صندلی پلاستیکی قهوه ای

دسته های یک صندلی اگر باکیفیت و مناسب باشند باعث می شوند حالت استاندارد کمر حفظ شود و به کمر هیچگونه آسیبی وارد نمی شود. انواع صندلی پلاستیکی دسته دار ناصر محکم با قیمت ارزان ساخته شده توسط دستگاه های باکیفیت تزریق پلاستیک، دارای ماندگاری و عمر بسیار بالایی می باشند.

انواع صندلی پلاستیکی

گوناگونی و گستردگی مدل های صندلی های پلاستیکی بسیار زیاد است و انواع و اقسام مدل ها با کیفیت بسیار مرغوبی در بازار وجود دارند. سایز های کوچک صندلی پلاستکی برای کودکان کاربردی می باشد که در انواع مراکز علمی و آموزشی و پژوهشی کودکان موجود می باشد که بسیار برای کودکان که در حال رشد هستند، استاندارد و اصولی طراحی شده است و در سلامت رشد بدن کودک هیچگونه اثر منفی وارد نمی کند. مدل های گوناگون صندلی های پلاستیکی در ابعاد کف، عرض دسته تا دسته، ارتفاع نشیمن از زمین، طول تکیه گاه و وزن آن متغیر و متفاوت می باشند، تفاوت بین این موارد بسیار ناچیز و اندک است، اکثر صندلی های پلاستیکی وزنی بین ۳۰۰۰ الی ۴۵۰۰ گرم دارند که بسته به مدل و سایز آن متفاوت می باشد.

صندلی پلاستیکی جدید

انواع صندلی پلاستیکی مقاومت در برابر وزن سنگین را دارند که این مقاومت حداکثر تا ۱۵۰ کیلوگرم را شامل می شود. صندلی های پلاستیکی برای محیط های عمومی مثل مدارس، مساجد، همایش ها و دیگر مکان ها بسیار مناسب می باشند و همچنین قابلیت جمع شدن بر روی هم به تعداد زیاد را دارند و این قابلیت باعث می شود که به راحتی جمع شوند و آنها را حمل و نقل کرد.

صندلی پلاستیکی ثابت

ویژگی دیگری که صندلی های پلاستیکی دارند قابلیت تمیز کردن و پاکسازی بسیار ساده و راحت، می باشد. صندلی پلاستیکی دسته دار و بدون دسته در طرح های حصیری و ساده و دارای پایه های فلزی و صندلی تمام پلاستیک گوشه ای از مدل های گوناگون صندلی های پلاستیکی می باشند.

صندلی پلاستیکی دسته دار ناصر

صندلی های دسته دار دارای مزیت های بیشتری نسبت به صندلی های بدون دسته دار پلاستیکی هستند، قرار دادن دست ها بر روی دسته های صندلی پس از مدتی کار کردن و فعالیت باعث رفع خستگی و برای ریلکس کردن بسیار مناسب و مفید می باشد.

صندلی پلاستیکی شیک

صندلی پلاستیکی دسته دار ناصر طوری طراحی شده است که هنگام نشستن بر روی آن بسیار احساس راحتی را حس می کنید و اگر ساعات زیادی را روی آن بنشینید هیچگونه فشار و آسیب به ستون فقرات شما وارد نخواهد شد، البته طرز نشستن شما هم تا حد زیادی تاثیر دارد چرا که اگر یک صندلی ۱۰۰ درصد هم استاندارد طراحی شده باشد، و از مواد مرغوب و با کیفیتی هم باشد و شما به طرز نادرستی بنشینید هیچ فایده ای ندارد و خستگی و آسیب به شما وارد می شود.

صندلی پلاستیکی ناصر

از دسته های صندلی می توان جهت قرار دادن وسایل و ابزار دم دستی نیز استفاده کرد، در بعضی از مدل های صندلی پلاستیکی دسته دار ناصر دسته های صندلی پهن و مسطح می باشند که در این مدل ها میتوان استکان یا لیوان نوشیدنی خود را بر روی آن قرار داد و دیگر بر روی میز نگذاشت تا دسترسی به نوشیدنی سریع تر باشد، بعضی دیگر از مدل های صندلی پلاستیکی دسته دار ناصر نیز دارای دسته های باریکی می باشند که امکان قرارگیری ابزار یا وسیله ای بر روی آنها وجود ندارد و فقط می توان دست ها را بر روی آن گذاشت.

صندلی پلاستیکی ناصر

برند ناصر پلاستیک یکی از بهترین و محبوب ترین های تولید کننده صندلی های پلاستیکی می باشد که در تولیدات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند و دقت زیادی در طراحی و تولید خود به کار می برد و همین موارد باعث شده است تا امروز به یکی از معروف ترین و بهترین های حوزه لوازم پلاستیکی تبدیل شود.

صندلی پلاستیکی محکم

یک صندلی پلاستیکی محکم قطعا از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده است که کیفیت و استحکام در آن تعریف شده می باشد.

میز پلاستیکی مستطیلی

در ساخت لوازم پلاستیکی از موادی گوناگونی استفاده می شود که در حوزه پزشکی و صنعت و لوازم پلاستیکی، مواد به کار برده شده با همدیگر فرق می کنند چرا که در هر زمینه ای ویژگی های محصول باید متناسب با فضای کاری باشد و به همین دلیل نمی توان برای هر زمینه ای از مواد اولیه یکسانی استفاده کرد.

صندلی پلاستیکی محکم

Delrin(POM) یکی از مواد اولیه ای است که در ساخت پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد که به صندلی پلاستیکی استحکام و سختی بالا می دهد و همچنین خاصیت روان کنندگی نیز می بخشد، این ماده اولیه در قطعات مکانیکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پلاستیک PC))polycarbonate می باشد که باعث می شود مقاومت بالا در برابر ضربه و برخورد، در صندلی صورت گیرد و همچنین مقاومت گرمایی بالا، ویژگی که باعث می شود صندلی پلاستیکی در طولانی مدت در معرض گرما قرار گرفتن دچار آسیب نشود و خود را حفظ کند، و ویژگی دیگری که پلی کربنات به پلاستیک می دهد این است که باعث می شود صندلی مستعد ترک خوردگی شود و در برابر افتادن از ارتفاع و یا پرت شدن دچار شکستگی نشود.

قیمت صندلی پلاستیکی ناصر

قیمت صندلی پلاستیکی ناصر که دارای بهترین کیفیت و جنس می باشد بسیار ارزان قیمت و مناسب می باشد. گاهی قیمت ها دچار بالا و پایین های کوچکی می شوند که در بازار امروز دلیل آن تغییرات نرخ ارز و عوامل دیگری نظیر هزینه مواد اولیه و عوامل متغییر دیگری نیز می شود.

همه ما این باور را در ذهن خود داریم که هرچه مبلغ بیشتری بپردازیم کیفیت بیشتری دریافت می کنیم از کالای که خریداری می کنیم، اما در مورد صندلی های پلاستیکی این باور خیلی درست نمی باشد چرا که صندلی پلاستیکی ناصر هم کیفیت بالا و هم طول و ماندگاری زیادی دارد و از برندی شناخته شده می باشد که خیلی وقت می باشد که خود را ثابت کرده است، در ازای کیفیت و ماندگاری که صندلی پلاستیکی ناصر به مشتریان خود می دهد، قیمتی که پرداحته می شود بابت خرید آن بسیار ارزان و مناسب و کم می باشد و جزوه محدود کالاهای با کیفیت ارزان قیمت به شمار می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *