میز پلاستیکی مربع

میز پلاستیکی مربع و مستطیلی به عنوان بهترین گزینه ها برای ایجاد دکوراسیونی ارزان قیمت و مقرون به صرفه در هر محیط اداری، خانگی و ویلایی می باشد. این میزها در نوع ۴ نفره و ۶ نفره به صورت عمده به فروش می رسند.

میز و صندلی پلاستیکی مناسب چه محیطی است؟

سوالی که بسیاری از مشتریان مطرح می کنند، مکانی است که میز و صندلی در آن قرار می گیرد.

در محیطی چون رستوران، کافه، هتل، و به طور کلی محیطهایی که دکوراسیون در آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، نوع میز و صندلی و جنس آن مورد توجه خریدار است. نوع پلاستیکی دارای بیشترین تنوع در طرح و رنگ و بدنه می باشد. از این رو می توان به راحتی در هر محیطی آن را به کار برد.

میز پلاستیکی مربع

همچنین دارای وزن سبکی می باشند و جابجایی آنها به راحت ترین شکل ممکن صورت می گیرد. البته قیمت ارزان نیز ملاک بسیار مهمی است، زیرا که امروز با توجه به افزایش قیمت ها، قدرت خرید مشتری ها کم شده است.

همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا میز و صندلی پلاستیکی به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع میز و صندلی در بازار وجود داشته باشد.

کیفیت جنس میز و صندلی را چگونه متوجه شویم؟

میز و صندلی پلاستیکی همانند دیگر محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود.

میز پلاستیکی مربع

این مواد ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در قالب دستگاه تزریق پلاستیک قرار گرفته و به محصول پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند. هرچه درصد خلوص این مواد اولیه بالاتر باشد، کیفیت میز و صندلی پلاستیکی مورد نظر نیز بالاتر می رود.

اما کیفیت میز و صندلی را مشتری که هیچگونه تخصصی ندارد، چگونه باید تشخیص دهد؟

زمانی که مشتری برای خرید مراجعه می کند، به اسم برند و تولید کننده توجه ویژه ای دارد، زیرا کیفیت جنس پلاستیکی در نگاه اول قابل تشخیص نمی باشد، بلکه بعد از مدت طولانی حداقل یک سال که در معرض باران و آفتاب قرار داشته باشد و بدنه آن دچار رنگ رفتگی و انبساط و شکنندگی نشود، می توان گفت که از کیفیت مطلوب برخوردار است. البته برای محیط های فضای بسته طبیعتا چون محصول پلاستیکی در معرض عوامل طبیعی نیست، طول عمر و ماندگاری آن بیشتر می باشد.

میز پلاستیکی مربع

از این رو یک برند زمانی که محصولات پلاستیکی اش در بازار شناخته شود، و همه بدانند محصولات پلاستیکی آن از مواد اولیه درجه یک با درصد خلوص بالا ساخته می شوند و مقاومت و ماندگاری بالا در برابر عوامل بیرونی و محیطی دارند، به راحتی می توان به آن اعتماد کرد و خرید خود را انجام داد.

میز پلاستیکی مربع یا مستطیلی چند نفره است؟

میز پلاستیکی مربع معمولا ۴ نفره می باشد و بسیاری از افرادی که قصد خرید میز پلاستیکی ۶ نفره دارند، نوع مستطیلی یا بیضی شکل را انتخاب می کنند.

میز پلاستیکی مربع

میز پلاستیکی مربع ۴ نفره برای محیط های کوچک چون کافی شاپ و رستوران های کوچک بسیار مورد استقبال مشتری ها می باشد. زیرا در فضایی کوچک می توان دکوری خوب و مناسب را به وجود آورد.

میز پلاستیکی مربع

به طور کلی با توجه به ابعاد میز پلاستیکی مربع، و یا مستطیلی، تعداد صندلی های متناسب با آن خریداری می شود. معمولا نوع مربع با ابعاد ۸۰*۸۰ تا ۱۰۰*۱۰۰ که ارتفاع آن نیز بین ۷۰ تا ۸۵ سانتی متر می باشد، با ۴ صندلی تکمیل می شود. میز پلاستیکی مستطیلی نیز که طول ۱۱۰ تا ۱۳۰ با عرض ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر دارد و ارتفاع آن بین ۷۰ تا ۸۰ می باشد، با ۶ صندلی تکمیل می شود.

میز پلاستیکی مربع

میز پلاستیکی بیضی شکل نیز همانند نوع مستطیلی می باشد، با این تفاوت که حاشیه های کنار میز حذف شده است و لبه های تیز ندارد.

میز پلاستیکی مربع

خرید و فروش محصولات پلاستیکی کجا انجام می شود؟

خرید و فروش انواع میز پلاستیکی مربع و مستطیلی به همراه صندلی های هم رنگ و هم اندازه آن، از طریق شرکت کارخانه با قیمت مقرون به صرفه صورت می گیرد.

میز پلاستیکی مربع

امروزه اکثر تولید کننده ها با داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی سعی دارند تا ارتباط مستقیم با مشتری خود برقرار کنند تا بتوانند خدمات خود را بهتر ارائه دهند. از این رو کارشناس و مشاور فروش از طریق سایت اینترنتی در خدمت مشتریان می باشد تا بتوانند به راحتی کاتالوگ ابعاد و رنگ های میز و صندلی موجود را به همراه قیمت داشته باشند و با توجه به مشاوره ای که می بینند، بهترین و مناسب ترین گزینه را مطابق با فضایی که در اختیار دارند، انتخاب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *