میز پلاستیکی کودک

انواع مدل های و طرح های میز پلاستیکی کودک توسط برند ناصر که کاملا شناخته شده است، به طور عمده و جزئی به فروش می رسد.

انواع میز پلاستیکی

میز پلاستیکی دارای وزن بسیار سبک بوده و طرح و رنگ بهتری نسبت به نوع فلزی دارند. میز پلاستیکی دارای سه مدل اصلی گرد، مربع و مستطیلی می باشد. این میزها و البته همه محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری باکیفیت ساخته می شوند و دوام و استحکام کافی دارند.

میز پلاستیکی دارای طرح بدنه ساده و یا حصیری می باشد. نوع حصیری در واقع جنس پلاستیکی می باشد و طرح بدنه آن حالت حصیر شکل دارد و زمانی که از دور به آن نگاه می کنیم انگار حصیربافت می باشد.

صندلی پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی دارای نوع تمام پلاستیکی و یا پایه فلزی می باشد که معمولا نوع پایه فلزی آن گران تر است. همچنین برخی مدل های آن تاشو می باشند و از این رو برای سفر بسیار مناسب می باشند.

برخی از مدل های میز پلاستیکی در بازار پلاستیک، به عنوان میز پلاستیکی کودک شناخته می شوند که دارای سایز کوچکتر و طرح و نقش هایی با رنگ های شاد و روشن، بر روی بدنه میز می باشند.

مدل میز پلاستیکی کودک

میز پلاستیکی کودک دارای کیفیت بالاتری نسبت به نوع معمولی برای بزرگسالان می باشد، زیرا که کودکان ممکن است روی این میزهای بروند و بازی کنند و به طور کلی یک وسیله دست کودک بسیار زودتر خراب می شود، از این رو باید دارای مقاومت و ماندگاری بیشتری باشد.

میز پلاستیکی مهدکودک

میز پلاستیکی کودک از مواد پلی اتیلنی درجه یک ساخته می شود که دارای درصد خلوص بالا بوده و محصول نهایی با کیفیت را از دستگاه تزریق پلاستیک حاصل می دهد.

میز پلاستیکی کودک دارای طرح و نقش کارتونی بر روی بدنه می باشد و یکی از سایزهای پر فروش آن، سایز ۴۰*۶۰ با ارتفاع بین ۳۵ تا ۵۵ سانتی متر می باشد. این میزها همراه صندلی های کودک ارائه می شوند. مدل میز پلاستیکی کودک دارای نوع مستطیلی و مربعی و گرد می باشد.

فروش میز برند ناصر در تهران

میز پلاستیکی کودک برند ناصر پلاستیک به عنوان یکی از با کیفیت ترین میزها در بازار پلاستیک می باشد که توسط نمایندگی اینترنتی شرکت کارخانه، با قیمت ارزان به فروش می رسد.

امروزه همه افراد با جستجویی ساده در اینترنت می توانند انواع محصولات مورد نظر خود را به همراه مشخصات ابعاد، رنگ، مدل و قیمت روز مشاهده کنند. از این رو به راحتی نیز می توانند ارزان ترین قیمت و تولید کننده اصلی را در بازار پیدا کنند. در مورد محصولات پلاستیکی که قیمت آن بسیار متنوع می باشد، مشتری تلاش دارد تا بتواند ارزان ترین قیمت و با کیفیت ترین محصول را پیدا کند.

میز پلاستیکی مهدکودک

شرکت کارخانه با داشتن نمایندگی اینترنتی می کوشد خرید ارزان و مستقیم را با نازل ترین قیمت ممکن و سریع ترین زمان ارسال برای شما عزیزان فراهم آورد. کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *