صندلی پلاستیکی کافی شاپ

برای دیدن انواع صندلی پلاستیکی جدید و مدرن با طرح های متفاوت دسته دار و بدون دسته، می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

انواع صندلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی از لحاظ اندازه، رنگ، کیفیت و مدل تقسیم بندی می شوند. بعضی از صندلی های پلاستیکی دارای دسته، و بعضی دیگر بدون دسته می باشند.

صندلی پلاستیکی جدید

صندلی های پلاستیکی دارای انواع رنگ های سفید، مشکی، آبی، قرمز، صورتی، شکلاتی، زرد و سبز می باشند. این صندلی ها دارای وزن سبک تری نسبت به نوع چوبی هستند و به راحتی می توان آنها را حمل کرد. همچنین در معرض پوسیدگی در برابر باران یا زنگ زدگی نیستند و به راحتی می توان از آنها به همراه میزهای پلاستیکی، برای ایجاد یک فضای نشستن مناسب در فضاهای باز ویلا و آپارتمان استفاده کرد. همچنین رنگ بندی متنوع آنها نیز باعث می شود تا متناسب با هر زمینه ای در فضاهای گوناگون باشند و زیبایی دکوراسیون را دوبرابر کنند.

صندلی پلاستیکی جدید

صندلی پلاستیکی دارای مقاومت و ماندگاری خوبی در فضای مرطوب و همچنین در برابر آفتاب می باشد. این صندلی ها دارای پشتی مناسب بوده و هنگام نشستن دچار کمردرد نمی شوید. همچنین دارای مدل های بدنه یکنواخت، و بدنه حصیری می باشند تا مناسب بسیاری از فضاها با زمینه اداری و رسمی، یا تفریحی و خانوادگی باشند. این صندلی ها دارای ضخامت کافی بوده تا بتواند وزن افراد را به راحتی تحمل کند.

صندلی پلاستیکی جدید

از انواع مدل های صندلی پلاستیکی در بازار، به مدل بدنه حصیری، پایه فلزی، پایه چوبی و صندلی کودک می توان اشاره کرد. این صندلی ها دارای کاربری متناسب با محیطی هستند که در آن استفاده می شوند. سایز آنها نیز متفاوت بوده و میز استاندارد با آنها نیز توسط تولید کننده ارائه می شود تا یک مجموعه کامل در خانه یا محل کار داشته باشید.

صندلی پلاستیکی جدید

صندلی پلاستیکی جدید دارای طرح مدرن بوده و رنگ آن نیز براق تر می باشد. این صندلی ها با قالب های مدرن دنیا تولید می شوند و چون توسط تولیدکنندگان داخلی به بازار ارائه می شوند، هزینه کمتری نسبت به نوع وارداتی دارند. همچنین طرح  و مدل آنها نیز با مدل های خارجی رقابت دارد و مورد پسند بسیاری از مشتریان می باشد، تا جایی که حتی صادرات آن به کشورهای همسایه نیز از رونق خوبی برای تولید کنندگان برخوردار می باشد.

از انواع رنگ های صندلی پلاستیکی جدید که در بازار وجود دارد، رنگ سفید دارای بیشترین تقاضا می باشد. صندلی پلاستیکی به عنوان یکی از وسایل اصلی برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و جدید در هر محیط کاری می باشد.

صندلی پلاستیکی جدید با طرح های مدرن در لابی، هتل، رستوران، کافه و مکان های ادارای مورد استفاده قرار می گیرد. این صندلی ها به دلیل وزن سبک و جابجایی راحتی که دارند، کاملا مناسب این مکان های عمومی می باشند و همین امر باعث می شود هرچندوقت یکبار به راحتی بتوان دکوراسیون را تغییر داد و از ایده های و خلاقیت افراد برای ایجاد یک فضای بهتر بهره برد.

صندلی پلاستیکی

بعضی از مدل های صندلی پلاستیکی جدید با سایز کوچک، دارای طرح ها و برچسب های کارتونی روی صندلی می باشند که در مهدکودک ها و دبستان ها برای کودکان استفاده می شوند. این نوع صندلی ها معمولا دارای سایز کوچکتری بوده و به همراه میز پلاستیکی کودک به عنوان یک گزینه خوب برای تشویق کودکان به انجام دادن تکالیف و یا کار گروهی می باشد.

صندلی پلاستیکی ناصر

برندهای زیادی در بازار برای صندلی و میز پلاستیکی وجود دارد که یکی از شناخته شده ترین آنها در بازار ایران، برند ناصر پلاستیک می باشد. در واقع کارخانه ناصر با به کارگیری بهترین مواد اولیه گرانولی و به روز دستگاه های تزریق پلاستیک سعی دارد تا کالای پلاستیکی بسیار باکیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

البته طی سالیان اخیر نیز این مسئله به خوبی ثابت شده است. ممکن است در برخی موارد قیمت صندلی پلاستیکی ناصر نسبت به برندهای دیگر بالاتر باشد، اما باید این را در نظر گرفت که انعطاف پذیری و کیفیت این صندلی ها و میزها بسیار بالاست و در دراز مدت این را می توان تایید کرد.

صندلی پلاستیکی جمع شو

اگر صندلی پلاستیکی دارای کیفیت بالا باشد، در برابر آفتاب و باران در طولانی مدت مقاومت کرده و به راحتی می توان از آن در محیط باز استفاده کرد. از این رو میز و صندلی پلاستیکی ناصر به عنوان یک گزینه خوب برای ایجاد یک فضای نشستن مناسب در خانه و باغ و ویلا می باشند.

صندلی پلاستیکی دسته دار

از انواع صندلی پلاستیکی جدید در بازار می توان به دو نوع اصلی بدون دسته و دسته دار اشاره کرد. صندلی پلاستیکی دسته دار دارای وزن و مقاومت بالاتری نسبت به نوع بدون دسته می باشد و قیمت بالاتری نیز دارد. این صندلی ها معمولا دارای بدنه پشتی حصیری بوده و قیمت آنها به ارتفاع صندلی بستگی دارد. بعضی از این صندلی ها که اصلاحا به آنها پشت بلند گفته می شود دارای طول و عرض ۴۴*۴۴ و ارتفاع ۹۰ سانتی متر می باشند، در حالیکه نوع ساده دارای همین طول و عرض با ارتفاع ۷۹ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی حیاط

صندلی پلاستیکی دسته دار برای نشستن افراد مسن بسیار مناسب تر است. این صندلی ها دارای ارگونومی مناسب برای بدن می باشند و ارتفاع آنها مناسب میزهای استاندارد در بازار می باشد. صندلی دسته دار نسبت به نوع بدون دسته دارای یک مزیتی می باشد که افراد به دلیل گذاشتن دست ها روی دسته ها، کمتر احساس خستگی می کنند.

صندلی پلاستیکی دسته دار دارای مدل های حصیری و ساده می باشد و مشتری اصلی آن که عمده خریداری می کند، ظروف کرایه و صاحبان پلاسکو می باشند. این صندلی دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند و همین امر باعث می شود تا طی جابجایی های زیاد، دچار شکستگی آنچنانی و تخریب بار نشوند. همچنین به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی درون هم قرار بگیرند و حمل و نقل آنها راحت باشد.

خرید صندلی پلاستیکی

خرید انواع صندلی پلاستیکی جدید را می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن از نمایندگی کارخانه دریافت نمایید. امروزه نمایندگی کارخانه و فعلان اقتصادی حوزه لوازم پلاستیک می کوشند تا با داشتن سایت در فضای اینترنت، اطلاعات صحیح و درست را به همراه لیست قیمت کارخانه در اختیار مشتری قرار دهند و خرید اینترنتی را برای وی فراهم کنند تا در وقت و هزینه مشتری صرفه جویی شود.

صندلی پلاستیکی

صندلی و میز پلاستیکی که به عنوان یکی از مهمترین کالاهای بازار و لوازم پلاستیکی به حساب می آیند، نقش خیلی مهمی در ایجاد یک دکوراسیون در خانه و محل کار دارند. این محصولات به دلیل وزن پایین و رنگ های متنوع و تنوع مدلی که دارند، بیشترین خرید و فروش را در بازار به خود اختصاص داده اند.

امروزه نیز افراد به صورت اینترنتی سعی دارند تا اطلاعات لازم را در مورد محصول خود کسب کنند و سپس با تشخیص دادن ارزان ترین قیمت، خرید خود را انجام دهند. شرکت کارخانه با داشتن سایت و نمایندگی اینترنتی سعی دارد تا جدیدترین محصولات خود را با قیمت اصلی به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه دهد تا مشتریان بتوانند به این صورت از طریق اینترنت همیشه کالای خود را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *