میز گرد پلاستیکی تاشو

با استفاده از صندلی و میز گرد پلاستیکی تاشو که بسیار سبک وزن هستند، می توان یک سفر راحت و بدون دردسر را تجربه کرد. این مدل های مسافرتی میز پلاستیکی تاشو دارای استحکام بسیار بالا می باشند.

میز گرد پلاستیکی تاشو

محصولات پلاستیک شعبانی های به عنوان وسایلی بسیار ارزان قیمت و سبک وزن، در اکثر خانه ها و مکان های عمومی دیده می شوند.

میزهای پلاستیکی دارای تنوع بسیار بالا بوده و به دلیل طراحی جالبی که دارند، کاربری آنها در سفر بسیار مورد پسند مشتریان می باشد. برخی از این میزها که دارای حالت تاشو هستند، به راحتی جمع شده و می توان در هر جایی آنها را برد.

میز گرد پلاستیکی تاشو

میزهای تاشو در انواع مدل مربعی و مستطیلی و گرد در بازار وجود دارند. میز گرد تاشو پلاستیکی به دلیل وزن کمتری که دارد، دارای فروش بیشتر و کاربری راحتی بوده و در هر ماشین سواری به راحتی جا می گیرد.

گالن پلاستیکی ۲۲۰ لیتری خانواده های کم جمعیت یا افراد مجرد بوده که می خواهند یک سفر با انواع وسایل نشستن برای صرف ناهار یا صبحانه را داشته باشند.

میز گرد پلاستیکی تاشو

لولا و اتصالات میز گرد پلاستیکی تاشو بسیار مقاوم و محکم می باشد و بعد از مدت کوتاهی دچار سفتی یا لق شدگی نمی شود. این میزها دارای صفحه ثابت بوده و فقط پایه های میز جمع می شوند.

قیمت میز پلاستیکی مسافرتی

قیمت میز گرد پلاستیکی تاشو به کیفیت مواد اولیه برای تولید آن بستگی دارد.

میز گرد پلاستیکی تاشو

بسیاری از افراد به دنبال لیست قیمت میز پلاستیکی مسافرتی و صندلی های تاشو هستند تا بتوانند ارزان ترین قیمت را برای خرید یک سری کالای نشستن فراهم کنند.

این میز و صندلی ها توسط برندهای متعددی به بازار ارائه شده است که از میان آنها برند ناصر پلاستیک بسیار شنیده شده است.

قیمت میز پلاستیکی مسافرتی مدل ناصر پلاستیک بسیار به صرفه هست و به همراه صندلی ها تاشو پلاستیکی و یا پایه ثابت می تواند یک کلکسیون بسیار خوب برای سفر فراهم کند.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ انواع میز و صندلی پلاستیکی در مدل های متفاوت را به همراه لیست قیمت روز کارخانه از طریق پیام رسان ها دریافت نمایید. همچنین با توجه به نوع کاربری خود از میز و صندلی، مشاوره ای لازم در جهت خرید آگاهانه و ارزان قیمت را از مسئول فروش دریافت نمایید. پاسخگوی شما خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *