چهارپایه پلاستیکی کوتاه

انواع مدل چهارپایه پلاستیکی کوتاه و بلند را می توان از شرکت کارخانه تهران با قیمت عمده فروشی تهیه کرد. شما می توانید همه محصولات پلاسکو (لوازم خانگی پلاستیکی) را با قیمت ارزان و به صورت اینترنتی تهیه کنید.

اهمیت چهارپایه پلاستیکی در بازار پلاسکو

محصولات پلاستیکی به دلیل وزن سبک و تنوع طرح و رنگی که دارند پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان می باشند. این محصولات شامل موارد زیر می باشند:

  1. صندلی پلاستیکی
  2. میز پلاستیکی
  3. سطل زباله پلاستیکی
  4. گلدان پلاستیکی
  5. دراور پلاستیکی
  6. فایل پلاستیکی
  7. مخزن پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

البته در این میان وسایل پلاستیکی دیگری نظیر وان، ظروف آشپزخانه، جاکفشی، اسباب بازی، میز تحریر و… نیز با استفاده از پلاستیک و پلیمر ساخته شده و در دسته محصولات پلاستیکی قرار می گیرند. به طور کلی دنیای محصولات پلاستیکی و بازار پلاسکو دارای تنوع اجناس بسیار زیادی می باشد، به طوریکه مشتریان زمانی که به یک مغازه محصولات پلاستیکی مراجعه می کنند، امکان ندارد که دست خالی بیرون بروند.

از این رو بازار پلاسکو دارای اهمیت بسیار بالایی برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در کشور می باشد.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

از این رو بازار پلاستیک به عنوان با اهمیت ترین صنعت و تجارت در هر منطقه ای شناخته می شود و تولیدکنندگان این عرصه نیز با تلاش و کوشش زیاد سعی دارند تنوع کار را بالا برده و قیمت را پایین بیاورند تا بتوانند جایگاه بهتری در بازار خود کسب کنند.

یکی از محصولات پرتقاضا در بازار پلاستیک، چهارپایه پلاستیکی می باشد. از تولید کننده های مطرح چهارپایه پلاستیکی می توان به برندهای زیر اشاره داشت:

  • چهارپایه پلاستیکی ناصر
  • چهارپایه پلاستیکی لیمون

این چهارپایه ها به خاطر جنس پلاستیکی که دارند، مانند نوع فلزی زنگ نمی زنند و همچنین مانند نوع چوبی دچار پوسیدگی و یا تخریب بر اثر خوردگی موریانه نمی شوند، ازین رو بیشتر عمر می کنند و باعث صرفه جویی اقتصادی می شوند.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی دارای مدلهای زیادی می باشند از جمله:

  • چهارپایه پلاستیکی حصیری
  • چهارپایه پلاستیکی حمام
  • چهارپایه پلاستیکی کودک
  • چهارپایه پلاستیکی تاشو
  • چهارپایه پلاستیکی پله دار
  • چهارپایه پلاستیکی طرح دار

همه این چهارپایه دارای کاربری یکسانی می باشند و برای دسترسی راحت تر افراد به ارتفاع بالاتر در خانه و یا محل کار است. برای اینکه بتوان پرده را نصب کرد، اشیا را از بالای کمد و یا قفسه تغییر مکان داد، شیشه ها را پاک کرد، لامپ و یا لوستر را عوض کرد، کولر و یا اسپیلت را تمیز کرد و چندین کاربری دیگری که این چهارپایه ها می توانند داشته باشند مد نظر مشتری می باشد.

انواع چهارپایه پلاستیکی کوتاه

چهارپایه پلاستیکی کوتاه باید دارای ویژگی های زیر باشد تا به عنوان یک چهارپایه خوب در نزد مشتری شناخته شود:

  1. مقاومت در برابر وزن مطابق با ابعاد سطحی که دارد.
  2. در ساعات طولانی مدت مقابل خورشید رنگ آن از بین نرود.
  3. روی سطوح صاف دچار لغزش نشود.
  4. دارای طرح زیبا و تنوع رنگ باشد.
  5. قیمت آن نسبت به نوع فلزی یا چوبی ارزان تر باشد.

چهارپایه پلاستیکی

همه این عوامل به عنوان نکاتی مهم در خرید چهارپایه پلاستیکی کوتاه باید مد نظر مشتری قرار گیرد، زیرا که چهارپایه پلاستیکی کوتاه عموما برای آشپزخانه و حمام و محیط های لغزنده مورد استفاده قرار می گیرد و ازین رو باید مقاومت و کیفیت کافی را داشته باشد.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

زمانی که یک چهارپایه پلاستیکی در دستگاه تزریق پلاستیک توسط قالب مخصوص طراحی و تولید می شود، باید از مواد اولیه پلیمری مرغوب در ساخت آن استفاده شود تا محصول مقاومی به دست آید. با استفاده از انواع رنگ های مات و روشن که گرانول های پلیمری دارند، می توان چهارپایه پلاستیکی کوتاه در انواع رنگ ها را نیز تولید کرد.

قیمت ارزان در خرید چهارپایه پلاستیکی

قیمت چهارپایه پلاستیکی تاثیر پذیرفته از قیمت مواد اولیه پلیمری است که در تولید آن به کار می رود.

چهارپایه پلاستیکی

مواد اولیه پلیمری که برای ساخت یک محصول پلاستیکی به کار می رود عموما پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشند. این مواد ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک تحت حرارت قرار می گیرند و به محصول پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند. این محصول می تواند گلدان، سطل، میز، صندلی، چهارپایه، دراور، فایل، جاکفشی و هر محصول پلاستیکی دیگری باشد که توسط شرکت تولیدی ارائه شده و به بخش انبار فرستاده می شود و سپس توسط مجموعه فروش در اختیار مشتری قرار می گیرد.

قیمت مواد اولیه پلیمری نیز تاثیر پذیرفته از قیمت دلار در بازار تهران می باشد. از این رو نوسانات ارزی می تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت محصولات پلاستیکی از جمله چهارپایه پلاستیکی داشته باشد.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

فروش انواع چهارپایه پلاستیکی

فروش عمده چهارپایه پلاستیکی به طور کلی در شرکت های تولیدی در تهران صورت می پذیرد. این چهارپایه ها به صورت عمده در بسته های ۶ و ۱۲ تایی ارائه می شوند. البته معمولا چهارپایه پلاستیکی کوتاه در بسته های ۲۴ تایی و در برخی موارد در بسته های ۳۶ تایی به بازار عرضه می شود.

چهارپایه پلاستیکی

معمولا کسانی که صاحب پلاسکو و یا مغازه محصولات پلاستیکی بزرگ در کلان شهرها می باشند، این چهارپایه ها و دیگر محصولات پلاستیکی را به صورت عمده از انبارهای پخش از تهران تهیه می کنند. از این رو با قیمت عمده فروشی برای آنان فاکتور صادر می شود. اما شرکت ها و افرادی که قصد خرید عمده اختصاصا یک محصول پلاستیکی مانند چهارپایه را دارند، به طور مستقیم به شرکت کارخانه مراجعه می کنند تا با ارزان ترین قیمت فاکتور برای آنان صادر شود.

خرید چهارپایه به صورت اینترنتی

چهارپایه پلاستیکی ارزان قیمت را می توان از بازار پلاستیک تهران و تولید کننده اصلی به صورت اینترنتی تهیه کرد.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

برخی افراد که قصد خرید خانگی دارند، طبیعتا نمی توانند خرید خود را از شرکت کارخانه انجام دهند، چون همواره یک حداقل فروش ۶ و یا ۱۲ تایی از هر محصول پلاستیکی وجود دارد. اما کسانی که قصد خرید عمده حداقلی ۶ یا ۱۲ تایی دارند، و ساکن تهران می باشند، بهترین خرید برای آنها از شرکت کارخانه است، زیرا که هم هزینه های حمل برای آنها بسیار کمتر شده و هم اینکه ارزان ترین قیمت یک محصول در بازار کشور را دریافت کرده اند.

از طریق ارتباط با مسئول و مشاور فروش محصولات پلاستیکی در شرکت کارخانه می توان در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات دقیق مربوطه را کسب کرد و با داشتن لیست قیمتی که در اختیار مشتری قرار می گیرد، بهترین و ارزان ترین خرید را در اسرع وقت انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *