میز عسلی پلاستیکی

با خرید یک میز عسلی پلاستیکی ناصر می توان در تکمیل مبلمان منزل و یا محیط کار، از لحاظ اقتصادی صرفه جویی نمود، زیرا این میزهای عسلی دارای قیمت بسیار مناسبی در نمایندگی های تهران می باشند.

میز عسلی

از میز عسلی برای تکمیل مبلمان منزل و محیط کار استفاده می کنند و به عنوان یکی از وسایل ضروری برای خانه می باشد. میز عسلی معمولا دارای جنس شیشه ای و یا چوبی می باشد که به صورت چند تکه در کنار مبل ها گذاشته می شود. این میزها برای گذاشتن استکان و لیوان و ظرف های کوچک پذیرایی، به هنگام تشریف فرمایی مهمان ها، اهمیت دارند.

میز عسلی پلاستیکی

میز عسلی در نوع پلاستیکی به عنوان یک میز ضروی برای مبلمانی است که از جنس پلاستیک می باشد، تا مجموعه تکمیل شود. این میزها نسبت به نوع چوبی یا شیشه ای دارای مزیت نشکن بودن و مقاومت و ماندگاری بیشتر می باشد.

میز عسلی پلاستیکی ناصر

از میز عسلی پلاستیکی ناصر می توان به عنوان یک میز کوچک بسیار مناسب برای تکمیل مبلمان در خانه استفاده کرد.

صندلی پلاستیکی

این میزها دارای رنگ های تیره و یا روشن می باشند و بدنه حصیری و یا بدنه یکنواخت ساده دارند. پایه های میز و جنس بدنه محکم می باشد و تحمل وزن بالایی دارد. همچنین به دلیل کیفیت بالا، تحمل و ماندگاری در محیط بیرون و آفتاب را نیز دارد.

میز عسلی پلاستیکی

میز عسلی پلاستیکی ناصر به عنوان یک میز مربعی و یا مستطیلی کوچک در بازار نیز شناخته می شود و به همراه مجموعه میز و صندلی پلاستیکی حصیری و یا ساده، برای مشتریان ارائه می شود.

این میزها دارای ابعاد متفاوت بوده و از سطح ۴۵*۴۵ با ارتفاع ۴۰ به بالا می باشند. البته سایزبندی این میزها به صورت کاتالوگ در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قیمت میز پلاستیکی در تهران

برای آگاهی از قیمت میز عسلی پلاستیکی ناصر می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد.

صندلی پلاستیکی قهوه ای

این میزها دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به نوع فلزی و یا شیشه ای می باشند و حمل و نقل آنها نیز بسیار راحت تر است.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و لیست قیمت این محصولات را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *