صندلی پلاستیکی گرد

یکی از پرکاربرد ترین صندلی ها در مرسمات و دورهمی ها صندلی گرد پلاستیکی است که برند ناصر پلاستیک در طرح و مدل های بسیار گوناگون و متنوعی این صندلی را تولید کرده است. خرید صندلی گرد پلاستیکی با قیمت تولیدی از سایت پاساک امکان پذیر است.

صندلی گرد پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد؟

صندلی گرد پلاستیکی انواع زیادی دارد که هر نوع ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان نمونه صندلی گرد پلاستیکی مدل تاشو این امکان را دارد که به راحتی تاشده و در صندق عقب شما جای بگیرد و شما بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید و از لحاظ فضا هیچگونه مشکلی برای شما ایجاد نمی کند و شما می توانید پس از اتمام کار آن را تا کنید و در گوشه ای از اتاق بگذارید و هر وقت که به آن نیاز داشتید دوباره آن را در محل مورد نظر بگذارید.

صندلی گرد پلاستیکی در بعضی مدل ها با اجناس دیگر ترکیب می شود برای نمونه صندلی گرد پلاستیکی با بدنه پلاستیکی و پایه های فلزی تولید می شود تا بتواند وزن و ظرفیت بیشتری را تحمل کند و در برابر ضربات احتمالی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

صندلی پلاستیکی گرد

در برخی مدل های دیگر صندلی گرد پلاستیکی دسته دار می باشد که این ویژگی سبب می شود هنگامی که بر روی صندلی نشسته اید دستان خود را بر روی آن بگذارید و احساس راحتی بیشتری را حس کنید و همچنین این راحتی باعث آرامش بیشتر نیز شده و به شما حس خیلی خوبی خواهد داد علاوه بر این می توانید اشیاء کوچکی را بر روی دسته صندلی از قبیل سویچ ماشین، بگذارید.

صندلی گرد پلاستیکی مدل بدون دسته حجم کمتری را نسبت به مدل دسته دار می گیرد و همچنین این مدل برای کسانی که می خواهند تمام صندلی شان را در فضای خالی میز خود جای دهند بسیار مناسب می باشد چرا که این مدل با یک فشار ساده به جلو کشیده شده و در فضای داخل میز قرار می گیرد و هیچ فضایی را اشغال نمی کند.

صندلی گرد پلاستیکی بخاطر جنس پلاستیک خود بسیار سبک می باشد و به راحتی می توان آن را حمل کرد و حتی آنقدر سبک و بی خطر می باشد که یک کودک نیز قادر به جابه جایی آن می باشد و همچنین اگر کودکان در حین بازی به این صندلی بر خورد کنند هیچگونه آسیبی نمی بینند مگر آنکه برخورد خیلی زیاد باشد و آسیب بسیار جزئی خواهد بود.

میز و صندلی گرد پلاستیکی چه کاربرد هایی دارد؟

میز و صندلی پلاستیکی کاربرد های فراوانی دارند که این کاربرد در مدل های دیگر میز و صندلی های پلاستیکی می باشد اما مدل میز و صندلی گرد بیشتر در رستوران ها و کافه های کوچک و بزرگ استفاده می شود چرا که این مدل در رنگ های بسیار شاد و طرح های متنوع تولید شده است که به فضای مورد نظر دکوراسیون بسیار زیبایی می بخشد.

صندلی پلاستیکی گرد

یکی دیگر از دلایلی که میز و صندلی گرد پلاستیکی کاربرد بالایی در محل های کسب و کار دارد گرد بودن میز می باشد که این ویژگی سبب می شود تا همه افراد به یکدیگر دید عالی داشته باشند و فقط یک مخاطب رو به رو نداشته باشند و همین دید عالی و مستقیم به همه افراد باعث می شود تا همه کسانی که دور میز هستند در بحث و گفتگو شرکت کنند و بیشتر از دورهمی لذت ببرند.

میز و صندلی گرد پلاستیکی در مراسمات فرهنگی و اجتماعات مختلف کاربرد زیادی دارد علاوه بر این در مهمانی های خانوادگی و مراسمات عروسی و عذا نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این میز و صندلی ها در رستوران های سر باز نیز به شدت دیده می شود و این کاربرد بالا بخاطر ویژگی های منحصر به فرد پلاستیک می باشد که در برابر رطوبت و باران دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نمی شود و همچنین در صورت آلودگی به روغن و چربی به راحتی پاک می شود.

در مهد کودک ها نیز استفاده از میز و صندلی گرد پلاستیکی بسیار بالا می باشد و می توان گفت در اکثر مهد کودک ها از میز و صندلی پلاستیکی استفاده می شود، اجناس پلاستیکی برای کودکان خردسال بسیار بی خطر می باشد و چون وزن سبکی دارند و همچنین انعطاف پذیر هستند و شکستگی در آن ها بسیار پایین می باشد در محیط های کودکانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت میز و صندلی گرد پلاستیکی با سایر میز و صندلی های اجناس دیگر، چیست؟

سبک وزن بودن میز و صندلی های پلاستیکی را می توانیم اولین تفاوت بین میز های صندلی های اجناس دیگر در نظر بگیریم.

صندلی پلاستیکی گرد

تفاوت میان میز و صندلی گرد پلاستیکی با میز و صندلی های دیگر بدون در نظر گرفتن جنس می توان جزئی و کم باشد ولی با این حال همین جزئیات باعث افزودن مزایای بیشتری به این میز و صندلی شده است.

تنوع در میان میز و صندلی گرد پلاستیکی بسیار بالا می باشد و این تنوع بخاطر بازار فروش این میز و صندلی ها می باشد که سبب شده است رقابت بسیار شدیدی میان فروشنگان این میز و صندلی ها اتفاق بیوفتند، به همین دلیل تولید کنندگان تنوع و گوناگونی زیادی در تولید صندلی گرد پلاستیکی به کار گرفته اند.

یکی دیگر از تفاوت میز و صندلی گرد پلاستیکی با بقیه قیمت آن می باشد که بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد و برای تمامی اقشار قابل خرید می باشد و با این حال کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برای مشتریان خود دارد.

چه چیزی باعث می شود که قیمت صندلی پلاستیکی گرد متغییر باشد؟

سایز صندلی گرد پلاستیکی و همچنین طرح و مدل آن در قیمت تاثیر گذار است اما این تفاوت قیمت بسیار ناچیز می باشد و به طورر کلی این قیمت بسیار به صرفه می باشد.

صندلی پلاستیکی گرد

قیمت اکثر کالا ها تحت تاثیر نرخ ارز دچار تغییراتی می شود و این تغییرات شامل صندلی گرد پلاستیکی نیز می شود.

مورد دیگر که در قیمت صندلی بسیار تاثیر گذار می باشد روش خرید شما می باشد و اینکه از چه کسی خرید می کنید، یک سوال به نظر شما اگر از خود تولید کننده خرید کنید ارزان تر خریده اید یا از واسطان خرید؟

مطمئنا پاسخ این سوال را خودتان میدانید پس اگر می خواهید از تولید کننده خرید خود را انجام دهید می توانید همین حالا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *