صندلی پلاستیکی جمع شو

یکی از برندهای مطرح در بازار پلاستیک ایران، میز پلاستیکی ناصر می باشد که در انواع ۲، ۴، ۶ و ۸ نفره طراحی و تولید می شود. این میزها به همراه صندلی های هم رنگ و طرح خود ارائه می شوند.

میز پلاستیکی ناصر

میز و صندلی پلاستیکی به عنوان کالاهایی مهم در بازار پلاستیک کشور می باشند. این محصولات دارای جایگاه فروش خوبی بوده و صادرات آن نیز به کشورهای دیگر توسط تولیدکنندگان و تجار ایرانی بسیار زیاد است. اما علت این فروش بالا چیست؟

میز پلاستیکی به عنوان یکی از سبک وزن ترین و زیباترین میزها در بازار شناخته می شود که دارای بیشترین تنوع طرح و مدل بوده و سلیقه بسیاری از مشتریان می باشد. این میزها توسط تولید کنندگان زیادی در بازار تولید می شود که یکی از این برندهای شناخته شده، برند میز پلاستیکی ناصر می باشد. این مجموعه برای تولید انواع میز و صندلی پلاستیکی از مرغوب ترین مواد اولیه پلیمری بهره می گیرد و محصولاتی با دوام و کیفیت و ماندگاری بالایی را به بازار عرضه می کند.

صندلی پلاستیکی جمع شو

میز پلاستیکی ناصر به همراه صندلی ها آن در طرح ها متفاوت حصیری، تمام پلاستیکی، پایه فلزی و تاشو طراحی و تولید می شود و مناسب بسیاری از فضاهای اداری، رسمی، حیاط، باغ، ویلا و رستوران ها می باشد. میز و صندلی پلاستیکی ناصر به دلیل وزن کمی که دارند، دارای جابجایی بسیار راحتی هستند و به راحتی می توان آنها را جابجا نموده و دکوراسیون را تغییر داد. از مزیت های دیگر میز پلاستیکی ناصر می توان به مقاومت آن در برابر اشعه آفتاب اشاره کرد و همین امر باعث می شود بسیاری از مشتریانی که اهل مناطق جنوبی و گرم کشور می باشند، بدون نگرانی بتوانند از این میزها و صندلی های برای ایجاد یک دکوراسیون شیک در فضای بیرونی باغ و ویلای خود استفاده کنند. زیرا که این میزها از مواد UV دار ساخته می شوند و در برابر اشعه آفتاب مقاوم می باشند.

میز پلاستیکی ۶ نفره

میز پلاستیکی ناصر در انواع ۲ تا ۶ نفره برای انواع کاربری ها در مکان های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. میز پلاستیکی ۶ نفره معمولا برای خانواده هایی با جمعیت متوسط استفاده می شود و کاربری اصلی آن به عنوان میز پلاستیکی ناهارخوری شناخته می شود. این میزها به همراه صندلی های مخصوص به خود می باشند تا افراد بتوانند یک مجموعه میز و صندلی کامل و هم رنگ را در خانه خود داشته باشند.

میز پلاستیکی حیاط

میز پلاستیکی ۶ نفره ممکن است دارای مدل بیضی یا مستطیلی باشد. ابعاد این میز معمولا دارای طول ۱۱۰ تا ۱۳۰ و عرض ۸۰ سانتی متر، با ارتفاع حدودی بین ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر توسط کارخانه های متفاوت می باشد. البته اندازه دقیق میزها را به صورت کاتالوگ مشخصات میز و صندلی می توان از کارشناس فروش دریافت کرد. محصولات پلاستیکی دارای تغییر بسیاری زیادی در خط تولید کارخانه ها می باشند و از این رو باید لیست محصولات روز کارخانه را به همراه قیمت آن دریافت نمود.

فروش میز پلاستیکی

فروش انواع میز پلاستیکی ناصر در مدل های ۲ نفره، ۴ نفره، ۶ نفره و ۸ نفره ارائه می شود و دارای رنگ های سفید، طوسی، مشکی، زرد، قرمز، آبی، صورتی و… می باشد. بیشترین رنگ میز و صندلی که به فروش می رسد، رنگ سفید است. بعضی از این مدلها، میز پلاستیکی حصیری با پایه فلزی می باشند، و بعضی دیگر دارای طرح بدنه یکنواخت و پایه تمام پلاستیکی هستند.

میز پلاستیکی تاشو

فروش میز پلاستیکی با قیمت کارخانه صورت می پذیرد که باعث شده افراد بتوانند به راحتی و تنها با یک تماس تلفنی یا حتی پیام در واتساپ، اطلاعات لازم و لیست قیمت روز را دریافت کنند و هر موقع که تصمیم به خرید گرفتند، با صدور فاکتور، مراحل خرید برایشان انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *