دراور پلاستیکی بزرگ

دراور پلاستیکی بزرگ به عنوان بهترین گزینه برای جمع و جور کردن وسایل در آشپزخانه، اتاق کار، اداره و فضاهای آموزشی می باشد. این محصولات توسط شرکت بازرگانی پاساک پلاست با قیمت ارزان و به صورت عمده به مشتریان ارائه می شود.

انواع دراور در بازار کدام است؟

از انواع دراور در بازار می توان به نوع چوبی، فلزی و پلاستیکی اشاره داشت.

برخی از دراور لباس فلزی به عنوان دراور آهنی، و برخی از دراور چوبی به عنوان دراور ام دی اف یا خانگی نیز یاد می کنند. البته اسامی زیاد مهم نیست. مهم این است که منظور مشتری را همان اول مکالمه دریابیم.

امروزه دراور پلاستیکی به عنوان نوعی از دراور که هم وزن سبکی دارد، و هم دارای طرح های شیک تر می باشد، مورد پسند مشتریان است. این دراورها از سه کشویی رومیزی با ابعاد ارتفاع و طول و عرض بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر شروع شده، و تا دراور پلاستیکی بزرگ با ابعاد ۲ الی ۲٫۵ متر طراحی و تولید می شوند.

دراور پلاستیکی

چرا دراور پلاستیکی از بقیه بهتر است؟

دروار پلاستیکی به دلیل اینکه دارای وزن کمی می باشد و طبیعتا جابجایی آن نیز دردسر کمتری دارد، بسیار مورد اقبال مشتریان قرار گرفته است. همچنین طرح جلویی کشویی برخی از این دراورها که به دراور پلاستیکی طرح چوب معروف اند، بسیار جلب توجه می کند.

دراور پلاستیکی

از این رو دراور پلاستیکی با داشتن وزنی بسیار سبک و طرح هایی شاد و فانتزی، گوی سبقت را در فروش از بقیه دراورها ربوده است و از نظر بسیاری از افراد بهتر از بقیه دراورها می باشد.

آیا دراور پلاستیکی بزرگ قیمت بیشتری دارد؟

دراور پلاستیکی بزرگ ۴ الی ۶ کشویی به دلیل حجم بیشتری از وسایل که در خود جای می دهد، طبیعتا جابجایی سخت تری نیز خواهد داشت. اما اگر قبل از جابجایی وسایل را از داخل آن بیرون بیاوریم، جابجایی بسیار راحت می شود. این دراور چون کاربری با حجم بیشتری دارد، تولید کننده در ساخت آن از مواد اولیه بیشتری استفاده کرده و در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر می شود.

دراور پلاستیکی

اما باید به ابعاد دراور پلاستیکی بزرگ توجه ویژه ای داشت، این ابعاد مطابق با هر فضایی که قرار است در آن قرار بگیرد، باید در نظر گرفته شود، چون برخی ممکن است حتی از دراور پلاستیکی سه کشویی که کنار اتاق کودک نیز قرار می گیرد، به عنوان دراور پلاستیکی بزرگ یاد کنند.

دراور پلاستیکی

از این رو باید حتما منظور مشتری را از دراور پلاستیکی بزرگ همان ابتدای مکالمه در نظر گرفت.

چگونه مستقیم از تولید کننده با قیمت ارزان خرید کنیم؟

برای خرید ارزان قیمت هر گونه دراور پلاستیکی بزرگ و یا کوچک می توان با مسئول فروش و یا کارشناس در شرکت تولیدی ارتباط مستقیم داشت و کاربری را برای وی شرح دهیم.

آنگاه مسئول فروش با در اختیار قرار دادن ابعاد دقیق دراور، رنگ و مدل آن، و همچنین قیمت روز آن البته با لیست قیمت شرکت کارخانه، ما را به سمت خرید دراور پلاستیکی ارزان هدایت می کند.

دراور پلاستیکی

از طریق سایت فروش هم به صورت اینترنتی و از طریق پیام رسان ها می توان کاتالوگ ها و قیمت عمده فروشی شرکت کارخانه را تهیه کرد و خرید را به صورت مستقیم انجام داد، و هم اینکه به صورت حضوری به شرکت فروش در تهران مراجعه کرد و از نزدیک دراور پلاستیکی را دید و مطابق با سلیقه خود انتخاب کرد و خرید را همان جا انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *