میز پلاستیکی مستطیل بزرگ

میزها بهانه ای برای دورهمی و جمع شدن ها می شوند. خرید میز پلاستیکی مستطیل بزرگ ۸ نفره غذاخوری یک گزینه مناسب برای جمع شدن اعضای خانواده یا دوستان و یا خویشاوندان، در کنار هم و ساختن لحظاتی شیرین و دلنشین می باشد.

میز پلاستیکی مستطیل بزرگ

میزهای مستطیلی از لحاظ جایگذاری کم فضاتر هستند نسبت به میزهای گرد، زیرا میزهای مستطیلی با داشتن زاویه های ۹۰ درجه با زاویه های دیوار محل کاملا فیکس می شوند و از هر گونه اشغال فضای اضافه جلوگیری می کنند.

میز پلاستیکی مستطیل بزرگ

میز پلاستیکی مستطیل بزرگ برای خانه یا حیاط یا محل کار یا محیط های تفریحی بسیار مناسب می باشد. یک میز پلاستیکی بزرگ می تواند افراد زیادی را در کنار هم جمع کند تا ساعاتی را در کنار هم بگذرانند و خاطره سازی کنند همچنین این میز های پلاستیکی که از اتیلن ساخته شده اند، دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و همانند دیگر وسایل پلاستیکی بسیار دیر دچار آسیب می شوند و بسیار بی خطر هستند و بر خلاف میز های مستطیل شیشه ای که با گوشه هایی تیز و خطرناک برای کودکان به شمار می روند، بسیار امن و راحت هستند و برای کودکان ایمن می باشند.

میز پلاستیکی مستطیل بزرگ

یک میز پلاستیکی مستطیل کوچک می تواند دو نفره و یک میز پلاستیکی بزرگ تا ۱۵ نفر هم می تواند ظرفیت داشته باشد و همچنین سایز های مدیوم نیز موجود می باشند که شما با توجه به نیاز خود و فضایی که در اختیار دارید باید بسنجید تا ببینید ظرفیت خانه شما چه میز هایی را می تواند در خود جای دهد. از میز های کوچک تر می توانید در فضای بالکن یا حیاط خلوت های خود استفاده کنید چرا که می توانند فضای آنجا را بسیار زیبا تر و شیک تر جلوه بدهند، همچنین با تهیه یک میز و صندلی مناسب می توانید از حداقل فضای ممکن بهترین استفاده را بکنید و ساعات عصر و غروب خود را با نشستن بر روی صندلی و تماشای غروب دل انگیز خورشید و گذاشتن یک چای یا قهوه بر روی میز پلاستیکی که بسیار مقاوم و زیبا می باشد، استراحت کرده و لذت ببرید.

میز بزرگ پلاستیکی ۸ نفره

یک میز پلاستیکی مستطیل بزرگ ۸ نفره تقریبا ۶ فوت یا ۱۸۰سانتی متر می باشد که بیشتر از این اندازه اگر میزی تهیه کنید افراد حاضر در جمع دیگر قادر به دید کامل همدیگر نبوده و گفت وگو به صورت دو نفری شکل می گیرد، افرادی که دید ندارند به همدیگر مکالمه آنها در حد یک یا دو کلمه یا هیچ گفت و گویی بین آنها ایجاد نخواهد شد زیرا بسیار سخت خواهد بود و ارتباط چشمی برقرار نمی شود.

میز پلاستیکی مستطیل بزرگ

یک میز هشت نفر به عنوان یکی از ایده آل ترین میز های بزرگ می باشد چراکه همه افراد به یکدیگر ارتباط دیداری داشته و همه افراد قادر به شرکت در مکالمه خواهند بود. اندازه نشیمن صندلی استفاده شده نیز بسیار حائز اهمیت است چرا که ممکن است شما یک میز ۸ نفره خریداری کرده باشید اما چون از صندلی هایی با نشیمن بزرگ استفاده کنید و ۷ نفر ظرفیت بیشتر نتوانید داشته باشید، برعکس این قضیه ممکن است شما ازصندلی هایی با نشیمن کم حجم و کوچک استفاده کنید و ظرفیت میز شما تا ۱۰ نفر هم برسد به عنوان مثال اگر دور تا دور یک میز پلاستیکی ۸ نفره از صندلی های کوچک کودکان استفاده کنید این تعداد ممکن است به بالای ۱۰ نفر هم برسد و افزایش ظرفیت رخ بدهد. طول و عرض یک میز ۸ نفره به طور تقریبی حداقل ۱۸۰ سانتی متر در ۹۰ سانتی متر خواهد بود و در حالت حداکثر طولی ۲۴۰ سانتی متری و عرضی ۱۱۰ سانتی متری خواهد داشت.

میز پلاستیکی بزرگ غذاخوری

یکی از مهم ترین مورد ها در انتخاب و خرید میز پلاستیکی مستطیل بزرگ مناسب غذاخوری، معین سازی سایز و اندازه مناسب و درخور با فضای در دسترستان می باشد و تعداد اعضای خانواده می باشد که باید با سایز میز تطابق داشته باشد.

یک میز پلاستیکی بزرگ غذاخوری برای خانواده های کم جمعیت نیز مناسب می باشد چرا که زمانی که مهمان یا خویشاوندان و یا دوستان به منزلشان بیاییند همگی دور یک میز می توانند بنشینند و غذا یا نوشیدنی خود را میل کنند و دیگر مجبور به تهیه دو میز و جدا نشستن از یکدیگر نیستند و گرما و صمیمیت بیشتری در آنها ایجاد شده و از کنار هم بودن لذت کافی را می برند.

میز پلاستیکی مستطیل بزرگ

میز های پلاستیکی بزرگ فقط مختص به بزرگسالان نمی باشد، بلکه در اکثر مهد کودک ها و یا فضاهای مراقبتی و آموزشی کودکان نیز از میزهای پلاستیکی بزرگ استفاده زیادی می شود چرا که بی خطر و ایمن و بسیار مقاوم بوده و همچنین بسیار سبک و قابل حمل می باشند، در فضای مهد کودک هنگام بازی با انواع و اقسام خمیر های بازی و رنگ ها و یا نقاشی که روحیه کودکانه احتمال زیادی برای خط کشیدن با مداد روی میز را امکان پذیر می داند و کثیف شدن میز بسیار دیده خواهد شد، اما میز پلاستیکی که بخاطر جنس خوبی که دارد بسیار راحت قابل تمیز شدن و استفاده مجدد می باشد و برای این مکان ها بسیار مناسب می باشد.

خرید میز پلاستیکی بزرگ

میز پلاستیکی بزرگ به دلیل سایزی که دارد دیگر امکان آن نخواهد بود که آن را با اتومبیل خود از فروشگاه خریداری شده تا منزلتان حمل کنید، درست است که میز های پلاستیکی سبک هستند اما حجمی که دارند زیاد است و برای حمل آنها باید از خودروهای حمل و نقل وسایل استفاده کنید که برایتان دردسرساز و حوصله بر است.

در خرید اینترنتی شما مجبور نیستید که پس از خرید میز پلاستیکی بزرگ خود آن را بیایید تحویل بگیرید و مسیری را طی کنید بلکه میزی که خریداری کرده اید به آدرس منزل یا هر محلی که می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شود و این یکی از هزاران مزیت خرید اینترنتی به شمار می رود.

شما می توانید با پرداخت مبلغی کمتر میز پلاستیکی ارزان قیمت را برای خود خریداری کنید آن هم در خانه و فقط با در دست داشتن یک تلفن همراه، بسیار سریع و راحت و در عرض چند ثانیه بدون تحمل هیچگونه شلوغی شهر و بدون طی کردن مسیری خرید خود را می توانید انجام بدهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *