جاظرفی پلاستیکی

یکی از لوازم ضروری برای آشپزخانه، جاظرفی می باشد. انواع جاظرفی پلاستیکی رومیزی که به عنوان سبک ترین جاظرفی شناخته شده و جابجایی آن بسیار راحت می باشد، با قیمت مناسب به فروش می رسد.

کاربرد جاظرفی در آشپزخانه

همان طور که از اسم آن مشخص هست، جاظرفی برای قرار دادن انواع ظرف های بزرگ و کوچک در آشپزخانه یا آبدارخانه های محیط اداری به کار می رود. این جاظرفی ها در انواع مدل استیل، آلومینیومی، چوبی و پلاستیکی در بازار وجود دارند. هر کدام در محیط های منحصر به فرد به کار می روند و مزایای مخصوص به خود را دارند.

 

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]جاظرفی چوبی[/highlight-red]

این جاظرفی ها معمولا از چوب راش ساخته می شوند. تفاوت آن با ام دی اف این است که چوب راش بر اثر رطوبت و آب، باد نمی کند و این مسئله برای جاظرفی چوبی که در محیط آشپزخانه قرار داده می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ آن نیز رنگ طبیعی چوب می باشد و یک لایه روکش مات هم روی آن قرار گرفته است. این چوب در برابر حشرات موذی و موریانه نیز مقاوم است و تنها در برابر مواد شیمیایی و اسیدها مقاومت خود را از دست می دهد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]جاظرفی استیل[/highlight-red]

جاظرفی پلاستیکی

این نوع جاظرفی از استیل ساخته می شود که در واقع با آلومینیومی تفاوت زیادی دارد. استیل در واقع یک آلیاژ هست که از فلزات آهن و کروم و نیکل ساخته می شود. از این رو مقاومت بیشتری نسبت به نوع آلومینیومی دارد و معمولا زیر آن یک سینی قرار داده می شود تا آب ظرف های شسته شده، روی سینی ریخته شود و آشپزخانه را خیس نکند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]جاظرفی آلومینیومی[/highlight-red]

جاظرفی پلاستیکی

این جاظرفی معمولا در بیشتر موارد با جاظرفی استیل اشتباه گرفته می شود. آلومینیوم نسبت به استیل مقاومت کمتری دارد و البته وزن آن نیز سبک تر هست و در نتیجه جابجایی آن روی میز آشپزخانه راحت تر می باشد. این جاظرفی نیز به عنوان یکی از محبوب ترین جاظرفی ها در بازار لوازم آشپزخانه شناخته می شود.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]جاظرفی پلاستیکی[/highlight-red]

جاظرفی پلاستیکی

و در نهایت به جاظرفی پلاستیکی می رسیم، نوعی از جاظرفی که نسبت به انواع دیگر دارای وزن بسیار سبک تر بوده، جابجایی راحت دارد، تنوع طرح بهتر و مقاومت بسیار بالاتر در برابر رطوبت و آب دارد. این جاظرفی به دلیل استفاده پلاستیک از رنگ های متفاوت، فضای زیباتری را در آشپزخانه به وجود می آورد و البته قیمت آن نیز نسبت به انواع دیگر بسیار ارزان تر می باشد.

انواع جاظرفی پلاستیکی رومیزی

جاظرفی پلاستیکی رومیزی به عنوان یک جاظرفی جمع و جور و ارزان قیمت در بازار لوازم پلاستیکی و آشپزخانه شناخته می شود. این جاظرفی ها در سایزهای متفاوت از طول و عرض ۳۰*۳۰ و ارتفاع ۵۰ سانتی متر، تا طول و عرض ۵۰*۵۰ و ارتفاع ۱ متر، با توجه به اندازه آشپزخانه ها و تعداد ظروف و نوع ظروفی که قرار است در آن گذاشته شود، متفاوت می باشند. هر کارخانه ای نیز که برند متفاوتی از جاظرفی پلاستیکی رومیزی و دیگر محصولات پلاستیکی ریز و درشت مورد استفاده در آشپزخانه را تولید می کند، سایزها و طرح های مخصوص به خود را در تولید محصول به کار می گیرد.

جاظرفی پلاستیکی

برای داشتن انواع طرح ها و سایزهای جاظرفی پلاستیکی رومیزی نیز می توان با مسئول و کارشناس فروش ارتباط برقرار کرد تا کاتالوگ و ابعاد را در اسرع وقت دریافت نمود.

جاظرفی پلاستیکی

قیمت انواع محصولات پلاستیکی

قیمت انواع محصولات پلاستیکی را می توان به صورت لیست شرکت کارخانه با مشخصات کامل دریافت کرد.

جاظرفی پلاستیکی

شرکت های بسیاری همچون ناصر پلاستیک، طلوع پلاستیک، برلیان، آذین پلاست، لیمون و… اقدام به تولید و طراحی لوازم پلاستیکی و استیل مورد استفاده در آشپزخانه می کنند. آنچه که امروزه برای مشتری این نوع محصولات پلاستیکی از اهمیت بالایی برخودار می باشد، قیمت ارزان است. زیرا قدرت خرید مشتریها بسیار کاهش یافته است.

جاظرفی پلاستیکی

از این رو شرکت کارخانه با در نظر گرفتن همه این موارد، می کوشد با کیفیت ترین و در عین حال ارزان ترین کالا را به شما مشتریان عزیز معرفی نماید. با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *