با دانستن قیمت دراور پلاستیکی شیخی در بازار تهران، می توان یک خرید ارزان قیمت برای منظم کردن وسایل بزرگ و کوچک در خانه انجام داد. این دراورها از مواد درجه یک بوده و توسط نمایندگی اینترنتی شرکت کارخانه در انواع مدل ها و سایز ها به فروش می رسند.

دراور پلاستیکی سایز بزرگ

دراورهای پلاستیکی به عنوان یک گزینه خوب و مطمئن برای ایجاد یک فضای منظم و مرتب در خانه می باشند. دراورها به عنوان فایل پلاستیکی نیز در بازار درخواست می شوند و دارای سایزهای متفاوت می باشند.

برخی از دراور پلاستیکی سایز بزرگ برای مرتب کردن وسایلی چون سشوار، شانه، ابزارآلات صنعتی، ظروف آشپزخانه، لوله و لوازم ساختمانی، آچار و پیچ گوشتی، لباسها و… استفاده می کنند. در واقع کاربرد دراور پلاستیکی سایز بزرگ هم به عنوان دراور خانگی و هم به عنوان دراور صنعتی می باشد.

دراور های پلاستیکی در طرح ها و رنگ های متفاوتی توسط تولیدکنندگان زیادی در سطح کشور تولید می شوند و به فروش می رسند. از تولید کنندگان دراور پلاستیکی می توان به ناصر، شیخی، دل آسا، صنعت سازان، زیبا سازان، طلوع پلاستیک و لیمون اشاره داشت.

دراور پلاستیکی سایز بزرگ مدل شیخی به عنوان دراوری در بازار شناخته می شود که دارای مقاومت بدنه خوب بوده و کیفیت و ماندگاری در دراز مدت در فضای مرطوب و خشک دارد.

دراور پلاستیکی باید بتواند وزن وسایل و لباسها را در مدت طولانی تحمل کند و در اثر باز و بسته کردن زیاد کشوها، دچار مشکل نشود و حالت روان کشوها حفظ شود.

همچنین دراور پلاستیکی باید دارای طرح و رنگ قشنگی باشد تا مناسب و ایده آل دکوراسیون های امروزی در خانه باشد. دراور های جدید دارای طرح بدنه ای هستند که رنگ کشوها با رنگ چهارچوب بدنه تفاوت دارد و این تفاوت باعث زیبایی می شود.

قیمت دراور پلاستیکی شیخی

بسیاری از مشتریان به دنبال قیمت دراور پلاستیکی شیخی می باشند تا بتوانند ارزان ترین خرید را در بازار به صورت اینترنتی انجام دهند. در حالیکه قیمت باید در اولویت دوم مشتری قرار گیرد. اولین مسئله ای که باید بدان اهمیت داد، کیفیت دراور پلاستیکی می باشد.

همه محصولات پلاستیکی از دانه های ریز گرانولی پلیمری به وجود می آیند که هرچه این دانه ها درصد خلوص بالاتری داشته باشد، کیفیت محصول نهایی نیز بالاتر خواهد بود.

همچنین باید از مرغوبیت این گرانول ها مطمئن بود تا دراور پلاستیکی تولید شده دارای ماندگاری در دراز مدت باشد.

قیمت دراور پلاستیکی نیز به عنوان مرحله بعدی اهمیت در خرید مشتری می باشد. این مسئله در زمانی که تورم در جامه بالا رفته باشد و قدرت خرید کاهش داشته باشد، خیلی مهم می شود.

قیمت دراور پلاستیکی شیخی با توجه به سایز دراور، متفاوت می باشد. دراورهایی که کاربرد صنعتی داشته و بدنه آنها مقاوم تر می باشد و استفاده صنعتی دارند، بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده اند.

قیمت دراور پلاستیکی شیخی در مدل های خانگی از ۲ کشویی تا ۷ کشویی نیز با توجه به طرح بدنه و وزن دراور، به صورت لیست قیمت روز کارخانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و آخرین کاتالوگ و لیست قیمت را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *