گلدان پلاستیکی کاکتوس

خرید انواع گلدان پلاستیکی کاکتوس در سایزهای کوچک را می توان از شرکت کارخانه با قیمت ارزان انجام داد. کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید تا از جزئیات کیفیت گلدان ها و ابعاد و رنگ و قیمت آنها مطلع شوید.

چه گلدانی انتخاب کنم؟

زمانی که فرد تصمیم می گیرد برای گیاه خانگی خود گلدان انتخاب کند، با جنس های متفاتی روبرو می شود. از گلدان های سفالی و سرامیکی گرفته، تا فایبرگلاس و پلاستیکی و فلزی. از این رو سعی دارد تا معایب و مزایای آن را با توجه به رطوبت یا خشکی هوا مقایسه کند و گزینه مناسب برای گل و گیاه خود انتخاب کند.

گلدان پلاستیکی گرد

گلدان فلزی خیلی وقت است که از سبد خرید مشتریان حذف شده است و یا اینکه به ندرت در بازار یافت می شود. گلدان فایبرگلاس هم کاملا سفارشی بوده و در موارد خاص در بازار به فروش می رسد. اما نوع سفالی و سرامیکی و نوع پلاستیکی دارای بیشترین فروش در بازار می باشند و مشتریان از بین این گلدان ها جنس مورد نظر را انتخاب می کنند.

گلدان سرامیکی و سفالی دارای طرح و نقش شیک تری در دکوراسیون می باشد و البته وزن سنگین تری دارد. همچنین شکننده است و از این رو جابجایی آن باید با حساسیت انجام شود، زیرا کوچکترین ترک در بدنه گلدان به مرور زمان به ترک بزرگتر و شکستن گلدان و یا غیر قابل استفاده شدن آن منجر می شود.

گلدان پلاستیکی دارای طرح و نقش نسبتا خوب بوده و وزن سبکی دارد و به دلیل قیمت ارزان تری که دارد، بیشترین مزایا را دارد و در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

گلدان پلاستیکی از بقیه بهتر است؟

گلدان پلاستیکی دارای مزایای زیر می باشد:

  • وزن سبک و جابجایی راحت
  • طرح و نقش متناسب با دکوراسیون های شهری
  • در دسترس بودن
  • تنوع طرح و بدنه بالا
  • قیمت بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه بودن

گلدان پلاستیکی گرد

این گلدان ها به دلیل مزایایی که دارند، نسبت به نوع سفالی یا سیمانی با استقبال بیشتری مواجه شده اند و نمی توان گفت که نسبت به نوع سفالی یا سیمانی بهتر می باشند، بلکه با زندگی شهری امروزی تطابق بیشتری دارند و با توجه به بودجه مالی افراد، به دلیل قیمت ارزان تری که دارند، با فروش بیشتری همراه هستند. زیرا که امروزه قدرت خرید مردم خیلی کاهش یافته است.

زمانی که مشتری برای خرید گلدان پلاستیکی اقدام می کند، سوالات متعددی در مورد رنگ، ابعاد و قیمت آن می پرسد. سایز گلدان پلاستیکی به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی خرید می باشد، زیرا با توجه به فضایی که قرار است در آن گذاشته شود، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

ابعاد گلدان پلاستیکی کاکتوس چقدر است؟

سایز گلدان پلاستیکی مناسب برای کاکتوس دهانه بین ۸*۸ تا ۱۵*۱۵ می باشد. البته کاملا بستگی به نوع گیاه کاکتوس (ساکولنت) دارد و این سایزی که گفته شد، عرف درخواست در مورد گلدان پلاستیکی کاکتوس می باشد.

گلدان پلاستیکی

این گلدانها دارای طرح بدنه متفاوت ساده یا بدنه برجسته می باشد. تولید کننده های متفاوتی اقدام به تولید گلدان پلاستیکی می کنند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

گلدان پلاستیکی

همه کارخانه ها (برندها) اقدام به تولید گلدان پلاستیکی کوچک مناسب کاکتوس می کنند که سایزهای آن نیز در کاتالوگ آنها مشخص می باشد. برخی از گلدان پلاستیکی مشکی گلخانه ای سایز ۶ (قطر ۶ و ارتفاع ۶ سانتیمتر) برای نگهداری کاکتوس استفاده می کنند. برخی نیز از گلدان پلاستیکی ژله ای سایز ۶ نیز در رنگ های آجری و سفید برای این منظور استفاده می کنند که قیمت آن نسبت به نوع گلدان پلاستیکی تزئینی ارزان تر می باشد.

قیمت مناسب گلدان پلاستیکی چقدر است؟

قیمت گلدان پلاستیکی کاکتوس بستگی به نوع مواد اولیه پلیمری به کار رفته در تولید آن دارد.

همه گلدان های پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) ساخته می شوند. هرچه درصد خلوص این مواد بالاتر باشد، کیفیت گلدان پلاستیکی نیز بالاتر بوده و قیمت آن نیز بالاتر می باشد. برخی گلدان ها نیز که مشکی هستند و کاربرد گلخانه ای و کشاورزی دارند، اصطلاحا به آنها گلدان پلاستیکی بازیافتی می گویند و ارزان ترین قیمت ممکن را دارند.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

مواد اولیه گلدان پلاستیکی، مواد پلیمری، از دسته مواد پایین دستی پتروشیمی می باشند و قیمت آنها تاثیر پذیرفته از قیمت دلار می باشد، از این رو با نوسانات قیمت دلار نیز، قیمت محصولات پلاستیکی بالا و پایین می شود.

برای داشتن لیست قیمت به روز گلدان پلاستیکی می توان با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و از جزئیات خرید مطلع شد.

گلدان مناسب را از کجا بخرم؟

گلدان پلاستیکی را می توان از شرکت کارخانه به صورت اینترنتی یا به صورت حضوری از نماینده ها و فروشگاه های وابسته تهیه کرد.

بازار گلدان پلاستیکی در تهران، بازار گل شهید بابایی، بازار گل محلاتی، بازار گل امام رضا می باشد. البته بزرگراه آزادگان و همچنین منطقه تهرانپارس نیز بازار تولید کننده ها و انبارهای پخش محصولات پلاستیکی می باشد و که به ارائه و فروش انواع گلدان پلاستیکی به صورت حضوری و اینترنتی نیز اقدام می کنند.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

ابتدا باید به صورت اینترنتی گلدان مورد نظر را در ابعاد و رنگ های موجود مشاهده کرد و سپس از طریق ارتباط با مسئول فروش یا به صورت اینترنتی فاکتور را دریافت کرد، و یا اینکه آدرس دقیق و لوکیشن را دریافت کرد و به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرد و خرید را انجام داد.

نحوه سفارش اینترنتی گلدان چگونه است؟

سفارش و خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی کاکتوس در سایزهای کوچک با تنوع مدل را می توان از شرکت کارخانه با قیمت ارزان انجام داد.

کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده (واتساپ، تلگرام، اینستاگرام) و یا تلفنی و پیامکی با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و کاتالوگ و لیست قیمت را دریافت نمود و سپس با توجه به فضایی که در اختیار داریم، و همچنین بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته شده، سفارش را به مسئول فروش داد و برای خرید اقدام کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *