صندلی پلاستیکی کافی شاپ

صندلی پلاستیکی کافی شاپ در انواع پایه بلند و کوتاه در رنگ های روشن و مات توسط مجموعه شرکت کارخانه تولید شده و به فروش می رسد. این صندلی های پلاستیکی درجه یک بوده و کیفیت و ماندگاری بالایی دارند.

انواع صندلی در کافی شاپ

بسیاری از افراد برای اینکه محل کار آنها محیطی چون رستوران، کافی شاپ، هتل و… می باشد، دکوراسیون محیط برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ

یکی از عناصر مهم دکوراسیون نیز در این محل ها، میز و صندلی می باشد. از این رو ابعاد میز و صندلی، رنگ آن، نوع بدنه آن، طرح مدل آن و قیمت فروش از اهمیت بسیار بالایی برای صاحبان کافی شاپ برخوردار می باشد.

از جنس های متفاوت صندلی ها که در کافی شاپ به کار می رود، می توان به نوع فلزی، چوبی، پلیمری و پلاستیکی اشاره داشت. نوع چوبی و فلزی در تعداد کم خریداری می شود و به دلیل تنوع کمتر در نوع فلزی، و امکان خورندگی نوع چوبی توسط موریانه، زیاد مورد استقبال نیست و در محیط های خاص سر بسته به کار می رود و البته قیمت بالای آن نیز باعث می شود فروش آن محدود باشد.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ

در این میان نوع پلاستیکی به دلیل داشتن رنگ های شاد، تنوع طرح بدنه و قیمت ارزان بسیار مورد پسند و اقبال مشتریان قرار گرفته است.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ در انواع رنگ های قرمز، سفید، صورتی، عدسی، نوک مدادی، آبی و… طراحی و تولید می شود.

کیفیت صندلی پلاستیکی کافی شاپ

صندلی پلاستیکی کافی شاپ همانند دیگر محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری ساخته می شود. این مواد پلیمری پلی اتیلن یا پلی پروپیلن می باشند که ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک با استفاده از قالب فلزی، حرارت می بینند. بعد بلافاصله از دستگاه بیرون آمده و سرد می شوند و به محصول پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ

هرچقدر کیفیت مواد پلیمری به کار رفته در آنها بیشتر باشد، به عبارتی دارای درصد خلوص بالاتری باشند، کیفیت صندلی پلاستیکی نیز بیشتر بوده و مقاومت و ماندگاری بالاتری دارد.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ در انواع سایزها و رنگ ها تولید شده و جنس درجه یک آن توسط کارخانه به مشتریان عرضه می شود.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ

برخی از صندلی و میز پلاستیکی برای استفاده در فضای باز استفاده می کنند که برای آنها کیفیت از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد، زیرا که صندلی و میز در معرض بارش باران و آفتاب در هوای سرد و گرم می باشد. اگر جنس پلاستیکی کیفیت مناسبی نداشته باشد، بعد از مدت کوتاهی ممکن است رنگ پریدگی و یا انبساط در هوای گرم و شکنندگی اتفاق بیافتد.

از این رو باید کیفیت مطلوب باشد تا بتواند عمد مفید داشته و بعد از مدت کوتاه ۱ یا ۲ ساله نشکند. همچنین وزن آن نیز سبک باشد تا به راحتی بتوان آن را انتقال داد و جابجایی و تغییر دکوراسیون به راحتی اتفاق بیافتد و فضا را برای مشتریان عوض کند.

تولید و فروش انواع میز و صندلی در تهران

تولید و فروش انواع میز و صندلی پلاستیکی برای کافی شاپ و رستوران و هتل را می توان از شرکت کارخانه به قیمت عمده فروشی انجام داد.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

برای اینکه مشتری بتواند از قیمت اصلی تولید کننده و با عبارتی کف قیمت بازار مطلع شود، باید به مرکز تولید یک محصول در تهران مراجعه کند. بورس تولیدی میز و صندلی پلاستیکی در تهران می باشد و قیمت های اصلی را می توان از شرکت کارخانه در تهران مطلع شد.

از این رو شرکت کارخانه با داشتن زیرساخت قوی در فضای اینترنت و داشتن فروشگاه و سایت اینترنتی، می کوشد با مشتریان ارتباط مستقیم برقرار کند تا بتواند لیست و کاتالوگ محصولات را به همراه قیمت روز به آنها ارائه دهد.

شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط تلفنی یا پیامی با مسئول فروش، قیمت روز انواع میز و صندلی و همچنین کاتالوگ ابعاد و رنگ آنها در اسرع وقت دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *