جا ظرفی پلاستیکی

جا ظرفی های پلاستیکی بیشترین ماندگاری را در کنار دیگر جنس های آبچکان ها دارند. خرید و تهیه انواع مدل جا ظرفی پلاستیکی کنار سینک و برخی مدل های دیگر را که مناسب روی کابینت می باشند، بسیار آسان می توانید انجام دهید و برای خود قابل دسترس کنید.

انواع جا ظرفی پلاستیکی

یکی از مواردی که جا محصولات پلاستیک شعبانی را به مدل های متفاوتی تقسیم بندی می کند طبقات آن می باشد، جا ظرفی های سه طبقه در آشپز خانه های منازل خانواده های پرجمعیت و یا کسانی که بسیار زیاد از ظروف خود در هر وعده غذایی استفاده می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. اما دیگر بیشتر از سه طبقه در منازل مورد استفاده قرار نمی گیرد و در آشپزخانه های رستوران ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

جاظرفی های دو طبقه و یک طبقه هم در کنار سینک و هم در داخل کابینت در قسمت بالای سینک مورد استفاده قرار می گیرند، در واقع جا ظرفی های پلاستیکی به دو گروه داخل کابینت و بیرون کابینت تقسیم بندی می شوند که تنوع مدل های بیرون کابینت بسیار گوناگون و گسترده می باشد.

جا ظرفی پلاستیکی

گالن پلاستیکی ۲۲۰ لیتری داخل کابینت طوری طراحی شده است که می توان هم بشقاب ها و هم لیوان و استکان ها و حتی کاسه های سوپ خوری کوچک و بزرگ را در آن قرار داد.

مدل های گوناگون جا ظرفی های پلاستیکی در انواع طرح های متنوع در رنگ بندی های گسترده، برای سلیقه های زیادی طراحی شده است که هر نظری را به خود جذب می کند و در کنار طراحی زیبا و منحصر به فرد خود بسیار مقاوم و با دوام می باشند.

جا ظرفی پلاستیکی

با خرید یک جاظرفی پلاستیکی می توانید تا مدت های زیادی از آن استفاده کنید و نگران زنگ زدن آن نباشید چراکه پلاستیک یک جنس ضدآب و ضد­ زنگ می باشد.

جا ظرفی پلاستیکی کنار سینک

یک جا ظرفی پلاستیکی کنار سینک سایز مدیوم آن به طور تقربی ۱۰*۳۵*۴۷ سانتی متر می باشد و وزنی کمتر از ۱۰۰۰ گرم دارد.

جا ظرفی پلاستیکی

یکی از مزیت های جا ظرفی های پلاستیکی کنار سینک امکان جابه جایی راحت تر و سریع تر ظروف می باشد، هنگامی که ظرفی را با آب شستشو می دهیم و می خواهیم آن را در جا ظرفی قرار دهیم، اگر جا ظرفی مان کنار سینک باشد که به راحتی آن را می گذاریم، اما اگر جا ظرفی مان بالا و در داخل کابینت باشد امکان دارد هنگام قرار دادن آن قطرات آب از روی ظرف تا داخل آستینمان و به ترتیب کل طول دستمان را طی کند که این مورد اصلا خوشایند نمی باشد، مخصوصا برای افرادی که از خیس شدن بیزارند.

همچنین برای قرار دادن ظروف در داخل کابینت باید نیرو و انرژی بیشتری مصرف کنیم که در اتمام شستشوی ظرف ها احساس خستگی امکان دارد برایمان رخ بدهد.

جا ظرفی پلاستیکی

جا ظرفی پلاستیکی کنار سینک را در هر جایی که دلتان بخواهد و یا هر مکانی که برای آشپزخانه تان مناسب در نظر دارید، می توانید قرار بدهید و این مدل جا ظرفی محدود به قرار گیری در کنار سینک نمی باشد.

اگر آشپزخانه بزرگی دارید و همچنین سینک ظرفشویی شما رو به روی یک پنجره می باشد می توانید آن را در پشت شیر آب قرار دهید که بلافاصله پس از شستشوی ظروف آنها را در کمترین زمان ممکن در جا ظرفی یا آبچکان پلاستیکی خود قرار بدهید.

جا ظرفی پلاستیکی کنار سینک یک طبقه و دو طبقه در سه سایز کوچک، مدیوم و بزرگ می باشد که طرح های متفاوت زیادی را دارا می باشد که هر کدام که مورد سلیقه و مناسب نیاز شما باشد، را می توانید به راحتی تهیه کنید.

جا ظرفی روی کابینت

جا ظرفی روی کابینت را هر کجا که بخواهید می توانید قرار بدهید. اکثر مدل های جا ظرفی های رو کابینتی دارای قسمتی زیرین به شکل سینی مانند دارند که برای گرفتن آب های چکانده شده از ظروف خیس می باشند، داشتن این ویژگی جا ظرفی رو کابینتی باعث شده است که هرکجا که دلمان بخواهد آن را قرار بدهیم و نگران خیس شدن کابینت نباشیم.

برخی مدل های کابینت های ام دی اف که از جنس خوبی ساخته نشده اند به هنگام خیس شدن دچار باد کردن یا پف کردن می شوند که این مورد ظاهر کابینت را بسیار زشت و نامطلوب می کند، به همین دلیل جا ظرفی های روی کابینت قسمتی را برای جمع کردن و جلوگیری از خیس شدن کابینت، قرار داده اند.

جا ظرفی پلاستیکی

جا ظرفی های مدل رو کابینتی سایز کوچک برای افراد مجرد و یا دانشجویان بسیار مناسب و کاربردی می باشد چرا که این افراد ظروف بسیار کمی را استفاده می کنند و همچنین این مدل جا ظرفی بسیار کوچک و سبک می باشد که آن را در یک کیف یا کوله پشتی هم می توان قرار داد و جای بسیار کمی را شامل می شود.

وزن جا ظرفی روی کابینت بستگی به سایز و مدل آن دارد و به طور تقریبی از ۹۰۰ الی ۲۰۰۰ گرم را شامل می شود.

برای انتخاب سایز جا ظرفی ابتدا مشتری باید نیاز اصلی خود را بشناسد و با توجه به این مورد سایز مورد نظرش را انتخاب کند، به همین دلیل تولید کنندگان جا ظرفی های رو میزی و دیگر مدل های جا ظرفی با در نظر گرفتن نیازهای متفاوت و گوناگون مشتریان خود، سایز ها و مدل های گوناگونی را طراحی و تولید کرده اند تا مشتریان با هر نیازی بتوانند جا ظرفی مناسب خود را تهیه کرده و داشته باشند.

خرید جا ظرفی پلاستیکی

خرید غیر حضوری جا ظرفی پلاستیکی برای مشتریان و نیازمندان این کالا توسط سایت های اینترنتی و فروشندگان بی واسطه، امکان پذیر می باشد.

یکی از دلایلی که می توان کالای مورد نظر خود را با قیمتی ارزان تر از بازار بیرون توسط سایت های اینترنتی خرید، حذف واسطه های فروش و امکان خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی کالا می باشد که بسیاری از هزینه ها حذف شده و قیمت واقعی و درب کارخانه کالا را می توان خریداری نمود.

یک خرید راحت و امن و تحویل کالا در سریع ترین زمان ممکن را می توانید با خرید از سایت پاساک پلاست تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *