مهره کاملا به زمین یا نرده بالکن سفت شود تا بر اثر باران و باد، از جایش نیافتد.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

یکی از زیباییهای گلدان پلاستیکی رو نرده ای در واقع زیرگلدانی آنها است که می تواند رنگی متفاوت از خود گلدان داشته و تضاد رنگ زیبایی را در بالکن یا تراس به وجود بیاورد.

گلدان پلاستیکی گلپونه

یکی از برندهای معروف تولید کننده گلدان در بازار، گلدان پلاستیکی گلپونه می باشد. این شرکت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، محصولاتی بسیار با کیفیت با طول عمر بالا را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

تنوع گلدان پلاستیکی گلپونه بسیار بالا می باشد و در رنگ های سفید، اخرایی و مشکی بیشترین فروش را داراست.

این گلدان در سایزهای کوچک دارای مدل الوان (تنوعی از ۶ رنگ متفاوت) در هر بسته بندی می باشد. یعنی مثلا در یک کارتن ۲۴ تایی از هر رنگ ۴ گلدان وجود دارد.

از ویژگیهای گلدان پلاستیکی گلپونه می توان به ماندگاری بالای آن در برابر آفتاب و باد و باران اشاره داشت که به دلیل استفاده از مواد ضد یو وی در ساخت و تولید این گلدان می باشد.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

گلدان پلاستیکی دو طرفه مدل گلپونه به صورت بیضی شکل و گرد و مستطیلی در بازار ارائه شده است و دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می باشد.

این گلدان ها به همراه زیرگلدانی هم سایز خود می باشند که در مدل گلدان پلاستیکی دو طرفه بیضی شکل، این زیرگلدانی به ته گلدان چسبیده است و آب اضافی از ته گلدان بیرون نمی زند.

قیمت گلدان پلاستیکی دو طرفه

با داشتن لیست قیمت گلدان پلاستیکی دو طرفه و انواع مدل های دیگر، می توان در جهت خریدی ارزان قیمت گام برداشت.

داشتن قیمت های به روز هر محصول، از کارخانه، باعث می شود تا به راحتی بتوان قیمت ارزان را از گران تشخیص داد. نباید توقع داشته باشیم که فروشگاه محله ما، قیمتش به اندازه قیمت کارخانه باشد و طبیعتا دارای حاشیه سود خود است.

اما برای ما که ممکن است خرید خرد در حد ۳ یا ۴ عدد گلدان داشته باشیم، چون هزینه حمل و نقل آن بسیار کمتر می شود، به صرفه تر هست که از فروشگاه محله خود و یا فروشگاهی نزدیک تر از کارخانه، خرید خود را انجام دهیم.

اما برای کسانی که قصد خرید عمده دارند و انباردار و یا پخش کننده می باشند، باید از خود کارخانه لیست سفارش خود را تهیه کنند.

می کوشیم ارزان ترین حالت خرید انواع گلدان پلاستیکی را برای شما عزیزان فراهم آوریم. با ما ارتباط برقرار کنید تا از مشاوره ای خوب در جهت خریدی ارزان و آگاهانه برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *