جانانی پلاستیکی

برای سالم نگه داشتن نان و سایر محصولات پخته شده مشابه نان، آنها را باید در ظرفی مناسب یا در محلی هوادار و خشک نگه داشت تا کپک زده نشود. جانانی پلاستیکی شیک سایز بزرگ یک وسیله بسیار کاربردی برای هر خانه ای می باشد و وجود آن در آشپزخانه ضروری می باشد.

انواع جانانی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی سه پایه در طرح های شفاف و رنگی و دیگر طرح ها دارای گیره هایی در دو طرف هستند که کاربرد این دو گیره، محکم کردن درب جانانی می باشد تا از ورود و خروج هوا از داخل آن جلوگیری کند و نان را سالم نگه دارد. جانانی های پلاستیکی این امکان را به شما می دهد که همیشه نان های خود را تازه و ملایم نگه دارید. برخی از جانانی های پلاستیکی دارای درب متصل به خود بوده و برخی دیگر درب های جداگانه داشته که به وسیله گیره های اطراف آن بسته و سفت می شوند. جانانی های پلاستیکی دارای هیچ گونه درز و سوراخی نمی باشند و این ویژگی باعث سالم نگه داشتن نان می شود. در مقابل، جانانی های حصیری دارای فضای باز زیادی می باشند که این امر موجب می شود دوام و ماندگاری نان کم شود.

جانانی پلاستیکی

حفظ و نگهداری نان بسیار حائز اهمیت بوده چرا که نان در همه وعده های غذایی در سفره های ما ایرانی ما قرار دارد و معتقدیم نان برکت خانه است و احترام زیادی نسبت به نان قائل هستیم. نان یکی از مطبوع ترین و لذت بخش ترین مواد غذایی مصرفی انسان است که در بسیاری از جوامع از ابتدای خلقت وجود داشته است و تاکید زیادی به پرهیز از اسراف آن شده است.

جانانی پلاستیکی

با داشتن یک صندلی طبی گیمینگ تا حد زیادی می توان جلوگیری کرد که البته بستگی به جنس جانانی هم دارد که جانانی های پلاستیکی از لحاظ ماندگاری نان بسیار بهتر از دیگر جانانی های استیل و چوبی و حصیری عمل می کنند اما با این حال شما با توجه به سلیقه خود می توانید هر مدلی را که می خواهید انتخاب کنید اما این را بدانید که مزیت جانانی های پلاستیک خیلی بیشتر از دیگر جنس ها می باشد.

جانانی پلاستیکی شیک

در جانانی های پلاستیکی شفاف و بی رنگ زنجیر های پلیمر به صورت نامنظم درکنار هم قرار گرفتند و اصلا نمی توانند به حالت منظم کنار هم قرار بگیرند و در جانانی های کدر یا ابری رنگ زنجیر های پلیمر بصورت منظم در کنار هم قرار گرفته اند این نظم و فشردگی باعث جلوگیری عبور نور شده و این ویژگی سبب کدر شدن ظاهر جانانی پلاستیکی می شود و جالب است بدانیم پلیمرها از لحاظ قرار گرفتن مولکول ها و بررسی نظم مولکولی که تاثیر در ظاهر پلاستیک دارد، در حالت جامد به دو دسته کریستال و آمورف تقسیم می شوند و نکته جالب دیگر که بهتر است بدانید این است که در جانانی پلاستیکی شفاف و جانانی پلاستیکی کدر هیچکدام صد در صد آمورف یا کریستال نمی باشد بلکه هر دو بخش کریستال و آمورف در آن وجود دارد فقط مقدار یک کدام از آنها درصد بیشتری را شامل شده و مقدار آن بیشتر از مقدار دیگری می باشد. اما هر دو نوع کدر و مات، جانانی پلاستیکی با طراحی فوق العاده ای که دارد بسیار شیک و زیبا می باشد و تا حد زیادی می تواند ظاهر خانه یا آشپزخانه شما را شیک تر و زیبا تر جلوه دهد.

جانانی پلاستیکی

جانانی های پلاستیکی رنگی نیز به صورتی تخصصی طراحی شده اند تا هم ظاهری دلپذیر و هم کیفیتی فوق العاده را یکجا با هم داشته باشند.

سایز جانانی پلاستیکی

علاوه بر جنس و کیفیت جانانی پلاستیکی نکته ای که قابل توجه است سایز و ابعاد جانانی می باشد که انتخاب این ویژگی بستگی به خود مشتری دارد. ممکن است خانواده ای پرجمعت داشته باشید یا اینکه مقدار خوراک مصرفی نان شما زیاد یا کم باشد که با توجه به این موضوع می توانید جانانی پلاستیکی با سایز کوچک یا سایز بزرگ یا مدیوم را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

جانانی پلاستیکی

جانانی های پلاستیکی در انواع طرح ها و رنگ دلخواه شما در همه نوع سایزی موجود می باشد تا در صورت پسند کردن مدلی بخاطر سایز مورد نظرتان از خرید آن منصرف شوید. جانانی های سایز کوچک و متوسط حدودا ابعادی ۲۳ در۲۷ سانت را شامل می شود و جانانی های سایز بزرگ به طول ۳۸ و عرض۳۰ و ارتفاع ۱۹ سانتی متری می باشند. و از لحاظ وزن جانانی های سایز بزرگ تقریبا بیش از ۱۰۰۰گرم تا ۵۰۰۰ گرم و یا بیشتر می باشد. از جانانی های پلاستیکی سایز کوچک و متوسط می توانید برای مواد خوراکی خود از جمله کیک نیز، استفاده کنید صرفا تنها کاربرد جانانی ها به نگهداری از نان خلاصه نمی شود و می توان استفاده های فراوانی از آن کرد.

خرید جانانی پلاستیکی بزرگ

خرید جانانی پلاستیکی سایز بزرگ برای افرادی مناسب است که مصرف نان آنها بسیار زیاد می باشد چرا که با تهیه یک جانانی پلاستیکی بزرگ دیگر نیازی به خرید چند عدد جانانی دیگر نیست و با خرید یک جانانی پلاستیکی بزرگ تمام نیازهای شما برطرف و تأمین می شود. یک جانانی بزرگ یا کوچک پلاستیکی قطعا باید از مواد مرغوبی تهیه و تولید شود تا بتواند کارایی بالا و عمر زیادی داشته باشد. ABC ها یک مدل پلیمر می باشد که به عنوان ماده اولیه در تزریق پلاستیک استفاده می شود، ABC ها اغلب در محافظ های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

جانانی پلاستیکی

نایلون ها که در زندگی روزمره ما خیلی مورد استفاده قرار می گیرد نیز از خانواده ی پلیمرها بوده و به عنوان مواد اولیه پلاستیک در ساخت لوازم پلاستیکی مختلفی از آن استفاده می شود. ماده دیگری که در لوازم پلاستیکی از جمله جانانی های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث استحکام و سختی بالا می شود و خاصیت خودروان کنندگی به لوازم پلاستیکی می دهد، درلین می باشد. یکی از مواد اولیه دیگر پلاستیک ها پلی استایرن می باشد که هم بسیار ارزان بوده و از همه مهم تر باعث می شود که لوازم پلاستیکی به مواد غذایی واکنش نشان ندهد.

با خرید جانانی پلاستیکی دیگر نگران خراب شدن و خشک شدن نان های خود نباشید و همیشه آنها را تازه نگه دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *