صندلی و میز پلاستیکی

ممکن است قبل از خرید انواع میز و صندلی پلاستیکی مورد نظر خود، اول بپرسید بورس این لوازم کجاست تا بتوانم ارزان ترین خرید را انجام دهم. می کوشیم بهترین نوع و ارزان ترین قیمت این محصولات را در تهران به صورت اینترنتی یا حضوری به شما عزیزان ارائه دهیم.

میز و صندلی پلاستیکی

میزها و صندلی های پلاستیکی به عنوان یکی از محبوب ترین لوازم خانگی در بازار محسوب می شوند. این صندلی پلاستیکی سه پایه ها دارای وزنی سبک، حمل و نقلی راحت، رنگ ها و طرح های روز بازار مطابق با دکوراسیون های شیک، قیمت ارزان و در دسترس بودن برای خرید، هستند.

صندلی پلاستیکی دسته دار

به راحتی می توانید به نزدیک ترین محل فروش لوازم خانگی پلاستیکی در نزدیکی شهر خود مراجعه کنید و ساده ترین مدل های صندلی طبی گیمینگ را مشاهده کنید.

میز و صندلی پلاستیکی توسط برندهای مطرحی در بازار تولید می شود که از جمله آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • ناصر پلاستیک
  • طلوع پلاستیک
  • صنعت سازان
  • صبا پلاستیک

همچنین فروشگاه های اینترنتی زیادی اقدام به فروش غیرحضوری این کالاها دارند که معروف ترین آنها دیجی کالا، ترب، ایمالز و کالاپلاست می باشند.

صندلی و میز پلاستیکی

البته فروشگاه های اینترنتی بیشتر به صورت خرده فروشی کار می کنند و طبیعتا قیمت بسیار بالاتری نسبت به تولید کننده اصلی ارائه می دهند. اما برای کسانی که می خواهند از یک حداقل مشخص، بیشتر خرید کنند، باید به نمایندگی اینترنتی سایت شرکت کارخانه مراجعه کنند تا بتوانند قیمت ارزان تر را در دسترس داشته باشند.

میز و صندلی پلاستیکی دارای تنوع میز گرد، مربعی، مستطیلی، بیضی شکل و صندلی های پلاستیکی دارای تنوع بدون دسته، دسته دار، پایه فلزی، فانتزی، کلاسیک و… هستند.

صندلی پلاستیکی دسته دار

زمانی که مشتری به نمایندگی اینترنتی تولید کننده اصلی مراجعه می کند، تنوع کامل میز و صندلی پلاستیکی را می تواند به صورت یک کاتالوگ به همراه لیست قیمت خالص کارخانه دریافت نماید و به این صورت با داشتن انتخاب زیاد، بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خانه خود برگزیند.

بورس میز و صندلی پلاستیکی تهران

امروزه دیگر برای پیدا کردن بورس میز و صندلی پلاستیکی تهران لازم نیست خیلی در خیابان های شهر بچرخید و از این و آن سوال کنید تا آدرس فلان انبار یا کارخانه تولید کننده را پیدا کنید، بلکه کافیست خیلی سریع و راحت در اینترنت جستجو کنید و انواع مدل ها را ببینید و آدرس را به همراه لوکیشن دقیق کارخانه دریافت نمایید.

صندلی و میز پلاستیکی

معمولا بورس این لوازم در تهران، تهرانپارس شناخته می شود، در حالیکه بسیاری از تولید کننده خط تولید و محل انبار کالاهایشان با هم تفاوت دارد.

خیلی راحت می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و کاتالوگ و آدرس و محل نمایشگاه حضوری برای دیدن میز و صندلی از نزدیک، و بررسی کیفیت آنها را انجام داد و به این صورت خرید خود را به صورت حضوری با اطمینان کامل انجام داد.

البته برای کسانی که خیلی تمایلی به صرف وقت و هزینه ندارند و می خواهند کالا را درب خانه دریافت کنند، امکان فروش و ارسال اینترنتی نیز فراهم است.

خرید میز و صندلی پلاستیکی در تهران

خیلی راحت می توان خرید میز و صندلی پلاستیکی در تهران را به صورت اینترنتی از طریق تلفن و پیام رسان ها انجام داد.

میز و صندلی پلاستیکی

امروزه دیگر فاکتور فروش به صورت فایل پی دی اف برای مشتری صادر و از طریق پیام رسان ها ارسال می شود و لازم نیست که به صورت حضوری مراجعه کرد و فاکتور مهر و امضا شده دریافت نمود.

همچنین به دلیل گسترش موبایل بانک و اینترنت بانک، به راحتی می توان تبادلات مالی را انجام داد و سفارش را درب منزل دریافت نمود.

صندلی پلاستیکی به دلیل وزن و حجم کمی که دارد، در تعداد کم به راحتی توسط سواری نیز قابل حمل می باشد، اما برای میز پلاستیکی حتی در کوچکترین سایز نیز باید حمل و نقل توسط وانت بار صورت گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *