صندلی پلاستیکی

میز پلاستیکی کوتاه گزینه ای خوب برای ایجاد یک فضای نشستن ۲ نفره تا ۴ نفره در مکان هایی با وسعت کم می باشد. این میزها دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشند.

میز و صندلی پلاستیکی

میز پلاستیکی به عنوان یکی از مهمترین کالاهای بخش پلاسکو (بازار پلاستیک لوازم خانگی) به حساب می آید. این محصولات به عنوان رقیب جدی مبلمان و صندلی های چوبی و فلزی و شیشه ای در بازار می باشند و دارای مزایای منحصر به فردی هستند.

صندلی ها و میزهای پلاستیکی دارای وزن بسیار سبک می باشند و معمولا از مواد اولیه مرغوب ساخته می شوند و کیفیت و ماندگاری بالایی دارند. همچنین در برابر عوامل زیست محیطی مقاومت دارند و به راحتی در فضای باز می توان از آنها استفاده کرد و در برابر اشعه UV آفتاب مقاوم می باشند. این میزهای پلاستیکی توسط تولید کنندگان متفاوتی به بازار ارائه می شوند که هر مدلی دارای طرح و سایز مخصوص به خود می باشد.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز و صندلی پلاستیکی های پلاستیکی دارای تنوع رنگ بالایی می باشند و رنگ های شاد و روشن مخصوص فضاهایی می باشد که دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است و بیشتر جنبه فانتزی دارد. مثلا در بستنی فروشی، کافه، رستوران و محیط های این چنینی از میز و صندلی های پلاستیکی رنگ روشن استفاده می شود. اما در فضاهای کلاسیک و رسمی از میز و صندلی هایی استفاده می شود که رنگ تیره و یکنواخت دارند.

میز پلاستیکی کوتاه

سایز میز پلاستیکی به عنوان یک گزینه مهم قبل از خرید مشتری می باشد. این مسئله کاملا به نوع نیاز مشتری بستگی دارد. مثلا اگر برای یک اتاق یا فضای کوچک قصد سفارش داشته باشید، باید از میز پلاستیکی پایه کوتاه بهره بگیرید.

در بیشتر موارد که مشتری به دنبال میز پلاستیکی کوتاه می باشد، ممکن است میز پلاستیکی با طول و عرض کم را مد نظر داشته باشد و ارتفاع برایش اهمیتی نداشته باشد، از این رو همیشه قبل از خرید مسئول فروش اطلاعات کامل در مورد انواع سایزها را در اختیار مشتری می گذارد تا بتواند گزینه مناسب را مطابق با فضایی که در اختیار دارد، انتخاب کند تا بیشترین بهره را از فضای خود ببرد. زیرا چیدمان باید به گونه ای باشد که نه خیلی شلوغ به نظر بیاید و میز و صندلی فضا را اشغال کند، و نه اینکه خیلی خلوت به نظر بیاید.

میز پلاستیکی حیاط

میز پلاستیکی کوتاه ممکن است در برخی موارد برای کودکان استفاده شود. زیرا میز و صندلی پلاستیکی کودک نسبت از ارتفاع کمتری برخوردار می باشد تا مناسب نشستن خردسالان باشد. معمولا ارتفاع میز پلاستیکی کوتاه حدود ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر می باشد، که البته این ارتفاع متناسب با صندلی کودک طراحی و تولید می شود.

از انواع رنگ های به کار گرفته شده در تولید میز پلاستیکی کوتاه می توان به قرمز، آبی، زرد، سبز، نارنجی، صورتی، سفید و طوسی اشاره داشت. معمولا تولید کنندگان از برچسب های کارتونی روی میز پلاستیکی کوتاه استفاده می کنند تا مناسب روحیه کودکان باشد.

میز پلاستیکی ناهارخوری

میز پلاستیکی ناهارخوری به عنوان یکی از مهمترین کالاها در بازار پلاستیک می باشد که در انواع ۲ نفره و ۴ نفره برای زوج های جوان یا خانواده هایی با تعداد فرزندان ۱ یا ۲ نفر به کار می رود.

این میزها معمولا در نوع مربعی یا گرد به عنوان یک میز پلاستیکی کوتاه در بازار درخواست می شوند و دارای دو نوع پایه ثابت و تاشو می باشند. معمولا نوع تاشو برای کسانی می باشد که این میزها را زیاد جابجا می کنند، مانند کافی شاپ ها یا رستوران ها که هنگام باز و بسته کردن فروشگاه باید وسایل را همیشه جابجا کنند، یا افرادی که دائما در سفر می باشند و برای جابجایی باید راحت ترین وسایل تاشو را انتخاب کنند.

صندلی پلاستیکی

میز پلاستیکی ۲ نفره به عنوان یک میز پلاستیکی ناهارخوری کاملا جمع و جور شناخته می شود که نوع گرد آن دارای مساحت کمتری نسبت به نوع مربعی می باشد و صفحه آن دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد.

میز پلاستیکی ۲ نفره

از انواع میزهای پلاستیکی گرد و مربعی که به عنوان میز پلاستیکی ۲ نفره در بازار به فروش می رسد، می توان به میز پلاستیکی ناصر اشاره نمود که از مواد پلیمری بسیار با کیفیت ساخته می شود و دارای دوام بسیار بالایی در فضای باز در برابر آفتاب و باران می باشد.

میز پلاستیکی

میز پلاستیکی ۲ نفره دارای صندلی های مخصوص به خود نیز می باشد که این صندلی ها ممکن است پایه ثابت یا تاشو باشند. برخی از میز پلاستیکی ۲ نفره که دارای طرح بدنه حصیری می باشد، بیشتر خوششان می آید و ترجیح می دهند این مدل را برای دیزاین خانه یا ویلای خود انتخاب کنند. این میزها به همراه صندلی مخصوص به خود زیبایی منحصر به فردی را به محیط می بخشند.

لیست قیمت میز پلاستیکی

یکی از نکات مهم قبل از خریداری میز و صندلی پلاستیکی، اطمینان از کیفیت آن و همچنین خرید با قیمت مناسب می باشد. از این رو مشتریها ممکن است تحقیق بسیار زیادی در اینترنت کنند تا بتوانند ارزان ترین قیمت ممکن را تشخیص دهند.

البته یکی از دغدغه های اصلی مشتری، بحث کیفیت میز و صندلی پلاستیکی می باشد. به طور کلی محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شوند و این مواد هرچه کیفیت و درصد خلوص بالاتری داشته باشند، کیفیت محصول نهایی نیز بالاتر می باشد. البته کیفیت محصول پلاستیکی نیز در نگاه اول مشخص نمی شود، بلکه حداقل به مدت ۶ ماه تا یکسال در فضای باز باید استفاده شود، تا کیفیت خود را نشان دهد. از این رو برندهایی چون ناصر پلاستیک، طلوع پلاستیک، صبا پلاستیک و… که در بازار شناخته شده اند و از مواد باکیفیت در ساخت محصولات خود استفاده کرده اند، می توانند به عنوان گزینه ای خوب در سبد خرید مشتریان باشند. لیست قیمت این محصولات را می توانید در کمترین زمان ممکن از مسئول فروش دریافت کنید.

میز پلاستیکی

شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش، مشاوره لازم در مورد خرید انواع صندلی و میز پلاستیکی کوتاه و بلند را دریافت نمایید تا بتوانید مطابق با نیاز خود بهترین و ارزان ترین گزینه را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *