گلدان ژله ای پلاستیکی

انواع گلدان ژله ای پلاستیکی در سایزهای نشایی ۶ و ۸ و ۱۰ و ۱۲ را به صورت عمده با قیمت ارزان از شرکت کارخانه می توان خرید کرد. این گلدان ها در رنگ مشکی بوده و دارای بسته های ۲۰۰۰ تایی، ۱۰۰۰ تایی، ۵۰۰ تایی و ۲۵۰ تایی می باشند.

گلدان ژله ای پلاستیکی سایز ۶

یکی از پر کاربردترین سایزهای گلدان ژله ای پلاستیکی در بازار، سایزهای ۶ و ۸ نشایی می باشد. این سایزها برای رشد و پرورش بذرهای صیفی جات، نهال های آپارتمانی، گیاهان گلخانه ای و کارهای تحقیقاتی آزمایشگاهی کاربرد فراوانی دارد.

همچنین بسیاری از افراد نیز از این سایزهای گلدان ژله ای پلاستیکی برای قرار دادن یک گلدان و گیاه کوچک روی میز محل کار خود بهره می برند تا فضا را طبیعی کنند و احساس بهتری داشته باشند.

گلدان ژله ای پلاستیکی

گلدان ژله ای پلاستیکی دارای بدنه نرم بوده و به راحتی توسط دست مچاله می شود و سریع به حالت اولیه خود برمی گردد. همین انعطاف پذیری گلدان ژله ای باعث منحصر به فرد بودن آن شده و کاربری آن را زیاد کرده است.

این گلدان ها در سایزهای متفاوت از ۶ نشایی گرفته تا سایز ۲۹ سطلی توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید شده و به صورت عمده در بسته های ۲۰۰۰ تایی تا ۲۵۰ تایی به فروش عمده می رسد.

خرید گلدان ژله ای پلاستیکی

مشتری اصلی گلدان ژله ای پلاستیکی که قصد خرید عمده دارند، کشاورزان و گلخانه داران می باشند که قیمت ارزان برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

این عزیزان تمایل دارند تا با تولیدکننده اصلی ارتباط برقرار کنند تا بتوانند از اصلی ترین و خالص ترین قیمت بازار مطلع شوند. از این رو خرید بدون واسطه برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

گلدان ژله ای پلاستیکی

شرکت کارخانه با توجه به نوع همکاری که با تولید کننده دارد، قیمت همان تولید کننده یا همان قیمت درب کارخانه را به مشتری ارائه می دهد و البته برای خریدهای عمده که مبلغ از یک حد مشخصی بیشتر شود، درصد تخفیف های ۵ درصدی، ۷ درصدی، ۱۰ درصدی و برای برخی از مدل های گلدان های پلاستیکی تزئینی، درصد تخفیف ۲۰ درصدی نیز در نظر گرفته می شود. از این رو مشتریانی که به صورت مداوم در این بازار هستند (صاحبان گلخانه و کشاورزها و صاحبان انبار پلاسکو) از این تخفیف ها مطلع می باشند و کسانی که برای اولین بار نیز قصد خرید گلدان ژله ای پلاستیکی دارند، از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه، در جریان آخرین اطلاعات محصول و درصد تخفیف ها قرار می گیرند تا بتوانند خرید عمده خود را از مرکز اصلی با نازل ترین قیمت ممکن انجام دهند.پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *