میز پلاستیکی مستطیلی

انواع میز پلاستیکی مستطیلی و مربعی به عنوان بهترین گزینه ها برای ایجاد دکوری سبک وزن و خوش رنگ در کافه ها، رستوران ها، پارک ها و بیشتر مکان های عمومی و خصوصی می باشد. بیشترین درخواست میز پلاستیکی، در نوع ۴ نفره و ۶ نفره از بخش فروش شرکت کارخانه می باشد.

چرا جنس پلاستیکی از فلزی و چوبی بهتر است؟

در گذشته های نه چندان دور، زمانی که مشتری تصمیم می گرفت میز خریداری کند، دو گزینه اصلی پیش روی او نوع چوبی و فلزی بود. اما امروزه یک گزینه جدید، یعنی نوع پلاستیکی نیز به گزینه ها اضافه شده و فروش و عرضه آن نیز با استقبال بسیار خوبی در سالیان اخیر مواجه شده است. اما علت اصلی این استقبال چه می باشد؟ آیا فقط قیمت ارزان تر آن است؟

صندلی پلاستیکی کافی شاپ

طبیعتا هر کدام از میزها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود می باشند و هیچوقت کسی که قصد ایجاد دکوراسیون در لابی و یا اتاق خانه خود را دارد، از یک میز پلاستیکی رنگی یا سفید برای این منظور انتخاب نمی کند، بلکه نوع چوبی با بدنه خاص و منحصر به فرد را انتخاب می کند که قیمت آن نیز ممکن است خیلی بالا باشد.

پس بهتر است زمانی که می خواهیم میزها را از لحاظ جنس پلاستیکی، فلزی یا چوبی مقایسه کنیم، نیاز مشتری را در نظر بگیریم. امروزه چون اکثر مشتری ها به دنبال یک میز سبک وزن با جابجایی راحت و در عین حال دارای رنگ های شاد و قیمت بسیار ارزان تر می گردند، میز پلاستیکی بسیار مورد استقبالشان قرار می گیرد. از این رو اصلا نمیتوان گفت بهتر یا بدتر از بقیه می باشد، بلکه به دلیل نوع کاربری و ویژگی های جنس پلاستیکی و دوام و ماندگاری نسبتا خوب، با فروش خیلی خوب مواجه شده است.

آیا میز پلاستیکی کیفیت و مقاومت لازم را دارد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در مورد میز پلاستیکی مطرح هست، بحث کیفیت و ماندگاری آن می باشد. در واقع زمانی که هر نوع جنس پلاستیکی برای مشتری ارائه می شود، بحث کیفیت و مقاومت آن در برابر عوامل محیطی چون آفتاب شدید و طولانی مدت و بارش باران نیز ذکر می شود.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ

به طور کلی مقاومت میز پلاستیکی در برابر عوامل محیطی نسبت به نوع چوبی یا فلزی بسیار بیشتر می باشد، زیرا مانند نوع چوبی در معرض خوردگی توسط موریانه ها، و مانند نوع فلزی در معرض زنگ زدگی در برابر باران نمی باشد. همه محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شوند، که اگر این مواد پلیمری با درصد خلوص بالا باشند، محصول پلاستیکی نیز دارای کیفیت بالایی بوده و ماندگاری بسیار بهتری در محیط خارجی دارد.

میز پلاستیکی حیاط

همچنین میز پلاستیکی مستطیلی یا مربعی نسبت به مساحتی که دارند، تحمل وزن اشیا را به خوبی دارند و از پایه های محکم برخوردار هستند و به راحتی می توان انواع وسایل را روی آن قرار داد و نگرانی بابت لغزش پایه ها یا شکستگی آنها نداشت.

کیفیت یک میز هم بعد از مدت حداقل یک سال برای مشتری آشکار می شود که تنها با خرید یک محصول از یک برند، و گذشت این زمان مشتری به نتیجه می رسد، از این رو باید به برندی که از قبل خرید می کنیم، توجه ویژه ای داشته باشیم و از برندهایی که امتحان کیفیت خود را در بازار ایران به خوبی پس داده اند، خرید کنیم.

مدل میز پلاستیکی مستطیلی ۶ نفره چه ابعادی دارد؟

یکی از انواع مدل های میز پلاستیکی که در بازار مورد تقاضا می باشد، میز پلاستیکی مستطیلی است. میز پلاستیکی مستطیلی در نوع ۶ و ۸ نفره، و میز پلاستیکی مربعی در نوع ۴ و ۶ نفره بیشترین درخواست را در بازار دارند.

میز پلاستیکی سفری

این میزها در بیشتر موارد خیلی بیشتر از ظرفیتی که دارند، دورشان افراد می نشینند. اما هر کدام به عنوان استاندارد دارای ابعاد مشخصی می باشند. میز پلاستیکی مستطیلی ۴ نفره دارای طول ۸۵ و عرض ۶۵ و ارتفاع ۷۱ هست. نوع ۶ نفره نیز دارای طول ۱۳۰ و عرض ۷۳ و ارتفاع ۷۱ سانتی متر می باشد.

البته هر برندی ممکن است میز پلاستیکی مستطیلی را با ابعاد خاصی تولید کند، اما ارتفاع با توجه به ارگونومی بدن افراد و استانداردهای صندلی پلاستیکی که در بازار وجود دارد، بین ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر است. البته با همه این موارد همیشه مشتری قبل از خرید، باید ابعاد دقیق میز پلاستیکی مورد نظر به همراه صندلی هایی که قرار است خریداری کند را بداند.

قیمت میز پلاستیکی از فلزی و چوبی ارزان تر است؟

قیمت میز پلاستیکی مستطیلی و مربعی را می توان بسیار ارزان تر از نوع چوبی و فلزی دانست. البته برخی از میزهای مستطیلی پلاستیکی در بازار دارای پایه های فلزی هستند که طبیعتا قیمت آنها نسبت به نوعی که کاملا یکدست پلاستیکی می باشد، کمی گران تر است.

به طور کلی اجناس پلاستیکی در سالهای اخیر به عنوان یکی از حوزه های تجاری بسیار مهم در بازار شناخته شده اند، زیرا که هم کیفیت و ماندگاری قابل قبولی دارند و هم وزن سبک و طرح های زیباتری نسبت به نوع فلزی و چوبی دارند. البته قیمت ارزان آنها نیز به عنوان مهمترین فاکتور در فروش موفق آنها تلقی می شود.

میز پلاستیکی

قیمت میز پلاستیکی مستطیلی به صورت عمده فروشی یا خرده فروشی در اختیار مشتری قرار می گیرد که برای داشتن قیمت ها باید با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و قیمت روز را دریافت نمود. با توجه به حجم خرید مشتری، لیست قیمت فروش عمده یا فروش خرد، در اختیار مشتری قرار می گیرد.

خرید اینترنتی انواع میز چگونه صورت می گیرد؟

امروزه خرید اینترنتی به عنوان یکی از مهمترین نوع خریدها در بازار شناخته می شود. به ویژه زمانی که خرید حضوری دارای محدودیت باشد.

انواع میز و صندلی پلاستیکی را نیز می توان ابتدا به همراه ابعاد و رنگ ها و قیمت هایی که دارند، مشاهده کرد و سپس با توجه به فضایی که در اختیار داریم و بودجه مالی که برای خرید خود در نظر گرفته ایم، انتخاب درستی انجام دهیم.

در مرکز خرید شرکت کارخانه تلاش ما این است اطلاعات کاملی به مشتری خود ارائه دهیم تا بتواند مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کند. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی تماس تلفنی، پیامک، پیام واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و هر شیوه ای که راحت تر هستید، با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت را دریافت کنید و سپس مشاوره لازم را در مورد خرید خود دریافت نمایید. آنگاه هر زمان که تصمیم نهایی خود را در مورد خرید گرفتید، دوباره با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و خرید خود را نهایی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *