قیمت میز پلاستیکی

قیمت میز پلاستیکی به عنوان مهمترین سوال قبل از خرید آن می باشد. این میزها در نوع ۴ و ۶ نفره دارای بیشتری تقاضا در بازار پلاستیک می باشند و با قیمت مناسب عمده فروشی در تهران به صورت اینترنتی قابل خرید می باشند.

انواع میز پلاستیکی ۴ و ۶ نفره

یکی از میزهایی که بسیار در بازار مورد تقاضای مشتریان می باشد، میز پلاستیکی است. این میز دارای وزن بسیار سبک ترین نسبت به نوع فلزی و چوبی بوده و در نتیجه جابجایی آن راحت تر می باشد. همچنین دارای رنگ های شاد و روشن می باشد و مناسب بسیار از محیط ها هست.

میز پلاستیکی 6 نفره

میز پلاستیکی در نوع ۴ نفره و ۶ نفره بسیار جای کمی را اشغال می کند و مناسب هر فضای کوچک و نقلی نیز می باشد. این میزها معمولا در رنگ سفید بیشترین تقاضا را در بازار دارند و به همراه صندلی ها مناسب و هم اندازه ارتفاع خود میز به فروش می رسند. البته بسیاری از افراد هم این میزها را به صورت جداگانه خریداری می کنند.

قیمت میز پلاستیکی

میز پلاستیکی توسط کارخانه های بسیار زیادی در بازار ارائه می شود که یکی از معروف ترین آنها در بازار، ناصر پلاستیک می باشد. این کارخانه چندین سال است که طیف وسیعی از محصولات پلاستیکی را به بازار عرضه می کند که میز و صندلی پلاستیکی یکی از مهمترین آنها می باشد. میز پلاستیکی در انواع مدل های زیر در بازار می باشد:

  1. میز پلاستیکی مربع
  2. میز پلاستیکی مستطیلی
  3. میز پلاستیکی گرد
  4. میز پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی تاشو

نوع میز پلاستیکی تاشو نیز، خود دارای دو مدل مربعی و مستطیلی می باشد و البته برخی از این مدلها از وسط تا می شوند، و برخی نیز فقط پایه های فلزی میز تا می شوند.

قیمت میز پلاستیکی ناصر در تهران

قیمت میز پلاستیکی به عنوان یکی از فاکتورهای مهم خرید مشتری می باشد.

میز پلاستیکی تاشو

قبل از خرید، باید کیفیت و قیمت میز پلاستیکی را به عنوان مهمترین نکات در خرید در نظر بگیریم و با مشورت با کارشناسان که در اینترنت شماره آنها را پیدا کرده ایم، اطلاعات کافی را از قیمت شرکت کارخانه و کیفیت میزها کسب کنیم. همچنین مدل ها و لیست قیمت را از طریق واتساپ، تلگرام و… از کارشناس دریافت کنیم تا اطلاعات کافی قبل از خرید را به دست آورده باشیم.

قیمت میز پلاستیکی کاملا بستگی به مواد اولیه گرانولی پلیمری که در ساخت آن به کار می رود، دارد. در شرکت تولیدی ناصر، با استفاده از پلی اتیلن و پلی پروپیلن (مواد پلیمری) با کیفیت و درصد خلوص بالا، انواع محصولات پلاستیکی با کیفیت تولید و ارائه می شود. در این میان، قیمت میز پلاستیکی و صندلی متناسب و همرنگ با آن، کاملا بستگی به قیمت مواد اولیه در بازار دارد که آن هم تاثیر پذیرفته از قیمت دلار در بازار می باشد. تولید کنندگان ایرانی همچون ناصر می کوشند با داشتن حاشیه سود پایین و ارائه محصولات باکیفیت، با توجه به قدرت خرید پایین مشتری، ارائه محصولات با قیمت شرکت کارخانه را برای همه مشتریان در سراسر کشور، با استفاده از سایت و نمایندگی فروش اینترنتی، فراهم آورند. با ما ارتباط برقرار کنید تا خرید آگاهانه داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *