میز پلاستیکی مربع

انواع میز پلاستیکی مربع و گرد معمولا برای ۴ نفر و نوع مستطیلی برای ۶ تا ۸ نفر مورد استفاده قرار می گیرند. این میزها در رنگ های قهوه ای، سفید و اخرایی بیشترین درخواست را دارند و با قیمت ارزان توسط شرکت کارخانه ارائه می شوند.

انواع میز برای دکوراسیون خانه

زمانی که قصد دارید برای منزل خود دکوراسیونی را انتخاب کنید، میز و صندلی به عنوان گزینه اول به ذهن می آید. طبیعتا جنس آن، ابعاد، رنگ و طرح آن از اهمیت بالایی برای فضایی که قرار است در آن گذاشته شود، برخوردار می باشد. از جنس های میز می توان به نوع شیشه ای، چوبی، فایبرگلاس، فلزی و پلاستیکی اشاره داشت. هر کدام از این میزها دارای کاربری ویژه ای می باشند و در جاهای متفاوتی به کار گرفته می شوند.

میز شیشه ای بیشتر به عنوان میز عسلی یا میز مبلی به کار گرفته می شود. میز چوبی با طرح های خاص برای هال یا پذیرایی در خانه هایی با دکوراسیون نسبتا شیک به کار می رود.

صندلی پلاستیکی تاشو

در این میان میز پلاستیکی به عنوان گزینه ای اصلی برای رستوران ها، کافی شاپ ها و… می باشد که در فضای آزاد قرار داده می شود و به دلیل وزن سبکی که دارد، جابجایی آن خیلی راحت صورت می گیرد. این میزها را بسیاری از افراد به دلیل رنگ های بسیار شاد و وزن سبکی که دارند، برای حیاط خانه خود انتخاب می کنند.

مزایای جنس پلاستیکی یک میز

میز پلاستیکی دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به میزهای دیگر می باشد. از جمله این مزایا می توان به وزن سبک، رنگ های شاد، طرح ساده و زیبا، و قیمت ارزان آن اشاره داشت.

به طور کلی جنس پلاستیکی نسبت به نوع فلزی یا چوبی دارای استقبال و فروش بیشتری می باشد. کالاهای پلاستیکی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و پاسخگوی طیف وسیعی از سلایق بازار می باشند. هرچه کیفیت مواد اولیه پلیمری به کار رفته در ساخت آنها بالاتر باشد، میز پلاستیکی و هر محصول پلاستیکی دیگری، دارای ماندگاری بالاتر بوده و در برابر عوامل طبیعی چون آفتاب شدید و طولانی مدت، شرجی بودن هوا، و بارش باران مقاومت خوبی در دراز مدت از خود نشان می دهد و با انبساط بر اثر گرما و شکنندگی آن بر اثر رطوبت بعد از مدت کوتاهی مواجه نخواهیم شد.

صندلی پلاستیکی جمع شو

همچنین میزهای پلاستیکی همچون نوع چوبی با آسیب موریانه ها و همچون نوع فلزی با زنگ زدگی و خوردگی و رنگ پریدگی مواجه نیستند. از این رو دارای محبوبیت بیشتری در بین مشتریان می باشند.

میز پلاستیکی دارای سه طرح اصلی مستطیلی، مربعی و گرد می باشد. البته در برخی موراد طرح بیضی نیز به عنوان طرحی مستطیلی بدون حاشیه تیز در گوشه های مستطیل، شناخته می شود.

ابعاد میز پلاستیکی مربع ۴ نفره

اندازه طول و عرض و ارتفاع میز پلاستیکی مربع متناسب با طرح بدنه آن می باشد. معمولا طول و عرض ۸۵*۸۵ با ارتفاع حدودی بین ۷۰ تا ۷۵ استاندارد میز پلاستیکی مربع در تولید در نظر گرفته می شود.

میز پلاستیکی حیاط

ابعاد یک میز پلاستیکی مربع با توجه به تعداد صندلی ها آن، که معمولا ۴ نفره بوده و ۴ صندلی در اطراف میز قرار می گیرد، تعیین می شود. طبیعتا این ابعاد به اندازه ارتفاع صندلی نیز بستگی دارد. برخی ممکن است از صندلی های پایه بلند فلزی استفاده کنند که در این صورت باید ارتفاع میز بالای ۸۰ سانتی متر باشد. برخی نیز ممکن است از میز پلاستیکی مربع حالت چهارپایه ای که به عنوان میز پلاستیکی کودک در بازار شناخته می شود، درخواست کنند که ابعاد ارتفاع آن کمتر از ۶۰ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی تاشو

از این رو قبل از درخواست خرید میز پلاستیکی مربع باید نوع کاربری آن نیز مشخص شود که ابعاد دقیق در اختیار مشتری قرار گیرد.

قیمت میز پلاستیکی در بازار

قیمت میز پلاستیکی مربع به عنوان گزینه ای اصلی هنگام تماس مشتری با مسئول فروش می باشد.

قیمت هر محصول پلاستیکی با توجه به کیفیت درجه یک یا دو بودن مواد اولیه آن، و همچنین ابعاد آن و میزان گرانول استفاده شده در تولید آن تعیین می شود. گرانول های پلیمری نیز از مواد پتروشیمی می باشند و قیمت آنها وابسته به قیمت دلار در بازار می باشد. از این رو افزایش و کاهش قیمت دلار نیز بر قیمت محصولات پلاستیکی تاثیر مستقیم دارد.

صندلی پلاستیکی

تولید کنندگان داخلی با توجه به افزایش قیمت ها، سعی دارند با کاهش حاشیه سود خود، فعالیت بازار خود را حفظ کنند و البته ثبات قیمت دلار تاثیر بسیار خوبی بر ثبات بازار محصولات پلاستیکی و محصولات پر فروش آن همچون میز و صندلی پلاستیکی دارد.

خرید اینترنتی انواع میز از تهران

خرید اینترنتی به عنوان بهترین نوع خرید در بازار روز کشور شناخته می شود. از این رو تولیدکنندگان و کارخانه داران نیز از این مسئله غافل نیستند و با داشتن نماینده ها و عاملیت های فروش سعی دارند از این طریق با مشتریان خود ارتباط داشته باشند.

انواع میز پلاستیکی و صندلی های سازگار از لحاظ رنگ و مدل  را می توان به راحتی در اینترنت جستجو کرد و مطابق با سلیقه خود، جنس مورد نظر را پیدا کنیم. سپس از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه از طریق تلفن یا پیام، می توان کاتالوگ و لیست قیمت را دریافت نموده و در اسرع وقت خرید خود را انجام داد.

صندلی پلاستیکی

امروزه همه تولید کنندگان با داشتن نماینده های فروش فعال در اینترنت، سعی دارند در بازار مجازی هم همچون بازار حقیقی سهم قابل توجهی در فروش داشته باشند و از این رو می کوشند ارتباط مستقیم با مشتری خود را از طریق اینترنت داشته باشند و خرید آگاهانه با قیمت شرکت کارخانه را برای همه فراهم کنند.

فروش عمده میز پلاستیکی از کارخانه

فروش عمده انواع میز و صندلی را باید از مبدا اصلی، یعنی درب کارخانه انجام داد.

همانطور که گفته شد کارخانه داران دارای فعالیت خوب در فضای اینترنت می باشند تا علاوه بر مشتریانی که به صورت خرد خرید می کنند، مشتریان عمده که اکثرا صاحب مغازه یا پلاسکو در تهران یا شهرستان ها می باشند، بتوانند ارتباط مستقیم برقرار کنند و خرید با قیمت درب کارخانه را به صورت عمده انجام دهند. همه کارخانه ها برای فروش بالای یک رقم مشخص، به صورت درصدی تخفیف را برای مشتریان خود در نظر می گیرند که توسط مسئول فروش به مشتری داده می شود.

میز پلاستیکی سفری

برای خرید انواع میز پلاستیکی مربع، مستطیلی و گرد به همراه صندلی سازگار با آن، به هر تعداد که مورد نیاز شما می باشد، می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و از مشخصات دقیق محصول به همراه قیمت اطلاع پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *