صندلی پلاستیکی جمع شو

صندلی پلاستیکی مجلسی دارای دو نوع دسته دار و بدون دسته می باشد. این صندلی دارای قیمت بسیار ارزان است و برای برگزاری انواع مراسمات کاملا اقتصادی می باشد.

صندلی پلاستیکی مجلسی

صندلی های پلاستیکی از مواد پلیمری با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شوند. این صندلی ها دارای مقاومت نسبتا خوبی هستند و وزن آنها سبک بوده و به راحتی می توان آنها را جابجا کرد. از این رو به راحتی می توان انواع مجالس را با آنها مدیریت کرد و یک فضای نشستن ساده را برای همه افراد فراهم آورد.

صندلی پلاستیکی جمع شو

این صندلی ها دارای انواع دسته دار و بدون دسته می باشند. طبیعتا نوع دسته دار باعث می شود افراد دست های خود را روی صندلی بگذارند و راحت تر باشند و فضای بین افراد بهتر حفط شود. نوع بدون دسته نیز دارای وزن کمتر و قیمت کمتری است و به صرفه تر از دسته دار برای اجرای گرد همایی و انواع مجالس می باشد.

صندلی پلاستیکی

برخی از انواع صندلی پلاستیکی مجلسی ممکن است دارای پایه فلزی باشند و اصطلاحا تاشو باشند. این صندلی ها دارای قیمت بیشتری نسبت به نوع ساده پلاستیکی هستند و کاربری اصلی آنها برای سفر می باشد.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

صندلی پلاستیکی مجلسی معمولا در رنگ سفید در بیشتر مغازه های ظروف کرایه و یا پخش پلاسکو در سراسر کشور موجود می باشد. البته در رنگ های آبی، قرمز، زرد و سبز نیز خرید و فروش خوبی در بازار دارد.

قیمت صندلی پلاستیکی

برای آگاهی از قیمت انواع صندلی پلاستیکی مجلسی در انواع مدل ها، می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و کاتالوگ و لیست قیمت روز این محصولات را دریافت نمود.

کافیست با ما ارتباط برقرار کنید و از جزئیات خرید خود مطلع شوید. معتقدیم ابتدا باید مشتری اطلاعات کاملی از قبیل ابعاد صندلی، مدل بدنه، رنگ و قیمت آن را بداند و سپس هر موقع که تصمیم به خرید گرفت، با آگاهی کامل و مطابق با بودجه مالی خود اقدام به خرید نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *