صندلی پلاستیکی پایه فلزی

یکی از کالاهای محبوب در بازار پلاستیک کشور، صندلی پلاستیکی پایه فلزی می باشد که دارای مقاومت بیشتری نسبت به نوع تمام پلاستیکی است. این صندلی ها در انواع سایزها و رنگ ها با قیمت مناسب به فروش می رسد.

صندلی مناسب من کدام است؟

زمانی که فرد تصمیم می گیرد صندلی برای خود انتخاب کند، با انواع جنس های چوبی و فلزی و فایبرگلاس و پلاستیکی روبرو می باشد. همچنین باید محیط و کاربری صندلی را نیز به خوبی در نظر بگیرد. هر یک از صندلی ها دارای کاربری اداری، رسمی، خانگی و… می باشند. وزن فرد و محیطی که صندلی روی آن قرار می گیرد به عنوان دو فاکتور مهم در انتخاب صندلی مناسب در نظر گرفته می شود.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

برای اینکه بدانیم چه نوع صندلی مناسب ما می باشد، باید به محیط توجه ویژه ای کنیم. صندلی چوبی و شیشه ای بیشتر از همه کاربری تزئینی داشته و برای دکوراسیون های شیک و مجلل به کار می روند. اما صندلی فایبرگلاس و پلاستیکی دارای وزن سبک، جابجایی راحت و قیمت ارزان می باشند و در انواع کاربری ها برای محیط های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. در بین صندلی فایبرگلاس و پلاستیکی، نوع پلاستیکی دارای تنوع بسیار بالا از لحاظ رنگ و مدل می باشد و از این رو با بیشترین استقبال در بازار روبرو شده است.

چرا صندلی پلاستیکی را بیشتر از همه می پسندند؟

همانطور که از نامش پیداست، جنس پلاستیکی دارای وزن سبک و حمل و نقل بسیار راحت می باشد. این مسئله به عنوان بهترین گزینه برای انتخاب مشتری در نظر گرفته می شود. همچنین قیمت بسیار ارزان و تنوع رنگ و مدل بالا، باعث می شود که این صندلی پاسخگوی بسیاری از نیازها در محیط های متفاوت اداری و تفریحی باشد.

صندلی پلاستیکی

این صندلی ها دارای انواع دسته دار و بدون دسته می باشند. رنگ های متداول آن نیز سفید، آبی، قرمز، سبز، زرد و قهوه ای می باشد. همچنین مدل های آن نیز معمولا دارای سایز ۳۵*۴۵ با ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد. در ضمن سایزبندی هر برند و کارخانه ای با دیگری متفاوت می باشد و باید مطابق با فضایی که در اختیار داریم، سایزبندی دقیق را از مشاور فروش دریافت کرد.

این صندلی ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی چون باران و آفتاب می باشند و از این رو ماندگاری بالایی دارند. در کنار قیمت ارزانی که نسبت به نوع فلزی و چوبی دارند، این ماندگاری و کیفیت بالا باعث می شود به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها برای مشتری ها مورد پسند قرار بگیرند.

مزیت صندلی پلاستیکی پایه فلزی چیست؟

صندلی پلاستیکی پایه فلزی نوعی از صندلی می باشد که دارای مقاومت بالاتری نسبت به نوع تمام پلاستیکی می باشد.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی دارای قالب مخصوص به خود در دستگاه تزریق پلاستیک می باشد که قالب آن تماما یک فلز برای صندلی کامل می باشد. اما در نوع صندلی پلاستیکی پایه فلزی، فقط قسمت نشیمن گاه و پشتی صندلی که یک تنه به هم وصل می باشند، در دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شود و پایه های فلزی به طور جداگانه به پلاستیک وصل می شوند.

میز پلاستیکی سفری

صندلی پلاستیکی پایه فلزی دارای رنگ های متفاوت می باشد و در مدل های متفاوت توسط کارخانه های زیادی در کشور ساخته می شود. این صندلی ها دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی بدون پایه فلزی می باشند و البته مزیت اصلی آنها تحمل وزن بالاتر می باشد.

قیمت مناسب صندلی را چگونه تشخیص دهیم؟

قیمت انواع صندلی پلاستیکی پایه فلزی و دسته دار و بدون دسته را می توان از شرکت کارخانه دریافت کرد و مطابق با بودجه مالی خود انتخاب کنیم.

امروز به راحتی می توان با مشاور و مسئول فروش هر کارخانه ای ارتباط برقرار کرد و قیمت روز اقلام آنها را دریافت نمود. کافیست جستجویی ساده در اینترنت انجام داد تا انواع صندلی پلاستیکی را با طرح ها و مدل های متفاوت مشاهده کرد و سپس مطابق با سلیقه و نوع فضایی که داریم، گزینه مناسب را انتخاب کنیم.

میز پلاستیکی سفری

همچنین معمولا اکثر فروشگاه ها و سایت های اینترنتی دارای قیمت نیز می باشند و اگر هم نباشند به راحتی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده می توان با مسئول فروش آنها ارتباط برقرار کرد و قیمت را متوجه شد. سپس با استعلام از چندین جا، قیمت ارزان را تشخیص می دهیم و خرید مقرون به صرفه خواهیم داشت.

خرید اینترنتی صندلی و میز را چگونه انجام دهیم؟

امروزه خرید اینترنتی به عنوان جزئی جداناپذیر از فعالیت های مردم می باشد. به طوریکه افراد بسیار کمی در سالهای آینده، بدون اطلاع از قیمت برای خرید کالایی به صورت فیزیکی به بازار خواهند رفت.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

کافیست به اینترنت وصل شوید و انواع صندلی مورد نظر خود را جستجو کنید و هر کدام که مورد پسند شما قرار گرفت، عکسش را برای مسئول فروش از طریق راه های ارتباطی بفرستید. سپس ابعاد دقیق و مشخصات قیمت را نیز دریافت کنید و سپس با صدور فاکتور و دادن آدرس، خرید خود را نهایی کنید.

برای خرید انواع میز و صندلی پلاستیکی می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *