صندلی پلاستیکی

سوالی که بسیاری از مشتریان قبل از خرید لوازم خانگی از خود می پرسند این است که چه نوع میز و صندلی پلاستیکی بخرم؟ البته در این میان اهمیت صندلی بیشتر می باشد، چون همواره تعداد صندلی هایی که خرید می شود، بیشتر از تعداد میزها هست.

میز و صندلی پلاستیکی

میز و صندلی ها به عنوان کالاهایی بسیار مهم در بازار لوازم خانگی محسوب می شوند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از میز و صندلی هایی استفاده کنند که هم شیک باشند تا در دکوراسیون های آپارتمانی امروز خود را به خوبی نشان دهند، و هم اینکه قیمت آنها مناسب باشد.

میز و صندلی ها در بازار در سه دسته چوبی، فلزی و پلاستیکی بیشترین خرید و فروش را دارند. نوع پلاستیکی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد.

صندلی پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی دارای وزن بسیار کمی بوده، جابجایی آن راحت است. دارای رنگ و طرح های متنوع و روز می باشد و بیشترین سازگاری را با دکوراسیون دارد. همچنین دارای بدنه مقاوم بوده و در برابر رطوبت و گرما ماندگاری دارد.

صندلی پلاستیکی

از صندلی های پلاستیکی می توان در همه محیطی اعم از اداری، باغ، ویلا، مهدکودک، مدارس، اتاق خواب و مکان های عمومی استفاده کرد. این نوع صندلی ها دارای بیشترین تنوع مدل می باشند و مطابق بسیاری از محیط ها طراحی و تولید می شوند.

مدل های صندلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند. از جمله این مدلها می توان به صندلی پلاستیکی دسته دار، بدون دسته، پایه فلزی، بدنه حصیری، لابی و… اشاره داشت.

صندلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی به دلیل نوع مدلی که دارند، بسیار جابجایی راحتی داشته و با اکثر محیط ها سازگار می شوند و به همراه میز پلاستیکی مخصوص به خود، یک مجموعه کامل می باشند.

تولید کننده های صندلی پلاستیکی

تولید کننده های بسیاری اقدام به تولید صندلی پلاستیکی می کنند که از جمله آنها می توان به ناصر پلاستیک، طلوع پلاستیک، صبا پلاستیک، لیمون و… اشاره داشت.

صندلی پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه پلیمری به نام پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته می شود. این مواد به صورت دانه های ریز ابتدا در دستگاه خرد شده، سپس درون دستگاهی دیگر به نام تزریق پلاستیک قرار می گیرند و تحت حرارت به قالب پلاستیکی مورد نظر تولید کننده، تبدیل می شوند.

صندلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی ناصر و صنعت سازان به عنوان دو برند بسیار مطرح و خوش نام در بازار پلاستیک کشور می باشند که می توان با اطمینان کامل از محصولات این دو شرکت خریداری کرد.

قیمت صندلی پلاستیکی

قیمت صندلی پلاستیکی به نوع کیفیت ماده اولیه و درصد خلوص آن، وزن صندلی و مرغوبیت آن بستگی دارد

هرچه وزن صندلی بیشتر باشد، و همچنین مواد پلیمری که در تولید آن به کار می روند دارای کیفیت بالاتری باشد، قیمت آن نیز بیشتر بوده و خرید و فروش آن در بازار بیشتر می باشد.

صندلی ناصر پلاستیک به عنوان یکی از محصولات بسیار خوب در بازار پلاستیک کشور هست که علاوه بر کیفیت خوبی که دارد، قیمت مناسب نیز به مشتری ارائه می دهد.

صندلی پلاستیکی

البته برای شناخت کیفیت صندلی پلاستیکی به راحتی می توان از نزدیک این کار را تا حدودی انجام داد، زیرا صندلی خوب دارای انعطاف پذیری می باشد.

به طور کلی هر جنس پلاستیکی که خیلی خشک نباشد و انعطاف پذیری خوبی داشته و رنگ آن براق باشد، دارای کیفیت مطلوب می باشد. البته کیفیت نهایی را آزمایشگاه کنترل کیفیت و استانداردهای یک کارخانه نشان می دهد.

نحوه خرید صندلی پلاستیکی

برای خرید صندلی پلاستیکی می توان به صورت اینترنتی اقدام نمود.

امروزه نحوه خرید مشتریان از حضوری به اینترنتی تغییر پیدا کرده است. کافیست گوشی موبایل یا لپ تاپ خود را بردارید و یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید تا به کالای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

آنگاه تمام فروشنده ها و قیمت ها را مقایسه کنید و ارزان ترین را تشخیص دهید. سپس با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

شرکت کارخانه پاساک پلاست مفتخر است که با ارائه قیمت مناسب صندلی های پلاستیکی، خرید ارزان را به مشتریان تقدیم کند. با مسئول فروش ما می توانید ارتباط برقرار کنید و لیست قیمت و کاتالوگ میز و صندلی پلاستیکی را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *