صندلی پلاستیکی باغی

برای ایجاد یک فضای نشستن مناسب در باغ و ویلا، می توان از میز و صندلی پلاستیکی باغی با سایزهای مختلف استفاده کرد. این محصولات با کیفیت مناسب تولید می شوند.

میز صندلی پلاستیکی

یکی از مهمترین محصولات در بازار مبلمان پلاسکو، میز و صندلی پلاستیکی می باشد. این محصولات از دانه های ریز پلیمری به اسم پلی اتیلن و پلی پروپیلن به دست می آیند. به این دانه های ریز گرانول پلیمری گفته می شود که در دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرد و حرارت دیده و به محصول پلاستیکی تبدیل می شود. برای تولید محصولاتی چون میز و صندلی پلاستیکی باید از قالب های بزرگ و دستگاه های تزریق پلاستیک چند تنی بهره برد. به عبراتی تولید کننده محصولات پلاستیکی پون میز و صندلی، از تولیدگنندگان اصلی در یک کشور به حساب می آید.

صندلی پلاستیکی باغی

میز و صندلی پلاستیکی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از این رو باید گرانول های پلیمری دارای درصدخلوص و مرغوبیت بالا باشند. کیفیت نیز بعد از یک الی دو سال که میز  یا صندلی در فضای آزاد گذاشته شود، نشان داده می شود. میز و صندلی پلاستیکی باید در برابر اشعه UV آفتاب مقاومت داشته باشد. میز و صندلی پلاستیکی نسبت به نوع چوبی و فلزی دارای تنوع مدل بیشتری بوده و در همه محیط های اداری و خانگی می توان از آن استفاده کرد.

صندلی پلاستیکی باغی

صندلی پلاستیکی باغی به همراه میز مخصوص به خود، به عنوان یکی از ابزارهای مهم در ایجاد یک فضای دلنشین و زیبا در باغ و ویلا به حساب می آیند. این میز و صندلی ها دارای طرح حصیری و ساده بوده و هر کدام دارای رنگ های روشن و تیره، متناسب با فضای مورد استفاده می باشند. صندلی پلاستیکی باغی هم در نوع بی دسته و هم در نوع دسته دار در بازار وجود دارد.

صندلی پلاستیکی باغی

ارگونومی نشستن افراد روی صندلی پلاستیکی باغی کاملا به کیفیت ساخت آن بستگی دارد. در تولید صندلی پلاستیکی باید ابعاد به گونه ای باشد تا افراد بالغ، اعم از چاق یا لاغر، به راحتی روی صندلی بنشینند و پاهای آنها روی زمین باشد و به راحتی دست های خود را روی دسته های صندلی قرار دهند. همچنین میز استاندارد هم اندازه با این صندلی ها باید تولید شود تا افراد بتوانند یک ست میز صندلی پلاستیکی باغی کامل در فضای آزاد و زمان استراحت خود داشته باشند.

میز پلاستیکی باغی

صندلی و میز پلاستیکی باغی در رنگ های طوسی یا قهوه ای که طرح بدنه حصیری دارد، گزینه ای بسیار شیک و البته گران قیمت به حساب می آید. افرادی که تمایل دارند تا برای ایجاد فضای نشستن در استراحتگاه خود هزینه کمتری کنند، از نوع صندلی و میز پلاستیکی باغی با طرح بدنه ساده و یکنواخت، ولی با رنگ های روشن و شاد، استفاده می کنند.

صندلی پلاستیکی باغی

میز و صندلی های پلاستیکی دارای تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی می باشند و مناسب بسیاری از فضاهای هستند.

صندلی پلاستیکی باغی

میز و صندلی قیمت مناسب

برای خرید میز و صندلی پلاستیکی باغی می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید، زیرا که سایت و نمایندگی اینترنتی کارخانه در تلاش است تا بتواند اطلاعات صحیح و قیمت روز را در اختیار همه مشتریان عزیز قرار دهد تا بتواند به این صورت همه مشتریان را از قیمت اصلی بازار و آخرین تغییرات محصولات کارخانه مطلع سازد.

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی واتساپ و تلگرام و ایمیل یا پیامک و همچنین تماس تلفنی با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و لیستی کامل از محصولات میز و صندلی پلاستیکی را دریافت نمایید تا بتوانید طرحی که مورد نظر خود بوده را انتخاب کنید و همچنین با داشتن لیست قیمت روز کارخانه، مطابق با بودجه مالی خود اقدام به خرید نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *