دراور پلاستیکی سفید

دراور و فایل پلاستیکی به عنوان بهترین جایگزین نوع چوبی یا فلزی برای نگهداری انواع لباس، وسایل اتاق خواب و به طور کلی جمع و جور کردن خانه می باشد. شرکت تولیدی با ارائه انواع دراور پلاستیکی سفید و رنگی می کوشد خرید ارزان را برای مشتریان خود فراهم آورد.

انواع دراور و فایل پلاستیکی

دراور و فایل پلاستیکی دارای انواع بسیار زیادی از لحاظ رنگ، سایز و قیمت می باشند. البته مدل کشوها و استیل بدنه نیز دارای تفاوت است.

دراور پلاستیکی سفید

تنوع بسیار زیادی که در جنس پلاستیکی فایل و دراور وجود دارد، در نوع چوبی یا فلزی وجود ندارد. زیرا که تولید آن با محدودیت همراه می باشد. اما در تولید محصولات پلاستیکی با تغییر قالب به راحتی می توان کشوهایی متفاوت را تولید کرد.

دراور پلاستیکی سفید

زیبایی دراور پلاستیکی سفید

دراور پلاستیکی سفید دارای سازگاری بیشتری با محیط اداری و اتاق خواب می باشد. این نوع دراور در رنگ های شیری یا نسکافه ای نیز درخواست می شود.

دراور پلاستیکی سفید

دراور پلاستیکی سفید سایز کوچک به عنوان دراور پلاستیکی رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد و نهایتا سایز ارتفاع آن ۵۰ سانتی متر می باشد. همچنین تنوع آن نیز از سه کشویی تا شش کشویی تغییر می یابد.

تولیدی محصولات پلاستیکی در تهران

تولیدی انواع فایل و دراور پلاستیکی سفید و رنگی را می توان در تهران جستجو کرد تا بتوان ارزان ترین قیمت ممکن را تهیه کرد.

دراور پلاستیکی سفید

البته دو نکته در تولید دراور پلاستیکی بسیار حائز اهمیت است:

  1. کیفیت بدنه دراور
  2. قیمت تمام شده ارزان

مشتری به دنبال دراوری می باشد که کشوهای آن به راحتی باز و بسته شوند و به عبارتی روان باشد. همچنین بدنه آن کیفیت داشته باشد و در محیطهای مرطوب بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی نشود. مقاومت نیز داشته باشد تا بتواند مطابق با وزنی که دارد، تحمل لباسها و وسایل داخل هر کشو را داشته باشد.

دراور پلاستیکی سفید

از این رو همه این موارد در هنگام تولید باید توسط تولید کننده مد نظر قرار گیرد تا بتواند جنسی مرغوب را با قیمتی ارزان به مشتری تحویل دهد. جهت داشتن اطلاعات کامل انواع فایل و دراور پلاستیکی می توانید با مشاور و مسئول فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *