گلدان پلاستیکی سیاه

یکی از ضروریات در پرورش و نگهداری نهال در گلخانه، گلدان پلاستیکی سیاه می باشد. این گلدان در مدل های مربعی و گرد و مستطیلی در انواع سایزها تولید شده و با قیمت ارزان به فروش عمده می رسد.

انواع گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان پلاستیکی سیاه به عنوان یکی از ضروریات در هر گلخانه ای به حساب می آید. این گلدان ها از مواد بازیافتی ساخته می شوند و اگر از مواد بازیافت اول باشند، کیفیت بالایی دارند. گلدان گلخانه ای در مدل های گرد به عنوان نشایی و سطلی، و در مدل مربع و مستطیلی به عنوان جعبه گلدان در بازار گل و گیاه شناخته می شود. تقریبا در هر بازار گل و گیاهی که در شهر شماست، پا بگذارید، گلدان گلخانه ای سیاه رنگ را مشاهده خواهید کرد. بیشتر مدل های موجود این گلدان، نوع گرد می باشد.

گلدان پلاستیکی سیاه گرد به عنوان گلدان پلاستیکی سطلی در بازار شناخته می شود در سایزهای دهانه ۶ سانتی متر الی ۳۸ سانتی متر وجود دارد.

گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان پلاستیکی سیاه مدل چهارگوش نیز با نام جعبه گلدان پلاستیکی در بازار شناخته می شود از سایز دهانه ۲۶*۲۶ تا ۶۰*۶۰ در بازار وجود دارد.

گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان پلاستیکی سیاه مدل مستطیلی نیز از طول ۳۶ با عرض ۱۳ و ارتفاع ۱۰ تا طول ۸۱ با عرض ۳۱ و ارتفاع ۲۵ وجود دارد.

گلدان پلاستیکی سیاه

این گلدان در برخی موارد با رنگ آجری به بازار ارائه می شود که نسبت به نوع سفید دارای کیفیت پایین تری هست و مناسب گلخانه داری می باشد و قیمت آن کاملا مقرون به صرفه می باشد.

گلدان پلاستیکی سیاه

فروش گلدان گلخانه با قیمت ارزان

فروش گلدان پلاستیکی گلخانه توسط تولیدکنندگان با قیمت کف بازار صورت می گیرد. به طور کلی کسانی که به دنبال خرید ارزان می باشند، باید تولید کننده یک کالا را در بازار پیدا کنند.

گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان گلخانه ای به عنوان یکی از کالاهای اساسی برای گلخانه دار و کشاورز می باشد و ارزان قیمت ترین گلدان برای پرورش گل و گیاه و فروش آن به حساب می آید. البته برای مشتریانی که می خواهند از گلدان در خانه خود استفاده کنند، معمولا گلدان را به یک نوع پلاستیکی سفید یا رنگی یا نوع سرامیکی براق، که در دکور خانه بیشتر به چشم می آید، تغییر می دهند. اما بحث ما مشتریان عمده گلخانه دار و کشاورز هستند که فقط کیفیت و ماندگاری گلدان در زمان نگهداری و جابجایی آن از زمین کشت و گلخانه تا فروشگاه، و مقاومت گلدان در برابر آفتاب طولانی مدت و بارش باران، برای آنان از اهمیت برخوردار می باشد.

گلدان پلاستیکی سیاه

از این رو این عزیزان به دنبال تولید کننده و کارخانه می باشند تا بتوانند قیمت اصلی را در بازار پیدا کنند و خرید مقرون به صرفه با قیمت ارزان انجام دهند. پاسخگوی شما عزیزان در مورد انواع گلدان پلاستیکی سیاه و ارائه لیست قیمت روز کارخانه هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *