صندلی پلاستیکی سبلان

یکی از برندهای معتبر در بازار پلاستیک کشور، میز و صندلی پلاستیکی سبلان می باشد. این مجموعه تولیدی می کوشد انواع مدل ها را در سایزها و رنگ های متنوع با قیمت ارزان در تهران و سایر نقاط کشور به مشتریان عزیز ارائه دهد.

تولید میز و صندلی چقدر اهمیت دارد؟

از مهمترین وسایل خانه و محل کار، میز و صندلی می باشد.

صندلی پلاستیکی سبلان

میز و صندلی به دو دسته کلی مبلمان خانگی و اداری تقسیم بندی می شود.

صندلی پلاستیکی سبلان

مبلمان خانگی شامل صندلی راحتی و دو نفره الی ۶ نفره و میز شیشه ای جلو مبلی و میز ناهارخوری و صندلی های بدون دسته می باشد.

مبلمان اداری نیز شامل میز و صندلی ریاست و کارمندی به صورت میز ساده و میز ال شکل و صندلی انتظار و میز شیشه ای جلو مبلی می باشد.

این میز و صندلی ها در انواع چوبی، شیشه ای، فلزی، فایبرگلاس و پلاستیکی تولید شده و به فروش می رسند.

صندلی پلاستیکی سبلان صندلی پلاستیکی سبلان

تعداد میزها و صندلی ها با توجه به ابعاد فضایی که قرار است در آن قرار گیرند و همچنین رنگ زمینه ای که دارد، سفارش داده می شود و به طور کلی از ملزومات اصلی برای دکوراسیون محیط می باشد. از این رو تولید میز و صندلی در بازار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تراکنش های مالی بالا و تجارت گسترده ای را به خود اختصاص داده است.

فروش میز و صندلی پلاستیکی در بازار چقدر است؟

میز و صندلی پلاستیکی به دلیل وزن سبک، رنگ شادتر، طرح های فانتزی و در دسترس بودن، نسبت به انواع دیگر دارای فروش بالاتری می باشد.

صندلی پلاستیکی سبلان

به طور کلی اجناس پلاستیکی بیشتر از همه به علت وزن سبکی که دارند، مورد اقبال و پسند مشتری می باشند. همچنین دارای مقاومت مطلوب بوده و مانند نوع چوبی دارای پوسیدگی و همچنین مانند نوع فلزی دارای زنگ زدگی نمی شوند.

صندلی پلاستیکی سبلان صندلی پلاستیکی سبلان

از این رو اهمیت میز و صندلی پلاستیکی در بازار برای تولید کنندگان و فروشندگان بسیار بالا می باشد تا جایی که امروز شاهد هستیم بیشترین تنوع سایز و رنگ در مدل میز و صندلی پلاستیکی می باشد.

صندلی پلاستیکی سبلان صندلی پلاستیکی سبلان

از برندهای معتبر در حوزه صندلی پلاستیکی نیز می توان به برند صندلی پلاستیکی ناصر و برند سبلان نیز اشاره داشت.

مدل های صندلی پلاستیکی سبلان چگونه است؟

مدل صندلی حصیری سبلان به دو دسته کلی تقسیم می شود:

  1. صندلی پلاستیکی دسته دار
  2. صندلی پلاستیکی بدون دسته

صندلی پلاستیکی سبلان

بیشترین خرید صندلی پلاستیکی مربوط به نوع بدون دسته ساده رنگ سفید می باشد که مشتری اصلی آن نیز ظروف یکبار مصرف و برگزارکنندگان مجالس و سمینارها و همایش ها می باشند.

صندلی پلاستیکی سبلان

این صندلی ها دارای انعطاف پذیری بالا بوده و عموما توسط تولید کننده با استفاده از گرانول رنگی سفید تولید می شوند. زیرا بیشترین درخواست نیز رنگ سفید می باشد. قیمت صندلی پلاستیکی دسته دار از نوع بدون دسته بیشتر بوده ولی آنچنان تفاوتی را در خرید عمده ایجاد نمی کند.

انواع میز و صندلی در بازار پلاستیک تهران را از کجا ببینیم؟

انواع میز و صندلی پلاستیکی سبلان را می توان از طریق ارتباط با مسئول و مشاور فروش در اسرع وقت مشاهده کرد. همچنین می توان به صورت حضوری نیز به شرکت کارخانه در تهران مراجعه کرد و خرید را انجام داد.

صندلی پلاستیکی سبلان

امروزه به دلیل رشد سریع اینترنت و تغییر شیوه های فروش، بیشتر مشتریان تمایل دارند تا خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. از این رو شرکت های تولیدی بازار پلاستیک کشور نیز با درنظر گرفتن این امر به ایجاد زیرساختی قوی در اینترنت می پردازند تا بتوانند محصولات خود را سریع تر به دست مشتریان برسانند.

به ویژه زمانی که مراجعه حضوری با خطرهای بیماریهایی چون کرونا مواجه باشد، خرید اینترنتی در اولویت مشتری قرار می گیرد.

خرید صندلی سبلان را چگونه انجام دهیم؟

خرید صندلی پلاستیکی سبلان را می توان از طریق یک پیام کوتاه به مشاور فروش و یا تماسی کوتاه انجام داد.

صندلی پلاستیکی سبلان

ابتدا مشاور فروش کاتالوگی کامل از عکسها، ابعاد، رنگ و قیمت صندلی پلاستیکی سبلان را در اختیار مشتری قرار می دهد. سپس مشتری درخواست خود را به صورت لیست آماده کرده و در اختیار مشاور فروش قرار می دهد. آنگاه استعلام موجودی و صدور فاکتور برای مشتری انجام شده و با گرفتن آدرس از مشتری، ارسال بار صورت می گیرد.

بارهای تهران و کرج معمولا در همان روز و بارهای شهرستان با توجه به مسافت، در بازه ای ۳ الی ۶ روزه به دست مشتری می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *