میز و صندلی پلاستیکی تاشو

امروزه به راحتی می توان برای ایجاد یک فضای نشستن مناسب در خانه، انواع میز ۶ نفره پلاستیکی مدل معمولی یا تاشو را با صندلی های هم رنگ خود به صورت اینترنتی با قیمت مناسب سفارش داد.

میز ۶ نفره پلاستیکی

میزهای پلاستیکی دارای دوام و ماندگاری بسیاری بالایی هستند. این میزها به راحتی قابل جابجایی بوده و دارای رنگ های روشن و تیره می باشند. میز ۶ نفره پلاستیکی در مدل مستطیلی و بیضی شکل دارای تقاضای بالایی در بازار می باشد و سایز طول آن بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ سانتی متر بوده و عرض آن بین ۸۰ تا ۸۵ سانتی متر می باشد. ارتفاع این میزها نیز متناسب با صندلی های پلاستیکی، استاندارد بین ۷۰ تا ۷۳ سانتی متر می باشد. میز ۶ نفره پلاستیکی دارای مدل های تاشو و پایه ثابت می باشد و معمولا از مدل تاشو برای مسافرت استفاده می شود.

میز پلاستیکی سفری

میز ۶ نفره پلاستیکی تاشو به همراه صندلی پلاستیکی تاشو توسط تولیدکنندگان طراحی و تولید می شود و به عنوان وسایلی مهم در سفر به حساب می آید. برخی از میزهای ۴ نفره نیز به عنوان میز ۶ نفره استفاده می کنند، که در این صورت باید صندلی ها را با فاصله بیشتری کنار هم قرار داد. میز ۶ نفره پلاستیکی در برخی مواقع به میز پلاستیکی گرد نیز اطلاق می شود. اما در بازار ایران ذهنیت مشتری از میز پلاستیکی بزرگ، نوع مستطیلی یا بیضی شکل آن می باشد.

میز پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی تاشو در انواع مدل مستطیلی، مربعی، بیضی و دایره ای شکل با ظرفیت ۲ الی ۸ نفره در بازار ارائه می شود. این میزها دارای پایه فلزی نیز می باشند و قسمت لولای میز دارای انعطاف پذیری و اتصالات قوی می باشد تا میزها دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. میز ۶ نفره پلاستیکی مدل تاشو توسط برندهای متفاوتی چون طلوع پلاستیک، ناصر پلاستیک، لیمون و… به بازار ارائه شده است.

میز پلاستیکی سفری

این میزها همچون دیگر محصولات پلاستیکی از مواد اولیه مرغوب پلیمری ساخته می شوند و دارای انعطاف پذیری، دوام در برابر نور خورشید، ماندگاری طولانی مدت، ضد اشعه آفتاب و وزن سبک می باشند.

قیمت مناسب میز پلاستیکی

قیمت میز پلاستیکی به قیمت مواد اولیه آن در بازار بستگی دارد. با توجه به اینکه محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری ساخته می شوند و این مواد اولیه از محصولات پایین دستی پتروشیمی می باشند، قیمت آنها تاثیر پذیرفته از قیمت دلار در بازار می باشد. تولیدکنندگان داخلی نیز با افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت محصولات خود را نیز بالا می برند. زمانی که قدرت خرید مشتری نیز کاهش پیدا می کند، سعی می کند تا ارزان ترین میز و صندلی را در بازار پیدا کند و زمانی که با مسئول فروش تماس می گیرد، اول از همه قیمت را می پرسد. البته خوب طبیعی است که قیمت به عنوان یک فاکتور مهم در هر زمانی می باشد، اما اگر مشتری فقط بخواهد به قیمت توجه کند، ضرر کرده است، زیرا که بسیاری ممکن است از کالاهای بی کیفیت چینی در بازار استفاده کنند و بعد از مدت کوتاه شش ماهه تا یکسال، کیفیت میز یا صندلی پلاستیکی را ببینند. از این رو توصیه ما به شما این است که اول از همه به برند تولید کننده توجه کنید و سپس برای به دست آوردن قیمت ارزان در بازار، به نمایندگی اصلی کارخانه مراجعه کنید.

میز گرد پلاستیکی تاشو

کارشناس و مشاور فروش ما آماده ارائه آخرین لیست قیمت شرکت کارخانه به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *