گلدان پلاستیکی متوسط

انواع سایزهای گلدان پلاستیکی متوسط و بزرگ را می توان از شرکت کارخانه با قیمت ارزان تهیه کرد. ابتدا گلدان مورد نظر خود را از لحاظ ابعاد و رنگ و قیمت به خوبی بشناسید و سپس با توجه به بودجه مالی خود خرید کنید.

مزیت شناخت گلدان پلاستیکی قبل از خرید

اگر قبل از خرید هر کالایی شناخت خوبی نسبت به تمام ویژگی های آن پیدا کنیم، طبیعتا خرید با کیفیت تری صورت می گیرد.

گلدان پلاستیکی متوسط

نه فقط در مورد گلدان پلاستیکی، بلکه در مورد هر کالایی اعم از کالاهای دیجیتال، لوازم برقی خانگی، دکوراسیون و تزئینات داخلی خانه و… باید ابتدا آگاهی کامل پیدا کنیم. اما این آگاهی در مورد گلدان پلاستیکی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، زیرا که برای حفظ سلامت و نگهداری صحیح گیاه باید بهترین گزینه را از لحاظ ابعاد گلدان و کیفیت بدنه انتخاب کرد.

گلدان پلاستیکی باید به گونه ای باشد تا بدنه آن تحمل کافی در برابر باران و آفتاب طولانی مدت داشته باشد، همچنین دارای انعطاف پذیری باشد و به راحتی بعد از مدت کوتاهی دچار شکنندگی نشود.

گلدان پلاستیکی متوسط

گلدان پلاستیکی باید دارای رنگ های شاد و متناسب با گیاهان آپارتمانی و ویلایی باشد و قیمت آن نیز مقرون به صرفه باشد. زیرا که اکثر مشتریان آن مصرف کنندگان خانگی هستند که قیمت گلدان نیز برایشان از اهمیت بالایی برخودار می باشد.

ویژگی گلدان پلاستیکی متوسط

گلدان پلاستیکی متوسط برای گیاهانی به کار می رود که ارتفاع و دهنه بین ۲۵ تا ۴۵ سانتی متر برای آنها مطلوب می باشد.

گلدان پلاستیکی متوسط

در واقع سایز گلدان پلاستیکی به عنوان عاملی مهم در نگهداری گیاه می باشد. ارتفاع گلدان پلاستیکی متوسط باید در حدی باشد که ریشه به راحتی بتواند مواد مغذی و آب را جذب کند. همچنین نباید اینقدر کوتاه باشد که ریشه توانایی رشد کافی را از دست بدهد.

گلدان پلاستیکی متوسط ممکن است از نظر برخی سایز ارتفاع بین ۱۰ تا ۲۵ سانتی متر در نظر گرفته شود، از این رو نمی توان با گفتن کلمه متوسط یا بزرگ یا کوچک نیاز مشتری را به خوبی شناسایی کرد، بلکه باید ابعاد دقیق گلدان از لحاظ واحد طولی (سانتی متر) به عنوان مشخصات اصلی گلدان به مشتری داده شود تا با توجه به گیاهی که دارد، بهترین گزینه را انتخاب کند.

گلدان پلاستیکی متوسط برای گیاهان آپارتمانی چون ساکولنت ها، برگ بیدی، بنفشه آفریقایی، گل محمدی، بنجامین و… مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی بارز گلدان پلاستیکی سایز متوسط حمل و جابجایی بسیار راحت آن به هر مکانی از خانه یا آپارتمان می باشد.

قیمت ارزان گلدان در بازار گل و گیاه

انواع سایزهای گلدان پلاستیکی کوتاه و بلند و متوسط را می توان از بازار گل و گیاه به راحتی تهیه کرد.

گلدان پلاستیکی متوسط

البته آنچه که بیشتر در بازار گل و گیاه به عنوان گلدان پلاستیکی همراه گل ارائه می شود، گلدان پلاستیکی مشکی می باشد. این گلدان در انواع زیر ارائه می شود:

گلدان پلاستیکی متوسط

این گلدان ها در واقع ارزان ترین گزینه های بازار برای نگهداری گل و گیاه می باشند که صاحبان گلخانه و نهالستان این گلدان ها را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می دهند. در واقع قیمت تک این گلدان ها برای آنها اینقدری ارزان است که حاشیه سود فروش گل و گیاه قیمت این گلدان ها را نیز برایشان پوشش دهد.

گلدان پلاستیکی متوسط

اما بیشتر افراد برای داشتن گلدانی زیباتر، از گلدان پلاستیکی رنگی یا سفید سایز متوسط و بزرگ برای استفاده در خانه خود درخواست می کنند تا زیبایی گل را بیشتر نشان دهد. از این رو تولید کنندگان محصولات پلاستیکی با ارائه انواع گلدان های رنگی و سفید با قیمت شرکت کارخانه، سعی دارند تا این نیاز مشتری را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند.

گلدان پلاستیکی متوسط

با کارشناس و مشاور فروش ارتباط برقرار کنید تا بتوانید با شناخت کامل محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *